…ve şimdi tamamen farklı bir şey.

Biliyorlar D vitamini, COVID-19’un bu versiyonunu çözer, ancak bu, çözmeye çalıştıkları daha büyük sorunu çözmez. D vitamini, “şimdi” sorununa hızlı ve kısa vadeli bir çözümdür. onlar yarattı, ancak “sonraki” soruna uzun vadeli bir çözüm değil.

Bu, büyük ölçüde Hegelci bir diyalektik, bir bükülme ile. Bir sorun var ya da olacak, ancak bu sorunun ayrıntılarını bilmiyoruz; COVID-19 bize sundukları problem, saman adam problemi. Devasa ve kapsamlı propaganda makinesi (MSM ve diğerleri) reaksiyonu gösterir, aşı çözümdür. Aşı, virüse çözüm değildir.

Gerçeğin tamamen tıkanmaktan ziyade kasıtlı olarak çekici olduğunu düşünüyorum. Nedeni ne kadar belirsiz olursa olsun, tahmine dayalı programlama makinesini ve hikayenin parçalarının telgrafını yönlendiren gerçek bir gündem olduğunu düşünüyorum. Bunun sonsuz örnekleri var, Grönland sadece daha yeni örneklerden biri, ancak diğer (ve çok daha iyi) örneklerin bitmeyen bir listesini derleyebileceğimize eminim

Evet, daha fazla kontrol, kar, uyum, sürekli korku dağıtımı için bir gündem var … ama bunların hepsi onlar için sadece mutlu yan etkiler.

D vitaminine geri dönelim (ve bu, yaygın spekülasyonun gerçekten başladığı yerdir). Ya çok daha büyük bir şey varsa, potansiyel olarak ELE, diyalektikteki asıl sorun budur? Beşeri bilimlerin doğal olarak oluşan bol miktarda D vitamini arzını kesecek bir şey. Güneşi etkileyen gezegen çapında bir olay.

Belki de ve bu kuşkusuz büyük bir sıçrama, Bill Gates açık bir şekilde (ve chemtrails gizlice) güneş ışınlarını engellemeyi planlıyor, gezegeni iklim değişikliğinden kurtarmak değil, gezegeni başka bir şeyden korumak için var, ki bunun lekelenmesi Güneş sadece gerçek olaydan daha iyi olan bir yan etkidir.

Bunları burada bırakacağım:

Darpa’nın mağara robotu yarışması

Fransız mağara izolasyon çalışması

Dünya, efsaneler ve gezegensel olayların hikayeleriyle doludur ve milyonlarca insanı barındıran inşa edilmiş mağara sistemleriyle dolu. Belki bu döngüseldir.

Denetleyicilerimiz, derin zaman aileleri (“liderler” veya “hükümetler” değil), bizden çok farklı bir düzeyde ve ölçekte çalışıyor. Bir ELE’nin geldiğini bilseler, hatta kuvvetle şüpheleniyor olsalardı, muhtemelen bu çağın çok ötesinde kuşak derilerini korumayı planlıyor olacaklardı. Bir olay hakkında şeffaf olmazlar, ancak ilk başta yavaş yavaş değişiklikleri, kontrolleri, davranışları vb. İçerirler ve algılanan bitiş tarihi yaklaştıkça potansiyel olarak artar. İşler hızlanıyor gibi görünüyor ve belki de Time Wave Zero biraz daha fazla makro zaman çizelgesine sahipti.

Sadece spekülasyon. Gerçekten sadece bir duş, muhtemelen bir sürü arsa deliği olduğunu düşündü, ancak paylaşacağımı düşündüm.

44 Comments

  1. Zonguldak merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, saolun 24-04-2021 17:52:34

  2. Bu konu : ” D Vitamini, Gündem 2030 ve ötesi ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız vallaha billaha dikkat çekici, tebrikler , Emine – 107

  3. Bitlis merkezden ben Hasan. Slm paylaşımın süper ötesi hayran edici, twitter da paylaştım 24-04-2021 18:31:18

  4. Artvin dan kimler var. D Vitamini, Gündem 2030 ve ötesi . Selam sayfan harbiden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 160

  5. İstanbul merkezden ben emin. Mrb web sitesi inanki güzel, teşekkürler 25-04-2021 03:44:07

  6. Bu konu : ” D Vitamini, Gündem 2030 ve ötesi ” çok güzel. Merhabalar paylaşım inanılmaz ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , Hasan – 290

  7. Bu konu : ” D Vitamini, Gündem 2030 ve ötesi ” çok güzel. Selam web siteniz ciddiyim mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , – 25

  8. Nevşehir dan kimler var. D Vitamini, Gündem 2030 ve ötesi . selamun aleyküm sayfanız yeminle mükemmel, linkedinde paylaştım , gaye – 212

  9. selamun aleyküm paylaşımın inanki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  10. Bu konu : ” D Vitamini, Gündem 2030 ve ötesi ” çok güzel. Merhaba herkese siteniz cidden ilgi uyandırıcı, tebrikler , gaye – 87

  11. Giresun merkezden ben Hasan. Mrb sayfan inanılmaz hayran bıraktı, tebrikler 06-05-2021 21:56:36

  12. Hakkari merkezden ben ahmet. Merhabalar paylaşım süper ötesi çok güzel, sağolun 07-05-2021 02:10:06

  13. Bu konu : ” D Vitamini, Gündem 2030 ve ötesi ” çok güzel. Slm paylaşımın ciddiyim iyi, sağolun , ali – 389

  14. Bu konu : ” D Vitamini, Gündem 2030 ve ötesi ” çok güzel. Selamlar sayfanız vallaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , memo – 61

  15. selamun aleyküm sayfan harbiden güzel, face de paylaştım

  16. Bayburt merkezden ben mehmet. Slm bu web sitesi harbiden güzel, tebrikler 12-05-2021 19:19:01

  17. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm siteniz süper ötesi hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  18. Bursa dan kimler var. D Vitamini, Gündem 2030 ve ötesi . Slm siteniz inan ki hayran bıraktı, twitter da paylaştım , Emine – 494

  19. Bayburt merkezden ben . merhaba arkadaşlar paylaşım ciddiyim dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 20-05-2021 08:13:14

  20. Yalova merkezden ben emin. Selamlar paylaşım inanılmaz iyi, facebookta paylaştım 21-05-2021 12:47:51

  21. Batman merkezden ben memo. Selamlar web siteniz harbiden dikkat çekici, twitter da paylaştım 21-05-2021 20:58:20

  22. Tekirdağ dan kimler var. D Vitamini, Gündem 2030 ve ötesi . Selamın aleyküm web siten vallaha mükemmel, saolun , Aylin – 88

  23. Ardahan merkezden ben memo. Selam paylaşımın ciddiyim çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 09-06-2021 17:37:54

  24. Rize merkezden ben emin. selam arkadaşlar bu web sitesi yeminle hoşuma gitti, tebrikler 11-06-2021 21:20:01

  25. selamun aleyküm bu web sitesi inanki mükemmel, teraziye tıkladım

  26. Hakkari merkezden ben hatice. Mrb bu web sitesi cidden dikkat çekici, face de paylaştım 23-06-2021 00:11:53

  27. Çanakkale dan kimler var. D Vitamini, Gündem 2030 ve ötesi . Merhabalar sayfan gerçekten çok iyi, sağolun , emin – 34

  28. selam arkadaşlar bu web sitesi cidden çok güzel, tebrikler

  29. Muğla merkezden ben ahmet. Merhaba web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, saolun 25-06-2021 05:43:02

  30. Bartın dan kimler var. D Vitamini, Gündem 2030 ve ötesi . Merhaba siteniz valla güzel, facebookta paylaştım , doruk – 309

  31. selam arkadaşlar paylaşımınız inanki hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  32. Samsun merkezden ben memo. selam arkadaşlar siten süper ötesi iyi, face de paylaştım 28-06-2021 06:08:02

  33. Şanlıurfa merkezden ben banu. Selam paylaşımın süper ötesi hayran edici, saolun 28-06-2021 14:14:00

  34. Selamın aleyküm web siten gerçekten çok güzel, facebookta paylaştım

  35. Yalova merkezden ben memo. selamun aleyküm paylaşımınız inan ki hayran bıraktı, teraziye tıkladım 02-07-2021 02:52:25

  36. elif yılmaz Reply

    Elazığ dan kimler var. D Vitamini, Gündem 2030 ve ötesi . Mrb sayfanız vallaha ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , elif yılmaz – 36

  37. Bu konu : ” D Vitamini, Gündem 2030 ve ötesi ” çok güzel. Slm web siten valla mükemmel, tebrikler , – 277

  38. Balıkesir merkezden ben hatice. selam arkadaşlar web siten gerçekten dikkat çekici, sağolun 20-07-2021 21:52:05

  39. Bu konu : ” D Vitamini, Gündem 2030 ve ötesi ” çok güzel. Selamlar sayfan vallaha billaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ziya – 359

  40. selamun aleyküm sayfan gerçekten çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  41. Giresun merkezden ben hatice. Merhaba herkese sayfanız cidden hayran edici, sağolun 27-07-2021 13:45:19

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link