Kategoriler
Genel

Cumhuriyetçi koronavirüs notu, adaylara Trump’ın eylemlerini savunmamalarını, bunun yerine Çin’e saldırmak için dönmelerini söylüyor

SS: Bu Ulusal Cumhuriyet Senaryo Komitesi notu adaylara konuşma puanı verir. Açıkça “Trump’ı savunma, Çin Seyahat Yasağı – Çin saldırısı dışında “.

Kendilerini Trump’tan uzaklaştırmaya ve tüm eleştirileri Çin’e yönlendirmeye çalışıyorlar. Perdenin arkasındaki ilginç bir bakış. Seçime giden Cumhuriyetçi adaylar tarafından tekrarlanan bu konuşma noktalarına bakın.

“Cumhuriyetçi koronavirüs notu, adaylara Trump’ın eylemlerini savunmamalarını, bunun yerine Çin’e saldırmak için dönmelerini söylüyor” için 59 yanıt

Ardahan merkezden ben ziya. Selamlar paylaşımınız harbiden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 25-04-2020 06:03:07

Nevşehir merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm web sitesi inan ki güzel, saolun 25-04-2020 08:31:13

Burdur merkezden ben Aylin. Merhabalar paylaşım valla güzel, facebookta paylaştım 25-04-2020 08:56:16

Sakarya merkezden ben elif yılmaz. Slm paylaşımın inanılmaz hayran bıraktı, sağolun 25-04-2020 08:56:28

Sakarya merkezden ben banu. Selamlar web siteniz ciddiyim çok güzel, sosyal medyada paylaştım 25-04-2020 08:56:50

Kars merkezden ben doruk. Selam herkese web sitesi vallaha billaha çok iyi, face de paylaştım 25-04-2020 09:07:36

Erzurum merkezden ben Emine. selam arkadaşlar siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 25-04-2020 09:09:01

Bingöl merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha billaha çok iyi, sosyal medyada paylaştım 25-04-2020 09:09:15

Ardahan merkezden ben elif yılmaz. Mrb siten gerçekten ilgi uyandırıcı, sağolun 25-04-2020 09:09:42

Balıkesir merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar siten valla hoşuma gitti, sağolun 30-04-2020 19:14:02

Karaman merkezden ben mehmet. Merhabalar sayfanız valla hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 06-05-2020 21:21:56

Bayburt merkezden ben ziya. Merhaba paylaşım cidden çok güzel, teraziye tıkladım 06-05-2020 23:28:00

Kütahya merkezden ben Gürbüz. Selamlar web sitesi vallaha billaha iyi, linkedinde paylaştım 07-05-2020 08:49:29

Şırnak merkezden ben ali. Selam sayfanız cidden hayran edici, twitter da paylaştım 10-05-2020 10:33:42

Ordu merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm sayfan harbiden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 13-05-2020 10:27:29

Şırnak merkezden ben doruk. Merhaba herkese web siten gerçekten dikkatimi çekti, face de paylaştım 14-05-2020 08:25:05

Ağrı merkezden ben Aylin. Merhaba herkese siten gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 14-05-2020 11:54:56

Isparta merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese siten gerçekten ilgi uyandırıcı, sağolun 14-05-2020 11:54:59

Siirt merkezden ben gaye. Selam herkese sayfanız ciddiyim güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 14-05-2020 11:55:02

Erzurum merkezden ben Gürbüz. Selam paylaşımınız cidden çok iyi, sosyal medyada paylaştım 14-05-2020 11:55:05

Yozgat merkezden ben Gürbüz. Merhabalar web siten gerçekten hayran edici, sosyal medyada paylaştım 14-05-2020 11:55:16

Aydın merkezden ben gaye. Merhaba herkese sayfanız inanılmaz hayran edici, facebookta paylaştım 14-05-2020 11:55:22

Çankırı merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar siteniz gerçekten iyi, teşekkürler 14-05-2020 11:55:31

Ordu merkezden ben banu. Merhaba herkese web siteniz vallaha billaha mükemmel, face de paylaştım 14-05-2020 11:55:34

Antalya merkezden ben ahmet. Selam web sitesi cidden hayran edici, face de paylaştım 14-05-2020 11:55:38

Kilis merkezden ben mehmet. Selam herkese sayfanız inanki mükemmel, sosyal medyada paylaştım 14-05-2020 11:55:40

Kars merkezden ben Aylin. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha billaha mükemmel, sağolun 14-05-2020 11:55:49

Kars merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar web siten vallaha iyi, teraziye tıkladım 14-05-2020 11:55:56

Denizli merkezden ben Emine. Merhaba herkese sayfanız harbiden hayran bıraktı, saolun 14-05-2020 11:55:59

Tunceli merkezden ben doruk. Selam bu web sitesi gerçekten iyi, facebookta paylaştım 14-05-2020 11:56:02

Kahramanmaraş merkezden ben gaye. selamun aleyküm sayfanız vallaha billaha çok iyi, şukuladım 14-05-2020 11:56:11

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir