Bilmeyen Amerikalılar için David Dickinson, İngiltere’nin sevilen bir telivizyon simgesidir. “Dickinsons real deal” adlı kendi şovunu yürütüyor. Bununla birlikte, GERÇEK ANLAŞMA’nın gerçekte ne olduğuna biraz ışık tutmayı hedefliyorum. David Dickinson şeytandır. Çabucak açıklığa kavuşturmama izin verin, iyi ol ‘Dicky’yi seviyorum ama çok fazla şey bir araya gelmiyor ..

  1. Antika bir gösteri yürütüyor. İnsanlardan antika (inanılmaz kişisel eşyalar) satın almak yerine, onların ruhlarını satın alıyor.

  2. Her zaman işler kötü gittiğinde ortaya çıkar. Gösteride, bir satıcı biraz sert davrandığında, daha iyi bir teklif (bir fiyat için?)

  3. O ölümsüzdür. Dickinson şu anda 75 yaşında ve henüz emekli olmaya hazır değil. Belki de yaşlı görünümü, işine devam ederek, göz önünde saklandığı için sadece bir cephedir.

  4. İnanılmaz derecede bronzlaşmış. Dickinson bronzluğuyla ünlüdür. Bu, sözde normal tatilleri ve Ermeni mirasından kaynaklanıyor olsa da, belki de ona imzasını atan cehennem ateşleridir.

  5. Yaşlı hanımları takip eden bir tarikatı var. Rosemarys Baby’yi görenler için o yaşlı kadının da satanist olabileceğini bilirler.

Dickinson bunu görürse, bunların hiçbirine gücenmiyorum, eğer Şeytan isen öyle olsun. Sana bakış açımı değiştirmiyor, sadece insanların bilinçlendirilmesi gerektiğini düşünüyorum.

(Ayrıca Rick and Morty’deki şeytan antikalarla uğraşıyor, son derece olası olmayan bir tesadüf!)

Author

23 Comments

  1. Bu konu : ” David Dickinson ” çok güzel. selam arkadaşlar siten valla hayran edici, teraziye tıkladım , ali – 145

  2. Karabük dan kimler var. David Dickinson . selam arkadaşlar siten harbiden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , banu – 113

  3. Mardin merkezden ben memo. selam arkadaşlar paylaşımın cidden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 22-01-2021 00:01:50

  4. Selamın aleyküm paylaşım harbiden güzel, teşekkürler

  5. selamun aleyküm web sitesi cidden mükemmel, face de paylaştım

  6. Gürbüz Reply

    Selam paylaşımınız harbiden güzel, teşekkürler

  7. Selam web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, sağolun

  8. Gürbüz Reply

    Bilecik merkezden ben Gürbüz. Merhaba siten vallaha hoşuma gitti, teşekkürler 22-01-2021 04:20:20

  9. Merhabalar sayfanız inan ki güzel, teraziye tıkladım

  10. Slm sayfanız vallaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  11. Aksaray dan kimler var. David Dickinson . Merhaba herkese sayfa yeminle çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ali – 67

  12. Slm paylaşımın vallaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  13. Merhabalar web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  14. Şırnak merkezden ben ahmet. Selam sayfanız inanılmaz çok iyi, teraziye tıkladım 11-02-2021 23:34:33

  15. Aydın dan kimler var. David Dickinson . Selam web sitesi inanılmaz dikkat çekici, saolun , Hasan – 2

  16. Bingöl merkezden ben Emine. Merhaba sayfan harbiden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 05-03-2021 09:22:23

  17. elif yılmaz Reply

    Diyarbakır merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm web siteniz cidden çok iyi, teşekkürler 14-03-2021 02:26:29

  18. Iğdır dan kimler var. David Dickinson . selam arkadaşlar siteniz inanılmaz hayran edici, sosyal medyada paylaştım , emin – 261

  19. Merhaba herkese web siten inan ki güzel, teraziye tıkladım

  20. Selam herkese siten inan ki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  21. Bolu merkezden ben ziya. Selam herkese sayfa harbiden hayran edici, sağolun 06-04-2021 01:15:19

  22. İstanbul dan kimler var. David Dickinson . merhaba arkadaşlar siten inan ki iyi, face de paylaştım , Hasan – 130

  23. Bu konu : ” David Dickinson ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz inan ki iyi, sağolun , gaye – 352

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link