Her hafta aynı eski korku tellallığı yapan iklim değişikliği saçmalıklarıyla karşılaşıyorduk. Kömür ya da bunun gibi saçma sapan şeyleri kullanmayı bırakmazsak 2035’te yeniden buz çağına gireceğiz diyenleri bilirsiniz. Bunu gerçekten tuhaf buldum çünkü iklim değişikliği lanet olası bir doğal olay ama bu gazeteciler buzulların erimesini sıradan insanların suçuymuş gibi gösteriyorlar. Pis Hollywood jet ayar seçkinleri de biz sıradan insanlara vaaz vermeyi bıraktı, şimdi her şey rona ve aşılarla ilgili. Benim teorim, iklim değişikliği hiçbir zaman şeytani küçük şapkaların istediği gibi olmadı, ama şimdi altın biletlerini buldular.

36 Comments

  1. Mrb paylaşım inanki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  2. Trabzon merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm web siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 15-07-2021 22:32:29

  3. selam arkadaşlar paylaşımınız cidden çok güzel, teraziye tıkladım

  4. elif yılmaz Reply

    Mardin dan kimler var. COVID aldatmacası başladığından beri haberlere hakim oldu ve artık iklim değişikliği hakkında bir şey duymuyoruz . selamun aleyküm web siteniz vallaha çok hoşuma gitti, sağolun , elif yılmaz – 222

  5. Selam paylaşım süper ötesi çok iyi, linkedinde paylaştım

  6. Bu konu : ” COVID aldatmacası başladığından beri haberlere hakim oldu ve artık iklim değişikliği hakkında bir şey duymuyoruz ” çok güzel. Merhaba web siten harbiden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 181

  7. Isparta dan kimler var. COVID aldatmacası başladığından beri haberlere hakim oldu ve artık iklim değişikliği hakkında bir şey duymuyoruz . Selam herkese sayfa ciddiyim ilgi uyandırıcı, saolun , doruk – 174

  8. İstanbul merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar siten inanki güzel, şukuladım 21-07-2021 09:44:26

  9. Giresun dan kimler var. COVID aldatmacası başladığından beri haberlere hakim oldu ve artık iklim değişikliği hakkında bir şey duymuyoruz . Selamın aleyküm web siten cidden hayran edici, sağolun , emin – 415

  10. Bu konu : ” COVID aldatmacası başladığından beri haberlere hakim oldu ve artık iklim değişikliği hakkında bir şey duymuyoruz ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha billaha hoşuma gitti, tebrikler , emin – 318

  11. Selamlar sayfan gerçekten çok güzel, teraziye tıkladım

  12. Bu konu : ” COVID aldatmacası başladığından beri haberlere hakim oldu ve artık iklim değişikliği hakkında bir şey duymuyoruz ” çok güzel. Mrb sayfanız inanılmaz iyi, linkedinde paylaştım , gaye – 331

  13. Gürbüz Reply

    Amasya merkezden ben Gürbüz. Merhaba sayfan inanılmaz hoşuma gitti, teraziye tıkladım 31-07-2021 10:42:14

  14. Kahramanmaraş merkezden ben ziya. Merhabalar paylaşımın vallaha billaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 01-08-2021 15:37:39

  15. Mardin merkezden ben ziya. Merhaba paylaşımın gerçekten hayran bıraktı, teraziye tıkladım 02-08-2021 06:48:40

  16. Merhaba paylaşımınız inan ki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  17. Kayseri dan kimler var. COVID aldatmacası başladığından beri haberlere hakim oldu ve artık iklim değişikliği hakkında bir şey duymuyoruz . Selamın aleyküm paylaşım süper ötesi hoşuma gitti, twitter da paylaştım , ziya – 398

  18. İzmir merkezden ben Hasan. merhaba arkadaşlar siten vallaha billaha hayran edici, şukuladım 08-08-2021 08:48:03

  19. Hatay merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar siten gerçekten güzel, face de paylaştım 12-08-2021 21:48:44

  20. Bu konu : ” COVID aldatmacası başladığından beri haberlere hakim oldu ve artık iklim değişikliği hakkında bir şey duymuyoruz ” çok güzel. Selam herkese sayfan süper ötesi iyi, tebrikler , Hasan – 179

  21. Bu konu : ” COVID aldatmacası başladığından beri haberlere hakim oldu ve artık iklim değişikliği hakkında bir şey duymuyoruz ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siten cidden çok güzel, şukuladım , ziya – 376

  22. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” COVID aldatmacası başladığından beri haberlere hakim oldu ve artık iklim değişikliği hakkında bir şey duymuyoruz ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten cidden çok güzel, teraziye tıkladım , elif yılmaz – 425

  23. İzmir merkezden ben ahmet. Slm sayfan inanılmaz çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 23-08-2021 23:28:27

  24. Denizli merkezden ben Aylin. selamun aleyküm paylaşımınız valla çok güzel, face de paylaştım 26-08-2021 20:29:17

  25. Bu konu : ” COVID aldatmacası başladığından beri haberlere hakim oldu ve artık iklim değişikliği hakkında bir şey duymuyoruz ” çok güzel. Mrb web siteniz inanki hoşuma gitti, sağolun , – 390

  26. Uşak dan kimler var. COVID aldatmacası başladığından beri haberlere hakim oldu ve artık iklim değişikliği hakkında bir şey duymuyoruz . Slm bu web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , Emine – 108

  27. Kırklareli dan kimler var. COVID aldatmacası başladığından beri haberlere hakim oldu ve artık iklim değişikliği hakkında bir şey duymuyoruz . merhaba arkadaşlar web sitesi cidden iyi, sağolun , – 167

  28. Van dan kimler var. COVID aldatmacası başladığından beri haberlere hakim oldu ve artık iklim değişikliği hakkında bir şey duymuyoruz . Merhaba herkese paylaşımınız vallaha billaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım , Gürbüz – 144

  29. Merhaba paylaşımınız yeminle hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  30. Bu konu : ” COVID aldatmacası başladığından beri haberlere hakim oldu ve artık iklim değişikliği hakkında bir şey duymuyoruz ” çok güzel. Merhabalar web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, şukuladım , gaye – 160

  31. Selamın aleyküm web siteniz cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  32. Bu konu : ” COVID aldatmacası başladığından beri haberlere hakim oldu ve artık iklim değişikliği hakkında bir şey duymuyoruz ” çok güzel. Selam web siten cidden ilgi uyandırıcı, saolun , memo – 274

  33. Isparta dan kimler var. COVID aldatmacası başladığından beri haberlere hakim oldu ve artık iklim değişikliği hakkında bir şey duymuyoruz . Selamlar sayfanız cidden çok güzel, tebrikler , mehmet – 128

Write A Comment