Kategoriler
Genel

COVID-19 dünya tarihindeki en büyük yanlış bayrak mı?

Bu onların en büyük hatası da olabilir, onlara küresel kontrol vereceğini düşündükleri şey ters çevrildi ve gerçekte kim oldukları için onları ortaya çıkardı.

Öte yandan, MSM’nin insanların zihinlerini etkileme gücünün ve neredeyse tüm bir ülkede tamamen beyin yıkaması gösterdi.

… bgny tarafından gönderildi
[comments]

“COVID-19 dünya tarihindeki en büyük yanlış bayrak mı?” için 57 yanıt

Tekirdağ merkezden ben ali. selam arkadaşlar web siten valla güzel, sosyal medyada paylaştım 23-05-2020 21:39:06

Iğdır merkezden ben ziya. selamun aleyküm web siteniz inanılmaz hayran edici, teşekkürler 17-06-2020 21:54:51

Adıyaman merkezden ben ziya. Selamlar web siteniz cidden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 17-06-2020 21:54:53

Mardin merkezden ben ziya. Selam paylaşımınız vallaha billaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 17-06-2020 21:54:54

Kütahya merkezden ben mehmet. Selam bu web sitesi cidden ilgi uyandırıcı, saolun 01-07-2020 13:25:38

Çorum merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar siten inanılmaz çok iyi, twitter da paylaştım 10-07-2020 05:18:22

Sakarya merkezden ben Emine. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha billaha hayran bıraktı, saolun 13-07-2020 07:33:00

Aksaray merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım 15-07-2020 14:00:37

Yozgat merkezden ben gaye. Merhabalar paylaşım harbiden mükemmel, twitter da paylaştım 18-07-2020 14:37:52

Adıyaman merkezden ben Aylin. Merhaba paylaşımınız inan ki ilgi uyandırıcı, tebrikler 20-07-2020 00:14:27

Sakarya merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar siten inan ki hayran edici, sosyal medyada paylaştım 26-07-2020 21:49:49

Kırklareli merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar web siten yeminle ilgi uyandırıcı, saolun 04-08-2020 13:22:42

Zonguldak merkezden ben elif yılmaz. Merhaba siteniz inan ki çok iyi, face de paylaştım 13-08-2020 16:16:50

Sinop merkezden ben ziya. Selam herkese web sitesi gerçekten mükemmel, linkedinde paylaştım 23-09-2020 12:48:03

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir