Doğru, bunun çok fazla damgalanacağını biliyorum, ama biraz araştırma yapıyorum ve olumsuz oylar almadığım için minnettarım. Covid sahtedir:

Wuhan salgınının başlangıcında, 200 kişinin öldüğü orada ve bunlardan 7’sinden bu “covid” örneğini aldılar. Bununla birlikte, bu genetik numunenin soğuk algınlığı, grip vb. Gibi birçok başka nedeni olabilir. Dolayısıyla, kullandıkları testler aslında covid için test yapmazlar, bu covid ile ilgili olduğunu düşündükleri bir maddeyi, ağızda ölü DNA’nın bulunduğu bir noktada test ederler. malzeme normalde bir süre durabilir, tamamen hareketsiz olabilir, ancak yine de test pozitiftir. Ama tamam, ölümler nereden geliyor? Ölümler, gerçekten gerekli olmadığında vantilatöre konan insanlardan geliyor ve ölümle sonuçlanıyor. Ama tamam, eğer bunların hepsi şimdi doğruysa, ölümlere ne sebep oluyor? Doğru, şimdi burası muhtemelen hepinizi kaybedeceğim yer. Wuhan, 5g’yi ilk test eden yer oldu. Mikrodalga hastalığı genellikle yanlış teşhis edilir, Mikrodalga hastalığının 1 numaralı yanlış teşhisinin ne olduğunu tahmin edebilir misiniz? GRİP . Mikrodalga hastalığının başka nelere yol açabileceğini tahmin edin, KOKU VE TAT KAYBI. Ama tamam, covid’in kan testlerinde görünmesine neden olan şey. Kovid olarak iddia ettikleri şey aslında eksozomlardır ve “covid 19” ile aynı görünüyorlar. Bu eksozomlar, bağışıklık sistemi bir şeyle savaştığında veya hücreler hasar gördüğünde veya çoğu durumda HER ŞEKİLDE VARSA salınır.

Ama tamam, eğer hepsi sahte ise, ona karşı nasıl aşı yaptılar? Hiçbir fikrim yok, aşının tamamı, ne olduğunu düşündüklerinin bilgisayar tarafından üretilen modellerine dayanıyor, çünkü onlarda hiçbir canlı örneği yoktu. Eskiden bu aşının aşılananları öldürmek için tasarlandığını düşünürdüm, şimdi sanırım 1918’de İspanyol gribi (Amerikan askeri üssünde başladı), askerlerin savaştan döndüklerinde kitlesel aşı yaptırmalarının ve bunun icadıyla birlikte. radar. Sanırım aşılananlara virüs enjekte ediyorlar ve bu aşılanmamışları öldürecek.

Author

34 Comments

  1. Eskişehir merkezden ben Emine. Merhaba herkese web siteniz vallaha iyi, face de paylaştım 19-04-2021 11:03:49

  2. Bu konu : ” covid yok ” çok güzel. Selam sayfa valla dikkat çekici, teşekkürler , emin – 155

  3. selam arkadaşlar sayfan ciddiyim dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  4. Merhaba web siten inanılmaz mükemmel, teraziye tıkladım

  5. Merhaba herkese web sitesi süper ötesi dikkat çekici, teşekkürler

  6. Sivas merkezden ben mehmet. Selamlar paylaşımın cidden hoşuma gitti, saolun 21-04-2021 18:27:06

  7. Mrb paylaşımınız vallaha billaha iyi, facebookta paylaştım

  8. Bu konu : ” covid yok ” çok güzel. Selam sayfa gerçekten hayran edici, tebrikler , doruk – 433

  9. Bu konu : ” covid yok ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan valla çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Aylin – 93

  10. Manisa dan kimler var. covid yok . selamun aleyküm paylaşımınız gerçekten dikkatimi çekti, teşekkürler , mehmet – 19

  11. Bu konu : ” covid yok ” çok güzel. Slm paylaşımınız inan ki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , ali – 392

  12. Bu konu : ” covid yok ” çok güzel. Slm paylaşım gerçekten güzel, şukuladım , Hasan – 95

  13. Bilecik merkezden ben banu. Selam herkese sayfanız inanılmaz hayran edici, face de paylaştım 07-05-2021 02:13:31

  14. Bursa merkezden ben ali. Selam herkese web sitesi harbiden çok iyi, face de paylaştım 09-05-2021 21:50:58

  15. elif yılmaz Reply

    Kars merkezden ben elif yılmaz. Selam web siten inan ki iyi, sosyal medyada paylaştım 16-05-2021 08:45:26

  16. elif yılmaz Reply

    Kars dan kimler var. covid yok . Slm paylaşım ciddiyim dikkat çekici, face de paylaştım , elif yılmaz – 202

  17. Bu konu : ” covid yok ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan vallaha billaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım , ali – 359

  18. Selam web siten vallaha hayran bıraktı, şukuladım

  19. Tokat dan kimler var. covid yok . Selam web sitesi inanılmaz mükemmel, tebrikler , – 58

  20. Kırşehir merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşımın vallaha billaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 03-06-2021 08:33:51

  21. Giresun merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşımın gerçekten iyi, teşekkürler 09-06-2021 11:21:39

  22. Selam sayfan yeminle hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  23. Selamın aleyküm siteniz harbiden çok hoşuma gitti, saolun

  24. Kırşehir dan kimler var. covid yok . Slm paylaşımınız inanılmaz dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , banu – 419

  25. Ardahan merkezden ben banu. Selamlar bu web sitesi cidden çok iyi, twitter da paylaştım 07-07-2021 15:44:17

  26. Samsun dan kimler var. covid yok . Merhaba herkese sayfan gerçekten hoşuma gitti, facebookta paylaştım , mehmet – 214

  27. Siirt dan kimler var. covid yok . Slm sayfa yeminle çok iyi, şukuladım , memo – 305

  28. Bu konu : ” covid yok ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız gerçekten dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , gaye – 269

  29. Bu konu : ” covid yok ” çok güzel. Merhabalar sayfanız inanılmaz dikkatimi çekti, saolun , ahmet – 330

  30. Zonguldak dan kimler var. covid yok . Slm web sitesi vallaha billaha mükemmel, teşekkürler , emin – 325

  31. merhaba arkadaşlar siteniz cidden hayran edici, twitter da paylaştım

  32. Kırşehir merkezden ben Hasan. Merhaba paylaşım inanki güzel, teşekkürler 23-07-2021 10:07:08

  33. elif yılmaz Reply

    Şırnak dan kimler var. covid yok . Selamın aleyküm paylaşımın yeminle ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , elif yılmaz – 496

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link