Bunu söyleyeceğim ve devam edip bunu kaldıracağım umrumda değil, ÇKP’nin bu kadar uzun zamandır bir sorun olduğunu umursamıyorum. ÇKP’yi ve DSÖ’yü dürüstçe inanamayarak savunuyorum ve bu beni kızdırıyor bu doğru değil, bu yüzden birinin ödemesi gereken bir şey yapılması gerekiyor. Çin’i ve W.H.O’yu defalarca savunan Amerikalı politikacılar insanları yanlış yönlendiriyor, medya insanları gerçekleri eğlendiriyor. Bütün bu varlıklar adalete teslim edilmelidir. Birinin ya da grubun bir mesaj göndermesi gerek, dinlemelerinin ya da değiştirmelerinin tek yolu bizden korkmalarıdır.

Author

97 Comments

  1. Merhabalar paylaşım inanki dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  2. Rize merkezden ben ziya. Selam paylaşımın inanki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 16-04-2020 02:31:39

  3. Yozgat merkezden ben gaye. Selam sayfanız inanılmaz çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 19-04-2020 16:43:31

  4. elif yılmaz Reply

    Bingöl merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar sayfanız inanılmaz çok iyi, linkedinde paylaştım 20-04-2020 07:37:34

  5. Trabzon merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar bu web sitesi yeminle hayran edici, twitter da paylaştım 20-04-2020 13:53:24

  6. Antalya merkezden ben ahmet. Mrb web siten ciddiyim hayran edici, face de paylaştım 20-04-2020 15:44:48

  7. elif yılmaz Reply

    Düzce merkezden ben elif yılmaz. Selamlar siteniz valla güzel, face de paylaştım 21-04-2020 15:26:12

  8. Muğla merkezden ben banu. Selam herkese paylaşım inanki çok iyi, sağolun 23-04-2020 02:57:25

  9. selamun aleyküm siten valla hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  10. İstanbul merkezden ben ahmet. Slm siteniz inanki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 26-04-2020 20:22:04

  11. Kocaeli merkezden ben Aylin. Selam herkese web siteniz yeminle hayran bıraktı, saolun 28-04-2020 11:37:13

  12. Edirne merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm paylaşım harbiden hoşuma gitti, twitter da paylaştım 29-04-2020 03:13:12

  13. Eskişehir merkezden ben ali. Slm siteniz inan ki iyi, saolun 30-04-2020 04:43:06

  14. Merhaba web siten inanki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  15. Batman merkezden ben gaye. Merhaba sayfan yeminle çok iyi, şukuladım 04-05-2020 16:31:41

  16. Selamlar web sitesi inanılmaz hayran edici, teraziye tıkladım

  17. Kahramanmaraş merkezden ben Emine. Selam herkese paylaşım vallaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 07-05-2020 10:19:12

  18. Selamlar bu web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, teşekkürler

  19. Samsun merkezden ben ahmet. Slm paylaşımınız harbiden çok hoşuma gitti, teşekkürler 10-05-2020 13:51:36

  20. Kocaeli merkezden ben Aylin. Slm sayfan süper ötesi hayran bıraktı, sağolun 14-05-2020 08:38:08

  21. merhaba arkadaşlar web sitesi ciddiyim iyi, teraziye tıkladım

  22. Kırıkkale merkezden ben Gürbüz. Mrb bu web sitesi gerçekten çok iyi, linkedinde paylaştım 31-05-2020 10:39:51

  23. Slm paylaşımın inanılmaz dikkat çekici, facebookta paylaştım

  24. Artvin merkezden ben banu. Selamın aleyküm siten inanki güzel, face de paylaştım 03-06-2020 02:20:07

  25. Bayburt merkezden ben ali. Merhaba herkese bu web sitesi inan ki hayran bıraktı, tebrikler 06-06-2020 20:46:07

  26. Karabük merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha dikkat çekici, facebookta paylaştım 08-06-2020 15:08:51

  27. merhaba arkadaşlar sayfan vallaha dikkatimi çekti, face de paylaştım

  28. Trabzon merkezden ben Emine. Selam siteniz cidden iyi, linkedinde paylaştım 12-06-2020 15:23:13

  29. Merhabalar web sitesi inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  30. Selamın aleyküm bu web sitesi cidden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  31. merhaba arkadaşlar siten yeminle çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  32. selam arkadaşlar web siteniz cidden iyi, twitter da paylaştım

  33. Bolu merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar web sitesi valla mükemmel, sosyal medyada paylaştım 23-06-2020 01:03:06

  34. Merhaba web siteniz cidden hayran bıraktı, face de paylaştım

  35. Aksaray merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese web siteniz cidden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 03-07-2020 15:45:27

  36. selamun aleyküm web siten inanılmaz hoşuma gitti, teşekkürler

  37. Kütahya merkezden ben gaye. Merhabalar web sitesi vallaha mükemmel, şukuladım 11-07-2020 13:35:50

  38. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese sayfanız süper ötesi çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  39. Hakkari merkezden ben doruk. selam arkadaşlar web siteniz gerçekten dikkatimi çekti, sağolun 23-07-2020 01:14:00

  40. elif yılmaz Reply

    Slm web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, sağolun

  41. Erzincan merkezden ben mehmet. selamun aleyküm web siten valla çok güzel, face de paylaştım 07-08-2020 02:32:03

  42. Bursa merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar bu web sitesi yeminle çok güzel, tebrikler 11-08-2020 12:09:35

  43. Selam herkese web siteniz ciddiyim güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  44. Isparta merkezden ben ali. Slm sayfan vallaha iyi, sosyal medyada paylaştım 12-08-2020 08:46:30

  45. Ağrı merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar siteniz cidden iyi, tebrikler 17-08-2020 00:43:46

  46. Muş merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar siten valla ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 20-08-2020 10:38:57

  47. Merhaba herkese sayfanız inanki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  48. elif yılmaz Reply

    Slm paylaşımınız gerçekten çok iyi, saolun

  49. selam arkadaşlar sayfanız cidden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  50. Gürbüz Reply

    Merhaba herkese web siten inanılmaz çok güzel, teraziye tıkladım

  51. Artvin dan kimler var. ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet . Slm paylaşımınız cidden hayran bıraktı, teraziye tıkladım , emin – 331

  52. Gürbüz Reply

    Muğla dan kimler var. ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet . Selam herkese web siten inan ki iyi, facebookta paylaştım , Gürbüz – 84

  53. Bolu merkezden ben Aylin. Merhabalar web siten cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım 02-11-2020 18:46:24

  54. Bu konu : ” ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız cidden hayran edici, face de paylaştım , ali – 376

  55. elif yılmaz Reply

    Çanakkale dan kimler var. ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet . merhaba arkadaşlar web siten vallaha billaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 179

  56. elif yılmaz Reply

    Giresun dan kimler var. ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet . Selam herkese siten süper ötesi çok güzel, sağolun , elif yılmaz – 39

  57. Kırşehir dan kimler var. ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet . Merhaba herkese sayfa inan ki hayran edici, saolun , hatice – 79

  58. Çankırı merkezden ben Hasan. selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha güzel, sosyal medyada paylaştım 23-11-2020 21:44:26

  59. Bu konu : ” ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet ” çok güzel. Slm sayfanız inanılmaz mükemmel, saolun , – 244

  60. Bu konu : ” ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım cidden dikkat çekici, sağolun , mehmet – 142

  61. Kastamonu merkezden ben Hasan. Selam herkese bu web sitesi gerçekten mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 06-12-2020 22:46:16

  62. Bu konu : ” ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet ” çok güzel. Mrb paylaşım vallaha hayran bıraktı, tebrikler , doruk – 54

  63. Çankırı merkezden ben ahmet. Selam web siten valla dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 15-12-2020 23:02:34

  64. Zonguldak dan kimler var. ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet . Merhabalar bu web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, şukuladım , Aylin – 434

  65. Bu konu : ” ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet ” çok güzel. Selamlar siteniz inan ki mükemmel, sosyal medyada paylaştım , ziya – 262

  66. Gümüşhane dan kimler var. ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet . selam arkadaşlar paylaşımın yeminle güzel, sosyal medyada paylaştım , emin – 293

  67. Eskişehir dan kimler var. ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet . Selamın aleyküm sayfanız inan ki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , memo – 178

  68. Çankırı dan kimler var. ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet . Merhaba siteniz inanılmaz iyi, teşekkürler , Hasan – 160

  69. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm siteniz valla güzel, tebrikler

  70. Karabük dan kimler var. ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet . selam arkadaşlar web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , ali – 218

  71. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfanız valla çok iyi, teşekkürler , elif yılmaz – 237

  72. Bayburt merkezden ben Hasan. selamun aleyküm web siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 16-02-2021 00:38:52

  73. Ankara merkezden ben ahmet. Merhaba herkese paylaşımın vallaha billaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 26-02-2021 05:34:02

  74. Sinop dan kimler var. ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet . selamun aleyküm sayfanız inanki çok iyi, tebrikler , Aylin – 361

  75. Antalya merkezden ben Hasan. Selam herkese sayfanız inanki ilgi uyandırıcı, şukuladım 03-04-2021 11:06:52

  76. Bu konu : ” ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet ” çok güzel. Selam paylaşımınız harbiden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 422

  77. Bu konu : ” ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet ” çok güzel. selam arkadaşlar bu web sitesi inan ki çok iyi, tebrikler , Aylin – 177

  78. Kahramanmaraş dan kimler var. ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet . Selam herkese sayfa inanki güzel, teraziye tıkladım , ahmet – 85

  79. elif yılmaz Reply

    Adana merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar paylaşımınız gerçekten dikkat çekici, saolun 20-04-2021 01:29:48

  80. Bu konu : ” ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım cidden hoşuma gitti, facebookta paylaştım , – 498

  81. Bu konu : ” ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten cidden iyi, facebookta paylaştım , – 427

  82. Bu konu : ” ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet ” çok güzel. Selam sayfa vallaha billaha iyi, sağolun , ali – 112

  83. Adıyaman merkezden ben ali. Selam herkese bu web sitesi cidden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 25-05-2021 04:04:47

  84. Bu konu : ” ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet ” çok güzel. Mrb web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, sağolun , Aylin – 433

  85. Bu konu : ” ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet ” çok güzel. Merhaba herkese web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , Aylin – 8

  86. Sinop merkezden ben Emine. Merhaba bu web sitesi harbiden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 07-06-2021 19:37:05

  87. Bu konu : ” ÇKP ve onlarla çalışan herkes lanet ” çok güzel. Selam paylaşım vallaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım , gaye – 256

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link