Kategoriler
Genel

Covid tehlikeli değildir (geniş anlamda).

Eyaletimden en son bilgilere dayanarak, yaygın grip ölüm oranı% .1 iken Covid ölüm oranı yaklaşık% .016 yaşadık. Gün geçtikçe gerçeğe yaklaşıyoruz, ancak insanlar bize söylenen yalanlar üzerinde hala çok düşmanca ve bu çok aptalca. Başka biri benzer bir şey yaşar mı?

“Covid tehlikeli değildir (geniş anlamda).” için 31 yanıt

Van merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşımınız inanılmaz çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 07-06-2020 05:00:53

Malatya merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşımınız süper ötesi hayran edici, tebrikler 17-06-2020 17:50:50

Manisa merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar web sitesi harbiden hayran bıraktı, sağolun 01-07-2020 13:24:32

Antalya merkezden ben mehmet. Selam herkese paylaşımın vallaha billaha hayran bıraktı, saolun 09-07-2020 13:17:10

Adıyaman merkezden ben Gürbüz. Mrb paylaşım valla hayran bıraktı, twitter da paylaştım 28-07-2020 21:29:41

Sakarya merkezden ben gaye. Selam web sitesi inan ki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 23-08-2020 12:54:30

Çorum merkezden ben gaye. selam arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 24-08-2020 15:41:01

Denizli merkezden ben ahmet. Merhaba herkese siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 27-08-2020 06:27:34

Bolu merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm web siten vallaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 05-09-2020 20:34:03

Bingöl merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar bu web sitesi valla hayran bıraktı, tebrikler 06-09-2020 00:04:08

Adıyaman merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web siten cidden hayran edici, tebrikler 14-09-2020 08:13:38

Sivas merkezden ben Aylin. Merhaba paylaşımınız ciddiyim hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 17-09-2020 19:07:57

Ardahan merkezden ben doruk. Slm paylaşımın inanki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 18-09-2020 15:28:12

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir