Kategoriler
Genel

COVID-19 Çin’in gizli biyo-silahı mı?

Birinci sınıf öğrencisiyken 1.Dünya Savaşı öğrendiğimde ve çalıştığımda biyolojik savaş düşüncesi kafamda döndü. Şimdi bu Coronavirus salgını ile arkasında bir şey olup olmadığını merak etmeye başladım. Bu yüzden Youtube’a gittim, araştırdım ve ilgimi çeken bu videoyu buldum.

https://www.youtube.com/watch?v=-hD-PWN5UN0

İzledikten sonra biyolojik savaş hakkındaki düşüncem artık bir kabus. COVID-19’un Çin yapımı bir biyo silah olduğu hakkındaki düşüncelerinizi ve görüşlerinizi duymak isterim.

“COVID-19 Çin’in gizli biyo-silahı mı?” için 78 yanıt

Çanakkale merkezden ben gaye. selamun aleyküm sayfanız vallaha güzel, teşekkürler 19-04-2020 20:42:29

Erzincan merkezden ben mehmet. Mrb bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, facebookta paylaştım 22-04-2020 04:28:27

Denizli merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşımın yeminle hayran bıraktı, twitter da paylaştım 25-04-2020 15:39:42

Aksaray merkezden ben Gürbüz. Selam paylaşımın yeminle hoşuma gitti, teşekkürler 25-04-2020 22:02:05

Kocaeli merkezden ben gaye. Selamın aleyküm paylaşımın inanılmaz güzel, tebrikler 26-04-2020 01:18:57

Burdur merkezden ben banu. Selam sayfanız valla ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 27-04-2020 07:41:39

Siirt merkezden ben gaye. Selam herkese web siten gerçekten hoşuma gitti, teşekkürler 29-04-2020 06:51:59

Tekirdağ merkezden ben banu. Merhaba herkese paylaşımınız ciddiyim çok iyi, teraziye tıkladım 01-05-2020 04:41:40

Ordu merkezden ben Aylin. selamun aleyküm paylaşım vallaha billaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 05-05-2020 23:14:59

Bitlis merkezden ben ali. Merhaba herkese sayfan cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım 08-05-2020 12:16:20

Ordu merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 15-05-2020 05:09:20

Artvin merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm paylaşımınız harbiden güzel, sosyal medyada paylaştım 22-05-2020 09:15:51

Sinop merkezden ben Emine. Merhabalar bu web sitesi vallaha billaha hayran edici, facebookta paylaştım 07-06-2020 22:46:09

Adana merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, tebrikler 15-06-2020 16:08:06

Bayburt merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm sayfanız yeminle ilgi uyandırıcı, tebrikler 04-07-2020 06:56:09

Malatya merkezden ben ali. Selam herkese sayfa gerçekten çok iyi, face de paylaştım 10-07-2020 15:41:15

Sivas merkezden ben Aylin. Selam herkese paylaşımınız gerçekten çok iyi, teşekkürler 15-07-2020 12:17:14

Isparta merkezden ben banu. selamun aleyküm sayfanız inanki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 15-07-2020 14:34:20

Zonguldak merkezden ben Emine. Selamın aleyküm paylaşımın gerçekten mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 15-07-2020 16:31:46

Kastamonu merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm web siten süper ötesi dikkatimi çekti, sağolun 15-07-2020 16:31:52

Kahramanmaraş merkezden ben mehmet. Mrb sayfa ciddiyim mükemmel, face de paylaştım 18-07-2020 12:34:55

Kahramanmaraş merkezden ben Emine. Selamlar web siteniz valla hayran edici, teşekkürler 18-07-2020 16:46:42

Afyon merkezden ben ahmet. Mrb paylaşımınız inanki çok iyi, twitter da paylaştım 19-07-2020 18:58:54

Sakarya merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfan inanki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 24-07-2020 23:12:34

Yozgat merkezden ben ziya. Selamlar siten gerçekten çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 25-07-2020 01:01:27

Kırıkkale merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfan valla hoşuma gitti, şukuladım 25-07-2020 01:01:53

Çorum merkezden ben Gürbüz. Merhabalar web siten cidden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 25-07-2020 16:09:26

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir