David’in popülaritesi mi?

Bu alt bölümün neden gül & icke’ye söylediklerine taptığını merak ediyor. Susturuldukları için mi susturulduklarını varsayıyoruz? Demek istediğim, susturuluyorlar ama bu yüzden altın mı? bu altlığın kendi kurtarıcımız olmak yerine kurtarıcıları (icke, Trump, q) aramaya dönüştüğünü hissedin. Mesajlarına karşı çıkmamakta, sadece dizlerimize düştüğümüzün ne kadar olduğunu görüyoruz.

… texturewiz tarafından gönderildi
[comments]

“David’in popülaritesi mi?” üzerine 76 yorum

  1. Antalya merkezden ben mehmet. Merhaba herkese web siten inanki çok güzel, linkedinde paylaştım 03-05-2020 22:04:24

    Cevapla
  2. Ağrı merkezden ben gaye. Merhaba sayfan inanılmaz dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 14-05-2020 08:14:58

    Cevapla
  3. Bolu merkezden ben ali. Merhaba herkese paylaşımınız süper ötesi ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 14-05-2020 11:36:31

    Cevapla
  4. Antalya merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfanız inanki güzel, tebrikler 14-05-2020 11:36:40

    Cevapla
  5. Ardahan merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha mükemmel, linkedinde paylaştım 22-05-2020 01:47:37

    Cevapla
  6. Niğde merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar siten süper ötesi çok güzel, sağolun 02-07-2020 18:02:55

    Cevapla
  7. Erzincan merkezden ben Emine. Merhaba herkese paylaşım süper ötesi hayran bıraktı, twitter da paylaştım 06-07-2020 13:30:39

    Cevapla
  8. Kırıkkale merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfan cidden güzel, facebookta paylaştım 12-07-2020 02:10:26

    Cevapla
  9. Tunceli merkezden ben banu. selam arkadaşlar bu web sitesi cidden güzel, teraziye tıkladım 06-08-2020 23:17:50

    Cevapla
  10. Mersin merkezden ben elif yılmaz. Slm web sitesi ciddiyim çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 09-08-2020 04:35:23

    Cevapla
  11. İstanbul merkezden ben gaye. Selam herkese siten süper ötesi çok hoşuma gitti, face de paylaştım 28-08-2020 19:21:52

    Cevapla
  12. Kars merkezden ben Aylin. Selam paylaşım yeminle çok hoşuma gitti, teşekkürler 01-09-2020 04:05:48

    Cevapla
  13. Sakarya merkezden ben Emine. Merhaba web sitesi vallaha mükemmel, teraziye tıkladım 03-10-2020 07:42:41

    Cevapla
  14. Bu konu : ” David’in popülaritesi mi? ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız inanki ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , hatice – 315

    Cevapla
  15. Bolu dan kimler var. David’in popülaritesi mi? . merhaba arkadaşlar paylaşımın valla hoşuma gitti, tebrikler , ziya – 302

    Cevapla
  16. Bu konu : ” David’in popülaritesi mi? ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten vallaha billaha hoşuma gitti, sağolun , banu – 192

    Cevapla
  17. Bu konu : ” David’in popülaritesi mi? ” çok güzel. Slm paylaşım vallaha çok güzel, tebrikler , banu – 220

    Cevapla
  18. Bu konu : ” David’in popülaritesi mi? ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımınız süper ötesi iyi, linkedinde paylaştım , banu – 144

    Cevapla
  19. Erzurum merkezden ben doruk. Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha çok güzel, teşekkürler 27-11-2020 09:43:07

    Cevapla
  20. Bu konu : ” David’in popülaritesi mi? ” çok güzel. Selam herkese sayfan vallaha çok hoşuma gitti, tebrikler , ali – 381

    Cevapla
  21. Hakkari merkezden ben ali. Slm paylaşımın vallaha billaha dikkat çekici, teşekkürler 06-12-2020 14:24:36

    Cevapla
  22. Düzce merkezden ben Hasan. Merhaba paylaşımın inan ki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 13-12-2020 15:49:12

    Cevapla
  23. Eskişehir dan kimler var. David’in popülaritesi mi? . selamun aleyküm web siten harbiden çok iyi, şukuladım , ahmet – 366

    Cevapla
  24. Bu konu : ” David’in popülaritesi mi? ” çok güzel. Selam herkese web siten vallaha billaha çok güzel, sağolun , ali – 74

    Cevapla
  25. Şanlıurfa merkezden ben Hasan. selamun aleyküm sayfa yeminle mükemmel, linkedinde paylaştım 21-12-2020 16:23:23

    Cevapla
  26. Bolu merkezden ben Aylin. Slm sayfanız inanki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 03-01-2021 09:46:34

    Cevapla
  27. Bu konu : ” David’in popülaritesi mi? ” çok güzel. Merhabalar web siten gerçekten çok hoşuma gitti, sağolun , Hasan – 320

    Cevapla
  28. Bilecik merkezden ben ziya. Selamın aleyküm paylaşımınız valla hayran bıraktı, teraziye tıkladım 06-01-2021 20:49:30

    Cevapla
  29. Bu konu : ” David’in popülaritesi mi? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan inan ki hayran edici, twitter da paylaştım , ahmet – 53

    Cevapla
  30. Bu konu : ” David’in popülaritesi mi? ” çok güzel. Slm paylaşımınız cidden dikkatimi çekti, tebrikler , banu – 74

    Cevapla
  31. Karabük dan kimler var. David’in popülaritesi mi? . Selamın aleyküm web siten inanılmaz hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ahmet – 91

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link