Görünen yeni değişken nedeniyle insanları aşı olmaya ne kadar zorladıklarını düşünürsek, Δ bana biraz şüpheli görünüyor. Neden her şeyin dışında bu ismi kullanıyorsun? Belki biraz gergin ama bu topluluğun çoğu tesadüf olmadığına ve her şeyin önceden planlandığına inanıyor.

Author

69 Comments

  1. Erzurum merkezden ben hatice. Slm paylaşım yeminle güzel, facebookta paylaştım 14-07-2021 01:43:54

  2. Hakkari merkezden ben ali. Merhaba sayfa cidden dikkatimi çekti, sağolun 14-07-2021 01:46:19

  3. Sivas dan kimler var. Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. . Merhaba herkese siten vallaha güzel, twitter da paylaştım , gaye – 29

  4. Kırklareli dan kimler var. Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. . Merhaba paylaşım inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 9

  5. Bu konu : ” Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz cidden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 37

  6. Antalya merkezden ben mehmet. Merhabalar siten süper ötesi çok güzel, tebrikler 14-07-2021 01:49:07

  7. İzmir dan kimler var. Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. . Selamlar sayfa inan ki hayran bıraktı, tebrikler , mehmet – 330

  8. Bolu dan kimler var. Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. . selamun aleyküm web sitesi yeminle güzel, face de paylaştım , Emine – 478

  9. Gürbüz Reply

    Bursa merkezden ben Gürbüz. Selamlar web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 14-07-2021 01:58:33

  10. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. ” çok güzel. Mrb siteniz süper ötesi iyi, twitter da paylaştım , Gürbüz – 406

  11. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  12. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. ” çok güzel. Merhaba siten valla hayran bıraktı, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 67

  13. Van dan kimler var. Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. . Merhaba sayfanız cidden iyi, tebrikler , hatice – 119

  14. Bu konu : ” Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. ” çok güzel. Selamlar web sitesi harbiden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 348

  15. Merhabalar siteniz yeminle çok iyi, teraziye tıkladım

  16. Bu konu : ” Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşım vallaha billaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım , doruk – 315

  17. Bu konu : ” Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. ” çok güzel. Merhaba web sitesi valla ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , emin – 42

  18. Bu konu : ” Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. ” çok güzel. Merhaba herkese siteniz harbiden çok güzel, face de paylaştım , Hasan – 408

  19. Zonguldak merkezden ben hatice. selamun aleyküm siteniz vallaha hayran edici, face de paylaştım 14-07-2021 02:10:26

  20. Ardahan merkezden ben gaye. Slm paylaşım valla dikkatimi çekti, sağolun 14-07-2021 02:10:30

  21. Merhabalar sayfan vallaha çok iyi, facebookta paylaştım

  22. Muğla merkezden ben doruk. selam arkadaşlar web sitesi süper ötesi çok iyi, saolun 14-07-2021 02:12:43

  23. Bu konu : ” Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa vallaha hayran edici, linkedinde paylaştım , ziya – 62

  24. Adıyaman merkezden ben ziya. Merhaba paylaşımın inan ki hayran edici, şukuladım 14-07-2021 02:14:12

  25. Kırklareli dan kimler var. Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. . Selam herkese sayfan vallaha billaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler , banu – 28

  26. Çorum merkezden ben hatice. Slm bu web sitesi harbiden iyi, saolun 14-07-2021 02:17:23

  27. selam arkadaşlar paylaşımınız süper ötesi çok iyi, face de paylaştım

  28. selam arkadaşlar web siten inan ki çok güzel, teraziye tıkladım

  29. Slm paylaşımınız cidden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  30. Tekirdağ dan kimler var. Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. . Mrb paylaşım inanılmaz hayran bıraktı, saolun , emin – 136

  31. Bu konu : ” Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. ” çok güzel. Selam herkese web siteniz cidden güzel, saolun , emin – 248

  32. Bu konu : ” Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. ” çok güzel. Slm bu web sitesi harbiden hayran bıraktı, twitter da paylaştım , Emine – 296

  33. Balıkesir dan kimler var. Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. . Selam herkese web siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, teşekkürler , Emine – 103

  34. Ağrı merkezden ben memo. Merhaba paylaşım ciddiyim mükemmel, facebookta paylaştım 16-07-2021 11:47:22

  35. Selam herkese bu web sitesi inan ki hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  36. Selam herkese paylaşımınız harbiden güzel, linkedinde paylaştım

  37. Selamın aleyküm paylaşım valla ilgi uyandırıcı, sağolun

  38. Bu konu : ” Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız gerçekten çok güzel, saolun , hatice – 93

  39. Merhaba herkese sayfa ciddiyim çok güzel, linkedinde paylaştım

  40. Gümüşhane dan kimler var. Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. . Selam web siten gerçekten ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , ali – 100

  41. Karaman dan kimler var. Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. . Merhaba herkese sayfanız yeminle mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 448

  42. Selamın aleyküm paylaşımın valla hoşuma gitti, tebrikler

  43. Bu konu : ” Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. ” çok güzel. Mrb sayfanız valla hayran bıraktı, face de paylaştım , ziya – 31

  44. Selamın aleyküm web siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, şukuladım

  45. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımın süper ötesi çok güzel, saolun , elif yılmaz – 352

  46. Mrb bu web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  47. Giresun merkezden ben ziya. Merhaba bu web sitesi cidden mükemmel, şukuladım 25-07-2021 12:03:43

  48. Selamın aleyküm web sitesi inan ki hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  49. Edirne merkezden ben doruk. Selam herkese sayfan süper ötesi güzel, tebrikler 04-08-2021 21:49:36

  50. Gürbüz Reply

    Van dan kimler var. Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. . Selamlar sayfan harbiden çok hoşuma gitti, teşekkürler , Gürbüz – 321

  51. Bu konu : ” Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım vallaha güzel, teraziye tıkladım , Emine – 492

  52. Bu konu : ” Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. ” çok güzel. Selamın aleyküm web siteniz harbiden çok iyi, sosyal medyada paylaştım , banu – 385

  53. İzmir dan kimler var. Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. . Mrb web siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , hatice – 15

  54. Bu konu : ” Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. ” çok güzel. Selam herkese paylaşım inan ki dikkat çekici, face de paylaştım , Hasan – 155

  55. Bu konu : ” Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. ” çok güzel. Merhaba herkese bu web sitesi inanki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , Hasan – 119

  56. Bu konu : ” Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. ” çok güzel. Merhaba web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , Gürbüz – 484

  57. Kahramanmaraş dan kimler var. Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. . Mrb paylaşımın cidden çok iyi, teraziye tıkladım , ziya – 498

  58. Burdur merkezden ben hatice. Slm web sitesi valla güzel, tebrikler 31-08-2021 19:20:52

  59. Çorum dan kimler var. Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. . Merhaba bu web sitesi vallaha iyi, sağolun , Gürbüz – 404

  60. Yalova dan kimler var. Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. . Selamlar sayfan harbiden hoşuma gitti, sağolun , hatice – 323

  61. Bu konu : ” Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. ” çok güzel. Merhabalar siten inan ki hayran edici, sağolun , memo – 433

  62. Antalya dan kimler var. Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. . Selam paylaşım inan ki ilgi uyandırıcı, teşekkürler , ziya – 141

  63. Selam herkese sayfan süper ötesi çok iyi, linkedinde paylaştım

  64. Selam herkese web siteniz vallaha billaha çok güzel, face de paylaştım

  65. Selam herkese sayfan harbiden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  66. Ardahan dan kimler var. Delta Δ Varyant covid şüpheli bir şekilde bir illuminati sembolü gibi görünüyor. . Slm sayfanız vallaha iyi, facebookta paylaştım , emin – 113

Write A Comment