İşte size bir zeka oyunu.

COVID19 Amerika’da yükselişte çünkü insanlar maskelemiyor, ama yine de insanlar maskelediği için grip azaldı. Tamam. Sağ.

Pekala, durumun böyle olduğunu varsayalım, tüm karışımda HALA İKİ COVID19 ve grip olan kişilerin adil bir yüzdesi olacaktır.

Reddit’te bir arama yapın, her ikisine de sahip olan biri hakkında tek bir gönderi bulamazsınız. Google’da bir arama yapın, sadece bunların 2 ayrı şey olduğunu ve ikisine birden sahip olmanın çok mümkün olduğunu söyleyen makaleler bulacaksınız. Peki … bu insanlar nerede?

Grip yeniden markalandı mı? Testler hatalı mı ve normal ol ‘gribini COVID19 olarak etiketliyor mu?

Buna inanmaya meyilliyim.

Düşünceler?

Author

18 Comments

  1. Bu konu : ” COVID19 ve grip ayrıysa, her ikisine de sahip kişilerin tüm vakaları nerede? ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi cidden çok güzel, saolun , memo – 290

  2. Mrb siteniz inanılmaz hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  3. Selam paylaşım vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım

  4. Gürbüz Reply

    Selamın aleyküm paylaşımınız ciddiyim hayran edici, facebookta paylaştım

  5. Tunceli dan kimler var. COVID19 ve grip ayrıysa, her ikisine de sahip kişilerin tüm vakaları nerede? . Selamlar sayfan yeminle ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , ahmet – 209

  6. Batman merkezden ben banu. Merhabalar paylaşımın ciddiyim ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 27-01-2021 21:53:31

  7. Kırıkkale merkezden ben hatice. Selamlar siteniz inanılmaz güzel, facebookta paylaştım 30-01-2021 20:27:37

  8. Slm paylaşımın yeminle iyi, linkedinde paylaştım

  9. Tekirdağ merkezden ben ziya. Mrb paylaşımın yeminle dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 15-02-2021 01:13:20

  10. Bu konu : ” COVID19 ve grip ayrıysa, her ikisine de sahip kişilerin tüm vakaları nerede? ” çok güzel. Selam siten inan ki hayran bıraktı, facebookta paylaştım , emin – 53

  11. Rize dan kimler var. COVID19 ve grip ayrıysa, her ikisine de sahip kişilerin tüm vakaları nerede? . Selamlar web siteniz cidden çok güzel, teşekkürler , Aylin – 83

  12. selam arkadaşlar siten süper ötesi dikkat çekici, teşekkürler

  13. Kars merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşım harbiden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 14-03-2021 02:15:33

  14. Muş dan kimler var. COVID19 ve grip ayrıysa, her ikisine de sahip kişilerin tüm vakaları nerede? . Selamlar web siten harbiden iyi, sağolun , ziya – 122

  15. Bu konu : ” COVID19 ve grip ayrıysa, her ikisine de sahip kişilerin tüm vakaları nerede? ” çok güzel. Selam siteniz inan ki güzel, facebookta paylaştım , ali – 68

  16. Balıkesir dan kimler var. COVID19 ve grip ayrıysa, her ikisine de sahip kişilerin tüm vakaları nerede? . Merhabalar paylaşımınız vallaha billaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , Emine – 275

  17. Bu konu : ” COVID19 ve grip ayrıysa, her ikisine de sahip kişilerin tüm vakaları nerede? ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımın harbiden dikkat çekici, saolun , Gürbüz – 377

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link