Bir pandemi ile uğraşmamızın tek nedeni, en açgözlü, kendi kendine hizmet eden, hayalperest pisliklerin en tepede oturması gerçeğinden kaynaklanıyor. Geçmiş nesiller, insanlığa değil, bencilliğe hizmet eden bir sistem yarattılar. Zaman ilerledikçe açgözlüler de ortadan kalkacak ve onların haleflerinin başarısız olmasını sağlamak bizim elimizde. Dr Fauci’nin ruh ‘düşen adam’ olmasına izin vermeyin. Medya, hükümet ve zenginler eşit derecede suç ortağıdır. Bir araya gelip temel sorunları tanımamız gerekiyor, yoksa bu sorunlarla tekrar tekrar karşılaşacağız. Taktiklerini tanımadan kendi tarafında sınırsız fonu (Fed) olan insanlarla savaşamazsınız. Artık yarış yok, kırmızıya karşı mavi yok, ülkeye karşı ülke yok. Bu sadece zenginlere karşı dünyanın geri kalanı

42 Comments

  1. Mrb paylaşım inan ki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  2. Kahramanmaraş dan kimler var. COVID-19 gibi dolandırıcılıkların ancak üstte parazitlere izin verdiğimiz için mümkün olduğunu anladım. . Selam herkese sayfa inan ki dikkatimi çekti, teşekkürler , Aylin – 432

  3. Karabük dan kimler var. COVID-19 gibi dolandırıcılıkların ancak üstte parazitlere izin verdiğimiz için mümkün olduğunu anladım. . selamun aleyküm web sitesi inan ki dikkat çekici, teraziye tıkladım , gaye – 53

  4. Bu konu : ” COVID-19 gibi dolandırıcılıkların ancak üstte parazitlere izin verdiğimiz için mümkün olduğunu anladım. ” çok güzel. Slm web siteniz vallaha çok hoşuma gitti, şukuladım , gaye – 182

  5. Bu konu : ” COVID-19 gibi dolandırıcılıkların ancak üstte parazitlere izin verdiğimiz için mümkün olduğunu anladım. ” çok güzel. Selam bu web sitesi valla güzel, twitter da paylaştım , – 136

  6. merhaba arkadaşlar sayfa cidden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  7. Bu konu : ” COVID-19 gibi dolandırıcılıkların ancak üstte parazitlere izin verdiğimiz için mümkün olduğunu anladım. ” çok güzel. Mrb web sitesi ciddiyim mükemmel, sosyal medyada paylaştım , ali – 273

  8. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” COVID-19 gibi dolandırıcılıkların ancak üstte parazitlere izin verdiğimiz için mümkün olduğunu anladım. ” çok güzel. Selam web siteniz inanılmaz çok iyi, sağolun , Gürbüz – 310

  9. Giresun merkezden ben Hasan. Mrb sayfanız yeminle hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 08-06-2021 05:54:49

  10. Bu konu : ” COVID-19 gibi dolandırıcılıkların ancak üstte parazitlere izin verdiğimiz için mümkün olduğunu anladım. ” çok güzel. Mrb paylaşım vallaha billaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler , memo – 41

  11. Bingöl dan kimler var. COVID-19 gibi dolandırıcılıkların ancak üstte parazitlere izin verdiğimiz için mümkün olduğunu anladım. . Merhaba herkese web siten harbiden iyi, sosyal medyada paylaştım , ali – 287

  12. Manisa dan kimler var. COVID-19 gibi dolandırıcılıkların ancak üstte parazitlere izin verdiğimiz için mümkün olduğunu anladım. . Merhabalar paylaşımınız valla çok iyi, twitter da paylaştım , ali – 444

  13. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” COVID-19 gibi dolandırıcılıkların ancak üstte parazitlere izin verdiğimiz için mümkün olduğunu anladım. ” çok güzel. Mrb bu web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Gürbüz – 273

  14. elif yılmaz Reply

    Hakkari merkezden ben elif yılmaz. Slm paylaşım inanki çok iyi, saolun 26-06-2021 14:17:21

  15. Denizli merkezden ben ahmet. Merhaba web siten valla dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 26-06-2021 19:38:34

  16. selam arkadaşlar web siten süper ötesi hayran edici, facebookta paylaştım

  17. elif yılmaz Reply

    Merhabalar siteniz cidden iyi, facebookta paylaştım

  18. Kütahya merkezden ben emin. Selamın aleyküm sayfa süper ötesi hayran edici, sağolun 27-06-2021 18:05:49

  19. Bitlis dan kimler var. COVID-19 gibi dolandırıcılıkların ancak üstte parazitlere izin verdiğimiz için mümkün olduğunu anladım. . Merhaba herkese paylaşımın inanki çok iyi, face de paylaştım , Hasan – 334

  20. Denizli merkezden ben emin. Slm siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım 11-07-2021 17:00:12

  21. Bayburt merkezden ben emin. Mrb bu web sitesi süper ötesi iyi, twitter da paylaştım 12-07-2021 22:18:34

  22. Gürbüz Reply

    Bingöl dan kimler var. COVID-19 gibi dolandırıcılıkların ancak üstte parazitlere izin verdiğimiz için mümkün olduğunu anladım. . selamun aleyküm siteniz vallaha dikkatimi çekti, tebrikler , Gürbüz – 301

  23. Selamın aleyküm bu web sitesi inanki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  24. Malatya dan kimler var. COVID-19 gibi dolandırıcılıkların ancak üstte parazitlere izin verdiğimiz için mümkün olduğunu anladım. . Selamlar siteniz valla güzel, teraziye tıkladım , ahmet – 453

  25. Ardahan merkezden ben ziya. Merhaba sayfan yeminle çok iyi, saolun 19-07-2021 15:59:00

  26. Bu konu : ” COVID-19 gibi dolandırıcılıkların ancak üstte parazitlere izin verdiğimiz için mümkün olduğunu anladım. ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfanız inanılmaz çok hoşuma gitti, sağolun , doruk – 142

  27. Batman dan kimler var. COVID-19 gibi dolandırıcılıkların ancak üstte parazitlere izin verdiğimiz için mümkün olduğunu anladım. . Merhaba web siteniz inanılmaz güzel, linkedinde paylaştım , Aylin – 399

  28. Afyon merkezden ben emin. Mrb siteniz yeminle çok güzel, tebrikler 31-07-2021 09:10:00

  29. Kocaeli dan kimler var. COVID-19 gibi dolandırıcılıkların ancak üstte parazitlere izin verdiğimiz için mümkün olduğunu anladım. . Selam paylaşım inanki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , ali – 70

  30. Merhaba herkese web sitesi gerçekten çok iyi, linkedinde paylaştım

  31. Bursa merkezden ben memo. selam arkadaşlar sayfanız gerçekten güzel, teraziye tıkladım 11-08-2021 05:08:09

  32. Bu konu : ” COVID-19 gibi dolandırıcılıkların ancak üstte parazitlere izin verdiğimiz için mümkün olduğunu anladım. ” çok güzel. Selam herkese sayfa ciddiyim dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , mehmet – 450

  33. merhaba arkadaşlar bu web sitesi harbiden hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  34. Bu konu : ” COVID-19 gibi dolandırıcılıkların ancak üstte parazitlere izin verdiğimiz için mümkün olduğunu anladım. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha mükemmel, saolun , banu – 370

  35. Bursa dan kimler var. COVID-19 gibi dolandırıcılıkların ancak üstte parazitlere izin verdiğimiz için mümkün olduğunu anladım. . Mrb paylaşımın harbiden iyi, twitter da paylaştım , ahmet – 143

  36. Bu konu : ” COVID-19 gibi dolandırıcılıkların ancak üstte parazitlere izin verdiğimiz için mümkün olduğunu anladım. ” çok güzel. Slm sayfa inanılmaz çok iyi, linkedinde paylaştım , Hasan – 254

  37. Bu konu : ” COVID-19 gibi dolandırıcılıkların ancak üstte parazitlere izin verdiğimiz için mümkün olduğunu anladım. ” çok güzel. Slm web siteniz yeminle hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 434

  38. elif yılmaz Reply

    Uşak merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm siteniz vallaha çok iyi, facebookta paylaştım 20-09-2021 12:38:09

  39. elif yılmaz Reply

    Konya merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfan inanki dikkatimi çekti, saolun 25-09-2021 20:00:17

  40. Siirt merkezden ben Gürbüz. Selam sayfa inanılmaz iyi, teraziye tıkladım 26-09-2021 16:51:42

  41. selam arkadaşlar paylaşımınız inanki hayran edici, sağolun

Write A Comment