Bunu kimse görmedi mi? Eküvyon çubukları yukarı doğru ve üst burun / kafatası tabanınızda bıçaklanır ve daha sonra "test edilir". Artık gidemezsiniz çünkü test sonuçlarını göstermeniz gerekiyor. İnsanlar hiçbir semptomları olmasa bile arabalara binmek için akın ediyor … Bu, daha fazla insanın testlere girmesini sağlıyor … Neden herkesin test edilmesini istiyorlar? Lanet olsun … Neden her şey kapandı? O ölümcül değil … Görünmez dövmeyi elde etmek kolay kitle histeri, kimse bilmez … Burun içinde görünmez olurdu. Neden sadece laboratuvar sonuçlarını gösterirsem uçağa binebilirim? Testi yapmadıkça haklarınız ortadan kaldırılıyor, test neden bu kadar önemli?

Author

95 Comments

  1. Selam herkese sayfa inanki güzel, teraziye tıkladım

  2. elif yılmaz Reply

    Selam siteniz valla mükemmel, twitter da paylaştım

  3. Trabzon merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar siten inan ki hayran edici, face de paylaştım 02-04-2020 23:17:09

  4. Bartın merkezden ben ali. Selamlar siten valla dikkat çekici, teşekkürler 04-04-2020 23:01:38

  5. selamun aleyküm paylaşımın harbiden hayran edici, facebookta paylaştım

  6. Kastamonu merkezden ben Gürbüz. Merhabalar siteniz yeminle çok iyi, linkedinde paylaştım 10-04-2020 22:13:55

  7. Hakkari merkezden ben gaye. Mrb web sitesi cidden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 10-04-2020 23:05:29

  8. Nevşehir merkezden ben Gürbüz. Merhaba sayfanız inanılmaz çok hoşuma gitti, teşekkürler 12-04-2020 06:13:25

  9. Düzce merkezden ben Emine. Selam herkese web siten inan ki dikkat çekici, şukuladım 15-04-2020 10:01:34

  10. Selam herkese paylaşımınız yeminle hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  11. Amasya merkezden ben banu. Selamlar web sitesi yeminle hayran edici, sosyal medyada paylaştım 19-04-2020 16:49:40

  12. Ankara merkezden ben doruk. Selamlar paylaşımınız gerçekten hayran edici, şukuladım 23-04-2020 04:58:30

  13. elif yılmaz Reply

    Mrb web siten ciddiyim dikkat çekici, teşekkürler

  14. Selam herkese sayfan vallaha billaha hayran bıraktı, face de paylaştım

  15. selam arkadaşlar sayfa inanki çok güzel, teşekkürler

  16. Ardahan merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm sayfa harbiden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 26-04-2020 00:27:55

  17. elif yılmaz Reply

    Batman merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha hoşuma gitti, face de paylaştım 30-04-2020 07:04:07

  18. Isparta merkezden ben doruk. Merhaba herkese sayfan yeminle çok güzel, twitter da paylaştım 04-05-2020 23:27:17

  19. Elazığ merkezden ben Emine. Selamın aleyküm paylaşımın inan ki hayran bıraktı, face de paylaştım 05-05-2020 12:31:04

  20. Trabzon merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar web siten inan ki çok hoşuma gitti, teşekkürler 14-05-2020 08:54:50

  21. Gaziantep merkezden ben Emine. Merhaba sayfan vallaha billaha çok iyi, sağolun 17-05-2020 13:25:10

  22. merhaba arkadaşlar sayfan inanılmaz mükemmel, şukuladım

  23. Selam herkese siteniz gerçekten dikkatimi çekti, şukuladım

  24. Bilecik merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha billaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım 29-05-2020 04:58:52

  25. Merhabalar paylaşımın inan ki hayran edici, tebrikler

  26. Merhabalar paylaşım inanki hayran bıraktı, şukuladım

  27. Manisa merkezden ben Emine. Merhabalar bu web sitesi harbiden dikkatimi çekti, saolun 11-06-2020 17:45:29

  28. Merhaba herkese paylaşım cidden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  29. Mardin merkezden ben ali. Mrb paylaşımın harbiden hoşuma gitti, şukuladım 22-06-2020 03:23:02

  30. Kars merkezden ben mehmet. Selam herkese sayfan harbiden mükemmel, face de paylaştım 30-06-2020 02:16:57

  31. Merhaba herkese paylaşımın süper ötesi çok iyi, twitter da paylaştım

  32. Selam herkese sayfanız süper ötesi dikkat çekici, sağolun

  33. Selamlar paylaşım inanki çok iyi, teraziye tıkladım

  34. selam arkadaşlar siteniz vallaha billaha iyi, face de paylaştım

  35. Ankara merkezden ben ziya. Selamın aleyküm siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 27-07-2020 04:55:11

  36. Eskişehir merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar sayfan vallaha billaha hayran edici, saolun 01-08-2020 00:25:39

  37. Bursa merkezden ben ziya. selamun aleyküm web siteniz inan ki hayran edici, facebookta paylaştım 07-08-2020 00:28:38

  38. Gürbüz Reply

    Selam sayfa yeminle çok güzel, linkedinde paylaştım

  39. selam arkadaşlar web siten ciddiyim hoşuma gitti, saolun

  40. Bingöl merkezden ben Emine. Merhaba paylaşımın vallaha iyi, face de paylaştım 10-08-2020 08:41:24

  41. Selamlar sayfanız vallaha mükemmel, face de paylaştım

  42. Elazığ merkezden ben gaye. Selam herkese web siten ciddiyim çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 24-08-2020 07:01:17

  43. Gürbüz Reply

    Selam herkese siteniz inanki hayran edici, sağolun

  44. Mardin merkezden ben Aylin. Merhabalar sayfa inanki hayran edici, linkedinde paylaştım 26-08-2020 23:27:15

  45. Hakkari merkezden ben banu. Selamlar paylaşım inanılmaz hayran edici, sağolun 03-09-2020 14:17:55

  46. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar sayfanız vallaha billaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  47. İzmir merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web siten vallaha hayran edici, facebookta paylaştım 05-09-2020 01:46:05

  48. Diyarbakır merkezden ben gaye. selam arkadaşlar paylaşımın vallaha billaha güzel, sosyal medyada paylaştım 05-09-2020 06:20:14

  49. Merhaba herkese paylaşım ciddiyim mükemmel, facebookta paylaştım

  50. Gürbüz Reply

    Merhaba siten harbiden iyi, sosyal medyada paylaştım

  51. Mrb paylaşımınız gerçekten hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  52. Şırnak merkezden ben mehmet. Selamlar paylaşımın süper ötesi hoşuma gitti, twitter da paylaştım 13-09-2020 19:57:32

  53. Merhaba paylaşımınız inan ki dikkat çekici, face de paylaştım

  54. merhaba arkadaşlar web siteniz cidden güzel, facebookta paylaştım

  55. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese web siten inanki hoşuma gitti, teşekkürler

  56. Bitlis dan kimler var. COVID 19 "test" canavarın işareti "onlar" "görünmez dövme" "özel sürüntü kitleri" almak için akın edecek . Merhaba siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 464

  57. Gümüşhane merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfan inanılmaz iyi, teraziye tıkladım 30-10-2020 11:02:22

  58. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar web siten süper ötesi ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  59. Konya dan kimler var. COVID 19 "test" canavarın işareti "onlar" "görünmez dövme" "özel sürüntü kitleri" almak için akın edecek . Selam herkese web siten valla mükemmel, sağolun , mehmet – 452

  60. Çanakkale dan kimler var. COVID 19 "test" canavarın işareti "onlar" "görünmez dövme" "özel sürüntü kitleri" almak için akın edecek . Selam herkese web siteniz cidden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , doruk – 457

  61. Bu konu : ” COVID 19 "test" canavarın işareti "onlar" "görünmez dövme" "özel sürüntü kitleri" almak için akın edecek ” çok güzel. Slm web siten süper ötesi ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 326

  62. Selamlar paylaşımınız harbiden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  63. Bayburt merkezden ben mehmet. selamun aleyküm sayfan ciddiyim ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 03-12-2020 00:00:49

  64. Selamlar paylaşımınız harbiden dikkatimi çekti, face de paylaştım

  65. Karaman merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfanız gerçekten hayran bıraktı, tebrikler 11-12-2020 23:29:10

  66. Merhaba paylaşım cidden iyi, facebookta paylaştım

  67. Mardin merkezden ben hatice. selam arkadaşlar paylaşımın ciddiyim hayran bıraktı, face de paylaştım 15-12-2020 23:04:13

  68. Gürbüz Reply

    Siirt dan kimler var. COVID 19 "test" canavarın işareti "onlar" "görünmez dövme" "özel sürüntü kitleri" almak için akın edecek . Merhabalar siten valla güzel, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 105

  69. Çankırı merkezden ben emin. Selam web sitesi valla çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 24-12-2020 14:23:40

  70. Zonguldak dan kimler var. COVID 19 "test" canavarın işareti "onlar" "görünmez dövme" "özel sürüntü kitleri" almak için akın edecek . Selamlar web siteniz ciddiyim hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 245

  71. Tokat merkezden ben ali. Selam herkese web siten vallaha billaha mükemmel, teşekkürler 26-12-2020 10:18:57

  72. Bu konu : ” COVID 19 "test" canavarın işareti "onlar" "görünmez dövme" "özel sürüntü kitleri" almak için akın edecek ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa inanılmaz çok iyi, saolun , ali – 408

  73. Iğdır merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar bu web sitesi valla dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 01-01-2021 18:22:25

  74. Bu konu : ” COVID 19 "test" canavarın işareti "onlar" "görünmez dövme" "özel sürüntü kitleri" almak için akın edecek ” çok güzel. Merhabalar bu web sitesi harbiden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 357

  75. Erzurum merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşım vallaha billaha dikkatimi çekti, sağolun 12-01-2021 17:11:40

  76. Bu konu : ” COVID 19 "test" canavarın işareti "onlar" "görünmez dövme" "özel sürüntü kitleri" almak için akın edecek ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımınız vallaha billaha dikkat çekici, şukuladım , gaye – 8

  77. Eskişehir dan kimler var. COVID 19 "test" canavarın işareti "onlar" "görünmez dövme" "özel sürüntü kitleri" almak için akın edecek . Selam paylaşımınız inan ki hayran bıraktı, twitter da paylaştım , ahmet – 357

  78. Bu konu : ” COVID 19 "test" canavarın işareti "onlar" "görünmez dövme" "özel sürüntü kitleri" almak için akın edecek ” çok güzel. Selamlar web siten harbiden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 413

  79. Van dan kimler var. COVID 19 "test" canavarın işareti "onlar" "görünmez dövme" "özel sürüntü kitleri" almak için akın edecek . merhaba arkadaşlar sayfan inan ki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 29

  80. Bu konu : ” COVID 19 "test" canavarın işareti "onlar" "görünmez dövme" "özel sürüntü kitleri" almak için akın edecek ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz vallaha çok iyi, facebookta paylaştım , hatice – 266

  81. Bu konu : ” COVID 19 "test" canavarın işareti "onlar" "görünmez dövme" "özel sürüntü kitleri" almak için akın edecek ” çok güzel. Slm paylaşım süper ötesi hoşuma gitti, teraziye tıkladım , hatice – 253

  82. Selamlar web siten harbiden hoşuma gitti, face de paylaştım

  83. merhaba arkadaşlar web siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  84. Kahramanmaraş dan kimler var. COVID 19 "test" canavarın işareti "onlar" "görünmez dövme" "özel sürüntü kitleri" almak için akın edecek . Mrb bu web sitesi ciddiyim çok güzel, facebookta paylaştım , hatice – 20

  85. elif yılmaz Reply

    Gaziantep merkezden ben elif yılmaz. Selamlar web siten inan ki dikkatimi çekti, sağolun 24-02-2021 19:05:29

  86. Bu konu : ” COVID 19 "test" canavarın işareti "onlar" "görünmez dövme" "özel sürüntü kitleri" almak için akın edecek ” çok güzel. Merhabalar siteniz inanılmaz çok güzel, facebookta paylaştım , ali – 285

  87. Selam herkese paylaşım inan ki çok iyi, facebookta paylaştım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link