Çoğu insanın komplo için vakti yok

Eğer evinizi yoran bir işiniz varsa, baktığınız bir aile veya talepkar bir binbaşı, boş zamanınızda yapmak isteyeceğiniz son şey komplolar, öfke pornosu ve korku pornosu hakkında okumaktır. Her iki tarafı da gördüm. Bir yıl işsiz kaldığımda her gün YouTube, Reddit, bitchute, 4chan, vb.’de tavşan deliğine girip güncel olayları takip ederek saatler geçirirdim. Ama sonra beni yoran bir iş buldum, bu şeylerle ilgilenmeyi tamamen bıraktım. Eve geldiğimde tek yaptığım televizyonun karşısında dinlenip sebze yemek yemekti. Çoğu insan böyle. Bu yüzden hiçbir şey değişmeyecek

“Çoğu insanın komplo için vakti yok” üzerine 52 yorum

  1. Kahramanmaraş merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar web siten vallaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım 25-08-2020 10:39:32

    Cevapla
  2. Denizli merkezden ben banu. Merhabalar sayfanız süper ötesi dikkat çekici, saolun 03-09-2020 01:09:07

    Cevapla
  3. Adıyaman merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfan yeminle dikkat çekici, tebrikler 08-09-2020 22:22:53

    Cevapla
  4. Tekirdağ merkezden ben elif yılmaz. Selam web siteniz valla hoşuma gitti, sağolun 12-09-2020 11:26:45

    Cevapla
  5. Kayseri merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm sayfanız yeminle çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 27-09-2020 21:15:41

    Cevapla
  6. Kars merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web siten inan ki çok güzel, twitter da paylaştım 02-10-2020 10:18:02

    Cevapla
  7. Adana merkezden ben gaye. Merhabalar siteniz cidden çok güzel, twitter da paylaştım 02-10-2020 10:24:31

    Cevapla
  8. Çanakkale merkezden ben banu. Selamlar sayfan ciddiyim dikkat çekici, teraziye tıkladım 20-10-2020 09:55:03

    Cevapla
  9. Kütahya dan kimler var. Çoğu insanın komplo için vakti yok . merhaba arkadaşlar sayfa inan ki güzel, teraziye tıkladım , emin – 355

    Cevapla
  10. Gümüşhane dan kimler var. Çoğu insanın komplo için vakti yok . selamun aleyküm sayfan cidden çok hoşuma gitti, face de paylaştım , banu – 215

    Cevapla
  11. Erzincan merkezden ben ahmet. Selam paylaşımınız süper ötesi çok iyi, face de paylaştım 22-11-2020 07:29:38

    Cevapla
  12. Bu konu : ” Çoğu insanın komplo için vakti yok ” çok güzel. Merhaba web siteniz cidden hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , Emine – 74

    Cevapla
  13. Giresun merkezden ben gaye. Merhabalar web siteniz gerçekten hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 06-12-2020 14:14:08

    Cevapla
  14. Burdur dan kimler var. Çoğu insanın komplo için vakti yok . Merhaba siteniz inan ki iyi, linkedinde paylaştım , doruk – 17

    Cevapla
  15. Bu konu : ” Çoğu insanın komplo için vakti yok ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi inanki dikkat çekici, sağolun , elif yılmaz – 457

    Cevapla
  16. Isparta dan kimler var. Çoğu insanın komplo için vakti yok . Merhaba bu web sitesi vallaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 371

    Cevapla
  17. Artvin merkezden ben doruk. Merhabalar paylaşımınız yeminle hayran bıraktı, facebookta paylaştım 24-12-2020 23:28:55

    Cevapla
  18. Bu konu : ” Çoğu insanın komplo için vakti yok ” çok güzel. Selamlar siteniz inanılmaz çok iyi, twitter da paylaştım , gaye – 320

    Cevapla
  19. Bu konu : ” Çoğu insanın komplo için vakti yok ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siteniz cidden çok iyi, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 350

    Cevapla
  20. Bu konu : ” Çoğu insanın komplo için vakti yok ” çok güzel. selamun aleyküm web sitesi inan ki güzel, şukuladım , emin – 500

    Cevapla
  21. Kırıkkale merkezden ben Hasan. Selam herkese paylaşımınız vallaha çok iyi, teraziye tıkladım 31-12-2020 06:13:18

    Cevapla
  22. Antalya merkezden ben banu. Slm web sitesi inanki dikkat çekici, şukuladım 01-01-2021 20:03:31

    Cevapla
  23. Bu konu : ” Çoğu insanın komplo için vakti yok ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz yeminle dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , memo – 295

    Cevapla
  24. Tekirdağ dan kimler var. Çoğu insanın komplo için vakti yok . Slm web siteniz valla iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 123

    Cevapla
  25. Bu konu : ” Çoğu insanın komplo için vakti yok ” çok güzel. Selam herkese sayfanız vallaha billaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , Emine – 357

    Cevapla
  26. Bu konu : ” Çoğu insanın komplo için vakti yok ” çok güzel. Merhaba siten ciddiyim hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , Hasan – 321

    Cevapla
  27. Gaziantep dan kimler var. Çoğu insanın komplo için vakti yok . Selam web siteniz yeminle çok güzel, linkedinde paylaştım , memo – 76

    Cevapla
  28. Bu konu : ” Çoğu insanın komplo için vakti yok ” çok güzel. selamun aleyküm siten cidden hayran edici, sosyal medyada paylaştım , emin – 278

    Cevapla
  29. Bu konu : ” Çoğu insanın komplo için vakti yok ” çok güzel. Mrb sayfa valla iyi, twitter da paylaştım , ali – 215

    Cevapla
  30. Kayseri dan kimler var. Çoğu insanın komplo için vakti yok . Selam web siten yeminle ilgi uyandırıcı, şukuladım , – 2

    Cevapla
  31. Adana dan kimler var. Çoğu insanın komplo için vakti yok . Selamın aleyküm paylaşım inanılmaz hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 243

    Cevapla
  32. Bu konu : ” Çoğu insanın komplo için vakti yok ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz inan ki iyi, şukuladım , ali – 96

    Cevapla
  33. Bitlis dan kimler var. Çoğu insanın komplo için vakti yok . Merhaba herkese bu web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, teşekkürler , mehmet – 408

    Cevapla
  34. Bu konu : ” Çoğu insanın komplo için vakti yok ” çok güzel. Merhaba paylaşımınız gerçekten çok güzel, linkedinde paylaştım , emin – 8

    Cevapla
  35. Mersin merkezden ben doruk. Selam sayfan valla çok güzel, sosyal medyada paylaştım 03-03-2021 01:29:26

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link