Kategoriler
Genel

Cumhuriyetçi / Demokrat, Liberal – Muhafazakar, Elitlerin istediği TAMAMEN.

Elit tarafından kontrol edilen medyanın her geçen gün büyüyen aşırı siyasi bölünmeyi teşvik etmesi tesadüf değildir. Anlatı sadece sol ve sağ arasında bir tartışma olmasını istiyorlar. İşleri basitleştirir. Kimin kazandığı önemli değil, çünkü sonunda hepsi zengin oluyor.

Bütün politikacılar dost. Sadece seçilmek ve iktidarı korumak için savaşırlar ve tartışırlar. İktidar, para ve ego uğruna hepsi için dev bir oyundur. Anlatı soldan sağa kaldığı sürece, gerçek meseleler asla sunulmayacaktır. Elit, para kazanmak için bir işgücü üzerindeki kontrolünü sürdürürken, insanlar hangi siyasi partinin en iyisi olduğunu savunuyorlar.

Sol görüşlü bir komplo yoktur; sağcı bir komplo yoktur; tek siyasi komplo kurumun kendisidir. Halka açık, puro dumanı ve özel viski içmek.

Kazanmanın tek yolu oyunu oynamamaktır. Sorun karşıt siyasi parti değil. Sorun, bankacılar ve benzerlerine ait olan ve kişisel kazanç için ahlakı feda eden tüm profesyonel politikacılardır.

Politik mücadeleyi durdurun ve takımınızın daha iyi ve kazanılmış olduğunu söyleyebilmek için “takımınızı” destekleyin.

Ahlakı destekleyin ve insanlığı destekleyin. Hangi çekirdeğin iktidarda olduğuna bakılmaksızın bir bütün olarak toplumun daha iyi durumda olmasını destekleyin.

Oyunu oynamazsak dünyayı daha iyi hale getirebiliriz.

“Cumhuriyetçi / Demokrat, Liberal – Muhafazakar, Elitlerin istediği TAMAMEN.” için 70 yanıt

Bilecik merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar paylaşımın yeminle çok iyi, saolun 07-01-2020 14:18:38

Eskişehir merkezden ben banu. Selam sayfan gerçekten çok iyi, face de paylaştım 07-01-2020 14:18:39

Nevşehir merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar paylaşımınız cidden çok hoşuma gitti, saolun 24-02-2020 02:08:34

Burdur merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşımın inan ki çok güzel, şukuladım 28-02-2020 19:36:54

Bayburt merkezden ben doruk. Selam herkese paylaşımın inan ki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 29-02-2020 22:36:18

İzmir merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar paylaşımın inan ki hayran edici, saolun 01-03-2020 13:32:07

Yalova merkezden ben ahmet. Mrb web siten harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım 08-03-2020 09:29:57

Muğla merkezden ben mehmet. Merhaba bu web sitesi valla mükemmel, tebrikler 17-03-2020 12:09:42

Artvin merkezden ben doruk. selamun aleyküm web sitesi vallaha mükemmel, saolun 21-03-2020 17:15:05

Karaman merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım 01-04-2020 19:48:28

Eskişehir merkezden ben banu. Selamlar paylaşımın vallaha hoşuma gitti, teşekkürler 03-04-2020 01:55:54

Çankırı merkezden ben ahmet. Merhaba sayfa vallaha billaha çok güzel, facebookta paylaştım 07-04-2020 22:20:08

Karabük merkezden ben Gürbüz. Selamlar sayfanız cidden güzel, linkedinde paylaştım 08-04-2020 03:37:39

Çankırı merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfan yeminle ilgi uyandırıcı, sağolun 13-04-2020 03:20:13

Kırşehir merkezden ben gaye. Slm bu web sitesi yeminle güzel, facebookta paylaştım 20-04-2020 23:43:39

Elazığ merkezden ben gaye. Selam web siten valla dikkatimi çekti, face de paylaştım 22-04-2020 20:28:05

Gaziantep merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar web siten valla çok güzel, şukuladım 23-04-2020 04:58:06

Bitlis merkezden ben ali. Merhaba web siten vallaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 03-05-2020 23:57:27

Kastamonu merkezden ben Aylin. Selamlar paylaşım vallaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 13-05-2020 06:16:23

Afyon merkezden ben Emine. Selamın aleyküm web sitesi ciddiyim çok iyi, linkedinde paylaştım 13-05-2020 16:37:02

Tunceli merkezden ben ziya. Merhaba web siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 14-05-2020 10:08:44

Muğla merkezden ben Aylin. Merhaba web siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 30-05-2020 23:50:29

Karabük merkezden ben gaye. Merhaba herkese sayfa inanılmaz hayran bıraktı, tebrikler 05-06-2020 16:10:25

selam arkadaşlar paylaşımın vallaha billaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

Aydın merkezden ben Aylin. Slm siteniz inanki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 05-06-2020 16:10:29

Niğde merkezden ben Gürbüz. Merhaba sayfan harbiden çok güzel, facebookta paylaştım 05-06-2020 16:10:31

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir