Bunu güç ve politika perspektifinde düşünün (genellikle dünya liderlerimizin durduğu yerde)

Kaynakları ve zekası ile Çin virüsü kolayca içerebilir; sağlık uzmanları liderlerini zaten salgını içerecek kadar erken bir salgının sonuçları konusunda uyardı, ancak onları susturmayı ve daha da kötüleştirmeyi seçtiler. Çünkü bu uzmanlar bir salgının önlenmesinin hala mümkün olduğunu ve hayat kurtaracağını biliyorlar. Ama daha büyük resmi göremiyorlar. Ekonomik ve politik açıdan değil.

Durum 1 (Çin sağlık uzmanlarını dinleyecek ve virüsü başarılı bir şekilde içerecek olsaydı) Çin, dünyayı izlerken finansal olarak çok fazla para harcayacak ve ekonomilerine zarar verecekti. Ekonomik bir çöküş yaşayabilirler ve dış güçler özellikle devam eden ticaret savaşlarında durumdan yararlanabilirler. Çin dünyayı pandemiden kurtaracaktı, ancak ciddi kayıplara uğrayacak ve muhtemelen son yıllarda çok çalıştığı şeylerin çoğunu kaybedecekti: 1 numara olmak. Çin (bu, bir hastalıkla savaşırken sizi zorbalıkla meşgul eden ve süreçte sakatlayan batı güçlerini destekliyor)

Dünya süper gücünün 1 numaralı noktasını ve çalıştığınız her şeyi çökertebilecek bir virüsü geçmek üzereyken, Çin / Çinlilerin en iyi yaptığı şey bu: bir tehdidi fırsat olarak dönüştürmek.

Durum 2 (Virüsün dünyaya yayılmasını bekleyin ve dünya ekonomisini sakatlayın) Şimdi, burada Çin'in bir avantajı, başlangıçlarının başlamasıdır. Virüs Wuhan'da ilk büyük salgına uğradığından, Çin virüs hakkında istihbarat toplamak için geniş kaynakları ile yapacak. Bilgi son derece güçtür. Tüm çalışmalar, araştırmalar ve veriler kontrolünde olacak. Tedaviyi almak için ilk okuyanlar onlar olurdu çünkü dünyanın sonunda buna ihtiyacı olacağını biliyorlar. Etkilerini başka ülkelere sınırlar / uçuşlar açmak için de kullanmaları çok büyüktür (diğer ülkeleri etkilediği için)

Dünyanın çoğu enfekte olduğunda, Çin ilk iyileşme olacak ve diğer ülkelerin iyileşmesine yardımcı olacak ilk elden olurdu. Ekonomileri dünya ekonomisinden çok daha büyük bir toparlanma gösterecek ve böylece onları en yeni süper güç haline getirecektir. Ve bu savaş zamanında en güçlü müttefik olduklarını hayal edin.

Sadece bir komplo teorisi lol

Author

230 Comments

  1. Bitlis merkezden ben banu. Mrb sayfan ciddiyim hoşuma gitti, facebookta paylaştım 22-03-2020 13:14:25

  2. Aydın merkezden ben ahmet. Selam herkese paylaşım vallaha billaha çok güzel, sağolun 22-03-2020 13:26:57

  3. Manisa merkezden ben mehmet. Slm paylaşım inanılmaz hayran edici, linkedinde paylaştım 22-03-2020 14:41:43

  4. Elazığ merkezden ben ziya. Selamlar web siten süper ötesi çok iyi, sağolun 24-03-2020 20:01:32

  5. Niğde merkezden ben banu. Merhabalar web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, şukuladım 24-03-2020 22:57:16

  6. Antalya merkezden ben banu. Selamın aleyküm paylaşım harbiden güzel, twitter da paylaştım 25-03-2020 10:34:30

  7. selamun aleyküm paylaşımınız harbiden dikkat çekici, tebrikler

  8. Hakkari merkezden ben ahmet. Selam herkese paylaşımınız gerçekten hayran bıraktı, facebookta paylaştım 28-03-2020 06:34:01

  9. Kırıkkale merkezden ben mehmet. Selamlar siteniz vallaha iyi, şukuladım 28-03-2020 11:06:14

  10. Slm bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  11. Hakkari merkezden ben banu. Merhabalar paylaşımınız vallaha billaha çok iyi, linkedinde paylaştım 31-03-2020 10:33:56

  12. elif yılmaz Reply

    Van merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm sayfanız gerçekten çok güzel, linkedinde paylaştım 02-04-2020 14:02:53

  13. Kocaeli merkezden ben doruk. selamun aleyküm paylaşımınız vallaha ilgi uyandırıcı, şukuladım 11-04-2020 04:49:38

  14. selamun aleyküm sayfa ciddiyim çok hoşuma gitti, şukuladım

  15. Manisa merkezden ben doruk. selam arkadaşlar web sitesi yeminle iyi, şukuladım 18-04-2020 08:31:35

  16. Tokat merkezden ben doruk. Slm web siteniz inanki çok güzel, tebrikler 19-04-2020 13:58:01

  17. elif yılmaz Reply

    Antalya merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese web siten ciddiyim dikkat çekici, saolun 20-04-2020 06:54:50

  18. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm web siten vallaha billaha dikkat çekici, sağolun

  19. merhaba arkadaşlar sayfanız inanılmaz iyi, face de paylaştım

  20. Slm sayfa valla dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  21. merhaba arkadaşlar siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  22. Selam sayfanız harbiden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  23. Bartın merkezden ben Aylin. Merhaba paylaşımın valla mükemmel, tebrikler 29-04-2020 11:48:36

  24. merhaba arkadaşlar web siten inanılmaz güzel, teşekkürler

  25. Gümüşhane merkezden ben ali. Merhabalar sayfanız inanılmaz mükemmel, face de paylaştım 30-04-2020 23:53:11

  26. Mardin merkezden ben gaye. Selamlar paylaşımınız inanki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 02-05-2020 11:47:56

  27. Ardahan merkezden ben mehmet. Selam herkese web siteniz yeminle dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 05-05-2020 20:46:10

  28. Kocaeli merkezden ben mehmet. Selamlar paylaşımın inan ki hoşuma gitti, şukuladım 07-05-2020 05:43:14

  29. Tokat merkezden ben ziya. Selam paylaşımın cidden çok iyi, tebrikler 11-05-2020 22:23:01

  30. Mersin merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, saolun 14-05-2020 09:03:42

  31. merhaba arkadaşlar sayfanız gerçekten hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  32. selam arkadaşlar web siten inanılmaz dikkat çekici, saolun

  33. Hakkari merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfanız valla çok iyi, twitter da paylaştım 04-06-2020 01:10:05

  34. Zonguldak merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar sayfa inanılmaz hayran edici, linkedinde paylaştım 04-06-2020 23:25:56

  35. Osmaniye merkezden ben Emine. Merhaba web siten inanki hayran edici, sağolun 04-06-2020 23:25:58

  36. Erzurum merkezden ben mehmet. Selam herkese siten harbiden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 04-06-2020 23:26:04

  37. İzmir merkezden ben ali. Selamlar bu web sitesi valla dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 04-06-2020 23:26:06

  38. Sinop merkezden ben Aylin. Slm siteniz vallaha hayran edici, face de paylaştım 04-06-2020 23:26:08

  39. Merhabalar paylaşımın ciddiyim dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  40. Selam herkese web siteniz yeminle hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  41. Merhabalar paylaşımınız cidden hayran edici, facebookta paylaştım

  42. Yozgat merkezden ben ziya. Selamın aleyküm sayfanız yeminle mükemmel, teşekkürler 04-06-2020 23:26:17

  43. Selam herkese paylaşım harbiden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  44. Antalya merkezden ben ali. selam arkadaşlar paylaşımın inanılmaz hayran edici, facebookta paylaştım 04-06-2020 23:26:21

  45. Gümüşhane merkezden ben banu. Selam paylaşımınız cidden hoşuma gitti, sağolun 04-06-2020 23:26:23

  46. Selam paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  47. Eskişehir merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar web sitesi cidden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 05-06-2020 20:45:58

  48. Aksaray merkezden ben ali. Mrb paylaşımınız harbiden hayran edici, teşekkürler 05-06-2020 20:46:02

  49. Selam herkese bu web sitesi inanki hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  50. İzmir merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha billaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler 05-06-2020 20:46:07

  51. Hatay merkezden ben Aylin. Selam herkese sayfanız gerçekten hoşuma gitti, teşekkürler 05-06-2020 20:46:09

  52. selamun aleyküm web siten süper ötesi çok iyi, face de paylaştım

  53. Elazığ merkezden ben doruk. selam arkadaşlar paylaşımınız valla hoşuma gitti, face de paylaştım 06-06-2020 12:59:45

  54. elif yılmaz Reply

    Sivas merkezden ben elif yılmaz. Mrb siten ciddiyim güzel, teşekkürler 08-06-2020 08:34:16

  55. elif yılmaz Reply

    Selam herkese sayfanız vallaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  56. Düzce merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar sayfa vallaha çok iyi, teraziye tıkladım 29-06-2020 01:49:32

  57. Selam web siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  58. Yozgat merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfan valla mükemmel, saolun 07-07-2020 20:20:02

  59. Şırnak merkezden ben ziya. Merhabalar sayfan valla çok iyi, sosyal medyada paylaştım 10-07-2020 03:45:06

  60. Sinop merkezden ben banu. Merhabalar paylaşımınız inanki dikkatimi çekti, saolun 17-07-2020 02:20:40

  61. Merhaba herkese web siten harbiden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  62. Merhaba herkese sayfanız inanki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  63. Mardin merkezden ben gaye. Selam siteniz inanılmaz dikkat çekici, sağolun 03-08-2020 03:18:51

  64. Bayburt merkezden ben banu. Selam herkese bu web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 03-08-2020 22:56:21

  65. İzmir merkezden ben ahmet. selamun aleyküm paylaşım harbiden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 04-08-2020 09:38:19

  66. Aksaray merkezden ben banu. Merhaba web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, şukuladım 06-08-2020 23:17:18

  67. Karaman merkezden ben Emine. Selam herkese sayfanız gerçekten dikkat çekici, saolun 11-08-2020 13:39:38

  68. Merhaba paylaşımın gerçekten güzel, linkedinde paylaştım

  69. Ankara merkezden ben banu. Merhabalar sayfa vallaha billaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım 18-08-2020 06:45:45

  70. Bingöl merkezden ben mehmet. Merhaba web siteniz ciddiyim çok iyi, sağolun 19-08-2020 18:57:48

  71. Mersin merkezden ben gaye. selam arkadaşlar siten gerçekten çok iyi, twitter da paylaştım 20-08-2020 14:05:54

  72. selam arkadaşlar web sitesi inan ki çok güzel, linkedinde paylaştım

  73. Kırşehir merkezden ben Aylin. Selamlar sayfa valla güzel, facebookta paylaştım 24-08-2020 14:33:37

  74. Samsun merkezden ben banu. Mrb sayfan inanılmaz hayran edici, teşekkürler 24-08-2020 14:33:41

  75. Merhabalar paylaşımın inanki hayran bıraktı, saolun

  76. Samsun merkezden ben Aylin. Merhaba bu web sitesi inanki hoşuma gitti, sağolun 24-08-2020 14:33:53

  77. Kırklareli merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar paylaşımın yeminle hayran edici, sosyal medyada paylaştım 24-08-2020 14:33:57

  78. elif yılmaz Reply

    Selam herkese sayfanız vallaha güzel, facebookta paylaştım

  79. Slm web siteniz valla dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  80. merhaba arkadaşlar sayfa inanki hayran bıraktı, şukuladım

  81. Isparta merkezden ben Emine. Merhaba sayfanız harbiden mükemmel, twitter da paylaştım 24-08-2020 14:34:18

  82. Merhabalar bu web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  83. Kırşehir merkezden ben ziya. Selam herkese web siten gerçekten çok iyi, şukuladım 24-08-2020 14:34:31

  84. Kahramanmaraş merkezden ben Gürbüz. Slm siteniz vallaha billaha dikkat çekici, şukuladım 24-08-2020 14:34:34

  85. Ağrı merkezden ben banu. selam arkadaşlar sayfa inanılmaz dikkatimi çekti, saolun 24-08-2020 14:34:36

  86. Afyon merkezden ben ahmet. Mrb sayfan inanılmaz hayran bıraktı, face de paylaştım 24-08-2020 14:34:39

  87. selamun aleyküm paylaşım vallaha iyi, teraziye tıkladım

  88. Erzincan merkezden ben gaye. Merhabalar web siteniz valla çok güzel, facebookta paylaştım 24-08-2020 14:34:44

  89. Selamlar sayfa yeminle dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  90. Merhabalar sayfan süper ötesi çok güzel, teraziye tıkladım

  91. Selamın aleyküm web siteniz vallaha billaha iyi, şukuladım

  92. Antalya merkezden ben Aylin. Slm web siteniz cidden hoşuma gitti, teraziye tıkladım 24-08-2020 14:34:56

  93. Adana merkezden ben Aylin. Selam herkese web siten inanki çok iyi, linkedinde paylaştım 24-08-2020 14:34:59

  94. elif yılmaz Reply

    Muğla merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm siten ciddiyim hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 24-08-2020 14:35:01

  95. selam arkadaşlar sayfan valla çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  96. Kütahya merkezden ben Gürbüz. Selam sayfan cidden hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 24-08-2020 14:35:06

  97. Artvin merkezden ben ziya. Selamlar paylaşımınız inanki ilgi uyandırıcı, teşekkürler 24-08-2020 14:35:08

  98. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar paylaşımın inan ki çok güzel, sağolun

  99. Şırnak merkezden ben gaye. Slm web sitesi ciddiyim çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 06-09-2020 21:35:30

  100. Tekirdağ merkezden ben ziya. Merhaba paylaşım yeminle hoşuma gitti, sağolun 15-09-2020 11:28:05

  101. Selamlar sayfa inanki çok güzel, teraziye tıkladım

  102. Selam herkese web siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  103. Konya merkezden ben ahmet. Selam web siten inan ki iyi, teraziye tıkladım 02-10-2020 11:34:48

  104. Kayseri merkezden ben banu. Selam herkese web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 02-10-2020 19:07:51

  105. Nevşehir merkezden ben ali. Selamın aleyküm web siteniz harbiden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 03-10-2020 15:27:54

  106. Merhabalar bu web sitesi yeminle hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  107. Bu konu : ” Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir ” çok güzel. Merhabalar paylaşımın valla güzel, şukuladım , memo – 356

  108. Merhaba herkese bu web sitesi valla hayran edici, sağolun

  109. Gürbüz Reply

    Muğla dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . selamun aleyküm sayfanız ciddiyim hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 394

  110. Şanlıurfa merkezden ben Hasan. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 12-11-2020 09:36:56

  111. Selamlar web siteniz cidden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  112. Bu konu : ” Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfan gerçekten dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , doruk – 75

  113. Aydın dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Selamın aleyküm sayfa inanki çok hoşuma gitti, teşekkürler , – 51

  114. Selam sayfa vallaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  115. Amasya merkezden ben doruk. Selam herkese bu web sitesi gerçekten dikkat çekici, tebrikler 12-11-2020 09:37:07

  116. Merhaba bu web sitesi süper ötesi çok iyi, linkedinde paylaştım

  117. elif yılmaz Reply

    Selam web sitesi gerçekten hayran edici, tebrikler

  118. Tekirdağ merkezden ben memo. selam arkadaşlar sayfanız harbiden çok iyi, linkedinde paylaştım 12-11-2020 09:37:14

  119. Bu konu : ” Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir ” çok güzel. Mrb web siten vallaha billaha çok güzel, teşekkürler , ali – 87

  120. Merhabalar siten inan ki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  121. Bu konu : ” Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir ” çok güzel. Slm sayfan harbiden güzel, teraziye tıkladım , memo – 33

  122. Merhabalar paylaşımın valla ilgi uyandırıcı, tebrikler

  123. Kırşehir dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Mrb sayfa yeminle iyi, teraziye tıkladım , Emine – 146

  124. Ardahan dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Selam herkese paylaşımınız ciddiyim dikkat çekici, twitter da paylaştım , hatice – 400

  125. Van dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Merhaba web siten inanki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 332

  126. Tokat merkezden ben Emine. Selam herkese web siteniz cidden mükemmel, teşekkürler 12-11-2020 09:37:32

  127. Aksaray dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . selam arkadaşlar web sitesi yeminle dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , ali – 167

  128. Rize merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar web siten cidden çok güzel, teşekkürler 12-11-2020 09:37:37

  129. Bolu merkezden ben Emine. Merhabalar paylaşımınız yeminle mükemmel, face de paylaştım 12-11-2020 09:37:39

  130. Kayseri merkezden ben memo. Slm paylaşım inan ki hayran bıraktı, tebrikler 12-11-2020 09:37:41

  131. Bu konu : ” Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir ” çok güzel. Merhaba bu web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, sağolun , ali – 417

  132. Bartın dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Merhaba herkese paylaşımınız valla mükemmel, şukuladım , banu – 317

  133. Adıyaman merkezden ben emin. Slm sayfanız valla dikkat çekici, sağolun 12-11-2020 09:37:47

  134. Gaziantep dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Selam sayfanız inanki güzel, sağolun , emin – 392

  135. Balıkesir merkezden ben Emine. Merhaba herkese paylaşımın vallaha iyi, face de paylaştım 20-11-2020 22:14:24

  136. Merhabalar bu web sitesi inan ki hoşuma gitti, tebrikler

  137. Bu konu : ” Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın inan ki çok iyi, sağolun , mehmet – 93

  138. elif yılmaz Reply

    Adana dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Merhaba web siteniz inanki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , elif yılmaz – 426

  139. Merhaba sayfanız inanılmaz ilgi uyandırıcı, sağolun

  140. Kırşehir merkezden ben hatice. Merhaba herkese paylaşımınız harbiden çok güzel, sağolun 19-12-2020 13:40:47

  141. Bu konu : ” Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir ” çok güzel. Merhaba herkese web sitesi inan ki dikkatimi çekti, teşekkürler , Aylin – 463

  142. Gürbüz Reply

    Manisa dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . selamun aleyküm paylaşım inanki dikkatimi çekti, tebrikler , Gürbüz – 306

  143. Selam web siteniz gerçekten dikkatimi çekti, şukuladım

  144. Manisa dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . selamun aleyküm siteniz valla iyi, tebrikler , mehmet – 448

  145. Tekirdağ dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Slm siteniz harbiden çok güzel, şukuladım , memo – 390

  146. Merhabalar sayfa vallaha billaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  147. Merhaba herkese sayfanız valla mükemmel, facebookta paylaştım

  148. Selam paylaşım süper ötesi hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  149. Mrb sayfanız ciddiyim hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  150. Merhaba herkese paylaşımınız valla iyi, tebrikler

  151. Erzurum merkezden ben hatice. Selam sayfa süper ötesi mükemmel, saolun 27-12-2020 11:50:26

  152. İzmir dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Selam paylaşımın inan ki hoşuma gitti, şukuladım , Aylin – 483

  153. Selamın aleyküm bu web sitesi yeminle çok güzel, teraziye tıkladım

  154. Çorum merkezden ben emin. Selam paylaşımın süper ötesi güzel, twitter da paylaştım 02-01-2021 14:51:20

  155. Tekirdağ dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Selam herkese sayfanız yeminle dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 147

  156. selamun aleyküm siteniz yeminle iyi, teraziye tıkladım

  157. Kırşehir dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Merhabalar web siteniz yeminle hoşuma gitti, twitter da paylaştım , ali – 412

  158. selam arkadaşlar sayfanız cidden dikkat çekici, tebrikler

  159. Rize dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Merhaba herkese sayfan ciddiyim çok güzel, sosyal medyada paylaştım , doruk – 173

  160. Bu konu : ” Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir ” çok güzel. Selam herkese web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, şukuladım , ali – 318

  161. Mersin merkezden ben Emine. Slm paylaşımınız yeminle iyi, sosyal medyada paylaştım 15-02-2021 00:40:44

  162. Şırnak dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . selamun aleyküm web siteniz valla çok iyi, şukuladım , ziya – 448

  163. Merhabalar sayfanız yeminle dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  164. Selam paylaşımınız inanılmaz hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  165. Çanakkale merkezden ben Aylin. Selamlar sayfan valla dikkatimi çekti, sağolun 01-03-2021 12:40:47

  166. Gürbüz Reply

    Antalya dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . selamun aleyküm web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 262

  167. Sinop merkezden ben gaye. Merhabalar paylaşımınız süper ötesi hayran bıraktı, şukuladım 12-03-2021 09:53:03

  168. Uşak merkezden ben ali. Selam herkese paylaşım harbiden dikkat çekici, sağolun 12-03-2021 21:31:50

  169. Kırşehir dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Selamlar sayfa cidden çok hoşuma gitti, teşekkürler , mehmet – 280

  170. merhaba arkadaşlar paylaşımınız valla mükemmel, linkedinde paylaştım

  171. Merhaba web siteniz ciddiyim mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  172. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir ” çok güzel. Selamlar siteniz inanki güzel, tebrikler , elif yılmaz – 491

  173. Gürbüz Reply

    Sivas dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Selam herkese paylaşımın inanılmaz hayran edici, face de paylaştım , Gürbüz – 431

  174. elif yılmaz Reply

    Mrb siten vallaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  175. selamun aleyküm paylaşım yeminle mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  176. Kastamonu dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Merhaba paylaşımın cidden dikkat çekici, saolun , ahmet – 193

  177. Samsun merkezden ben banu. selamun aleyküm web siten inanki dikkatimi çekti, tebrikler 23-04-2021 08:25:27

  178. Bu konu : ” Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın ciddiyim ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , hatice – 185

  179. Bu konu : ” Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz inanki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 425

  180. Antalya dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Selam herkese web siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , mehmet – 487

  181. Şanlıurfa merkezden ben ali. Merhaba sayfa harbiden hoşuma gitti, şukuladım 23-04-2021 08:27:14

  182. Selamın aleyküm web siteniz harbiden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  183. Bu konu : ” Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfanız inanki dikkatimi çekti, şukuladım , Emine – 164

  184. Bu konu : ” Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir ” çok güzel. Selamın aleyküm web siteniz süper ötesi hoşuma gitti, facebookta paylaştım , mehmet – 60

  185. Kütahya merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar paylaşımınız gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 23-04-2021 08:28:44

  186. Selamlar web siten yeminle iyi, facebookta paylaştım

  187. Merhaba herkese siteniz valla mükemmel, face de paylaştım

  188. Gürbüz Reply

    selamun aleyküm siten harbiden ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  189. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir ” çok güzel. selam arkadaşlar siten inanılmaz dikkat çekici, şukuladım , elif yılmaz – 423

  190. elif yılmaz Reply

    Sivas dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Merhabalar web siten valla mükemmel, tebrikler , elif yılmaz – 271

  191. Bitlis dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Merhaba paylaşımınız cidden hoşuma gitti, şukuladım , gaye – 230

  192. selam arkadaşlar web sitesi inanki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  193. Bu konu : ” Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir ” çok güzel. Selamın aleyküm bu web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , mehmet – 468

  194. Bu konu : ” Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir ” çok güzel. Mrb web siteniz yeminle mükemmel, facebookta paylaştım , Aylin – 233

  195. selamun aleyküm sayfanız cidden hoşuma gitti, tebrikler

  196. Selam herkese web sitesi inan ki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  197. Bu konu : ” Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfanız vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım , doruk – 33

  198. Burdur dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Merhaba sayfa süper ötesi mükemmel, sağolun , doruk – 305

  199. Osmaniye merkezden ben Hasan. Mrb sayfan valla dikkat çekici, tebrikler 27-04-2021 08:10:56

  200. Iğdır dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Selamlar sayfan inan ki hayran edici, teraziye tıkladım , mehmet – 386

  201. Çankırı dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Selam sayfan inanki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , Emine – 345

  202. Gürbüz Reply

    Tekirdağ merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha billaha çok iyi, sosyal medyada paylaştım 12-05-2021 09:37:59

  203. Bu konu : ” Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz vallaha hayran bıraktı, tebrikler , ahmet – 247

  204. Hatay merkezden ben mehmet. Merhabalar bu web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 23-05-2021 23:26:23

  205. Bu konu : ” Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımınız cidden güzel, teraziye tıkladım , – 346

  206. Adıyaman merkezden ben memo. selamun aleyküm sayfanız harbiden mükemmel, face de paylaştım 30-05-2021 00:00:16

  207. Balıkesir dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . selamun aleyküm siteniz vallaha billaha dikkat çekici, face de paylaştım , ahmet – 448

  208. Erzurum dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Selamın aleyküm sayfan cidden çok iyi, teraziye tıkladım , ali – 189

  209. Bu konu : ” Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın inanılmaz güzel, linkedinde paylaştım , Emine – 468

  210. Şanlıurfa merkezden ben . Merhaba paylaşımınız gerçekten çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 09-06-2021 01:18:24

  211. Kahramanmaraş dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . Selam siten valla hoşuma gitti, face de paylaştım , Hasan – 42

  212. Aydın dan kimler var. Çin'in virüsü içermeme hareketi muhtemelen bir güç hareketi olabilir . merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz çok iyi, teşekkürler , gaye – 280

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link