KAN VİRÜS ZAMAN ÇİZELGESİ

14 Aralık DSÖ, dünya Çin Virüsünün bulaşıcı OLMADIĞINI söyledi.

Aralık – Şubat Schiff Senatosu Güvenlik Konseyi, Çin’deki Virüs korkusunu DEĞİL, Trump’ın suçlanmasına bakıyor.

21 Ocak – Dr. Fauci: “… Bu Amerika Birleşik Devletleri halkı için büyük bir tehdit DEĞİL. Ve bu, şu anda ABD vatandaşlarının endişelenmesi gereken bir şey DEĞİL. “

21 Ocak – İlk Amerikalı Washington Eyaletinde Virüs teşhisi kondu.

29 Ocak – Trump, Virüs Görev Gücü’nü kurdu.

31 Ocak – Trump, Çin’den Yolculuğu Yasakladı Başkan Donald Trump, Amerikalıları koronavirüsün Çin’e yayılmasından korumak için sert adımlar attı. Federal yetkililer, Cuma günü yayınlanan bir emirde, Pazar günü saat 17: 00’den itibaren, “ABD vatandaşlarının birinci dereceden akrabaları ve son 14 gün içinde Çin’de seyahat eden daimi oturma izni olan kişiler dışındaki yabancı uyrukluların Amerika Birleşik Devletleri’ne girişlerinin reddedileceğini duyurdu.”

5 Şubat – Chuck Schumer: @SenSchumer “Mevcut yönetimin Çin’e ve Çin’den erken seyahat yasağı, göçmenlere karşı devam eden savaşını ilerletmek için sadece bir bahane. Bu kısıtlamalar üzerinde bir kontrol ve Bakiye olmalı. “

6 Şubat – Trump Beraat Etti. Biden, Çin’e Seyahat Yasağı İçin Trump’a Yabancı Düşmanı Çağırdı

7 Şubat – Pelosi, Trump’a Irkçı diyor. İnsanlara Çin mahallesini ziyaret etmelerini söyler.

19 Şubat – New York Belediye Başkanı Bill de Blasio (Almanya), şehrin sakinlerini ve ziyaretçilerini Asyalı Amerikalı işletmeleri desteklemeye teşvik etti – şehrin en büyük Çin mahallelerinden birinin ırkçı korku tacizine karşı “ticarete açık” olduğunu ilan etti.

30 Mart. Pelosi, Trump’ın Virüs ile oynadığını ve insanların ölmekte olduğunu söylüyor.

31 Mart – Adam Schiff, Trump Virus Impeachment Investigations sözü verdi. ———————————————

3 yıldır – Dems ve MSM, Trump ile tehlikeli bir “Gotcha” oyunu oynadılar.

Nefretle tahrik edilen ve TDS tarafından körüklenen – tüm YALANLARININ belgelendiğini fark edemediler.

MSM ölüm sarmalında olduğu için oyunu oynamayı bırakamazlar ve şunu fark etmezler:

Kendilerini yok ettiler ve bu süreçte tüm güvenilirliğini yitirdiler. Şimdi – dünya sahnesinde – nefretlerini kontrol edemiyorlar ve dünya TÜMÜNÜ GÖRECEK.

23 Ocak 2020– 09:10 EST:

“Pazar akşamı – ABD hükümeti bir dizi başka ülkeyi takip etti ve yeni bir koronavirüs seyahat yasağı uygulamaya başladı: Son iki hafta içinde Çin’i ziyaret eden yabancıların ülkeye girişi geçici olarak yasaklandı”

https://www.vox.com/2020/1/23/21078325/wuhan-china-coronavirus-travel-ban

Bu, Trump’ın TÜM tavsiyelere karşı 1/19/2020 tarihinde Çin’den bir seyahat yasağı çıkardığı anlamına geliyor. Medya nasıl tepki verdi?

Muhabirlerin ve “uzman” sağlık görevlilerinin ve doktorların söylediklerine bakın, şimdi Trump’ın “yeterince hızlı hareket etmediği” için içlerini nasıl boşalttıklarına kıyasla. Sanırım, bu şirketlerin başkanımıza karşı nasıl birlikte çalıştıklarını anlamamızın zamanı geldi.

22.01.2020: “Sağlık yetkilisi: Oregon’da grip olma olasılığınız ölümcül Wuhan koronavirüsünden daha yüksek”

https://kval.com/news/local/oregon-health-official-you-are-more-likely-to-catch-flu-than-deadly-wuhan-coronavirus

23.01.2020: “Koronavirüs gibi hastalıklar için seyahat yasaklarıyla ilgili kanıtlar açık: İşe yaramıyorlar”

https://www.vox.com/2020/1/23/21078325/wuhan-china-coronavirus-travel-ban

28.01.2020: “Grip, ABD’deki çoğu insan için Wuhan koronavirüsünden çok daha büyük bir tehdit. İşte nedeni.”

https://www.businessinsider.com/wuhan-coronavirus-lesser-threat-to-americans-than-flu-2020-1

29.01.2020: “Grip ABD’de Yeni Koronavirüsten Daha Büyük Bir Sağlık Tehdidi Hala”

https://www.kqed.org/science/1956289/the-flu-is-a-bigger-health-threat-in-the-us-than-novel-coronavirus

29.01.2020: “Koronavirüse Karşı Savaşı Hafifletmeliyiz

Virüse karşı korku – parmakla işaret etme – ve militarist eylem sonuçsuzdur. Yeni bir normal periyodik salgınlara uyum sağlamamız daha iyi olabilir. “

https://www.wired.com/story/opinion-we-should-deescalate-the-war-on-the-coronavirus/

31.01.2020: “Koronavirüs yayılırken – korku, ırkçılığı ve yabancı düşmanlığını körüklüyor”

https://www.cnn.com/2020/01/31/asia/wuhan-coronavirus-racism-fear-intl-hnk/index.html

31.01.2020: “Koronavirüs salgınının ortasında – doktorlar halka şunu hatırlatıyor: grip daha ölümcül – daha yaygın”

https://abc7news.com/coronavirus-flu-influenza-deaths/5895199/

31.01.2020: “Doktor, koronavirüs değil, yaygın grip konusunda endişelenmenizi öneriyor”

https://www.fox17online.com/news/local-news/grand-rapids/doctor-suggests-worrying-about-the-common-flu-not-coronavirus

31.01.2020: “Rahatlayın! Koronavirüs Gripten Daha Az Tehlikeli – Salgın Uzmanı Dedi”

https://www.ccn.com/relax-coronavirus-is-less-dangerous-than-the-flu-says-epidemic-expert/

2/01/2020: “Kavrayın– Amerika. Baca, koronavirüsten çok daha büyük bir tehdit – şimdilik”

https://www.washingtonpost.com/health/time-for-a-reality-check-america-the-flu-is-a-much-bigger-threat-than-coronavirus-for-now/2020/01/ 31 / 46a15166-4444-11ea-b5fc-eefa848cde99_story.html

2/01/2020: “Koronavirüs korkutucu – ama grip daha ölümcül – daha yaygın”

https://www.usatoday.com/story/news/health/2020/02/01/coronavirus-flu-deadlier-more-widespread-than-wuhan-china-virus/4632508002/

2/03/2020: “Yeni koronavirüs, dünya çapındaki alarma rağmen gripten daha tehlikeli olmayabilir: uzmanlar”

https://nationalpost.com/health/new-coronavirus-may-be-no-more-dangerous-than-the-flu-despite-worldwide-alarm-experts

07.02.2020: “Koronavirüs paniği grip sayılarından kaynaklanıyor olabilir”

https://www.koaa.com/news/covering-colorado/panic-over-coronavirus-could-be-caused-by-flu-numbers

13.02.2020: “Uzmanlar gribin koronavirüsten daha büyük risk olduğu konusunda uyarıyor”

https://newschannel20.com/news/local/experts-warn-flu-greater-risk-than-coronavirus

18.02.2020: “Yeni virüs gripten daha ‘ölümcül’ mü? Tam olarak değil”

https://apnews.com/6f7d691099b499bbf38fdfe7875126e0

23.02.2020: “MD Grip Ölümleri, Grip Olarak Coronavirüsten Daha Kaygı Veriyor”

https://patch.com/maryland/annapolis/md-flu-deaths-climb-flu-more-worrisome-coronavirus

Author

77 Comments

  1. Amasya merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web sitesi inan ki güzel, saolun 20-09-2020 13:13:30

  2. Gürbüz Reply

    Van merkezden ben Gürbüz. Selamlar web siten inanılmaz mükemmel, linkedinde paylaştım 20-09-2020 13:16:23

  3. Gürbüz Reply

    Ardahan merkezden ben Gürbüz. Merhaba web siteniz yeminle çok güzel, sosyal medyada paylaştım 20-09-2020 14:57:43

  4. Giresun merkezden ben gaye. Selamlar sayfa vallaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 23-09-2020 03:39:50

  5. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar web siten inan ki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  6. Merhaba web sitesi inanılmaz hayran edici, linkedinde paylaştım

  7. Bilecik merkezden ben Emine. selam arkadaşlar siten gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 02-10-2020 11:19:00

  8. Selamın aleyküm paylaşımınız gerçekten çok iyi, linkedinde paylaştım

  9. Van dan kimler var. Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi . Slm paylaşımın vallaha dikkat çekici, facebookta paylaştım , ahmet – 55

  10. Bu konu : ” Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi ” çok güzel. Merhabalar siten ciddiyim dikkat çekici, teşekkürler , ali – 8

  11. Bu konu : ” Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi ” çok güzel. Selam web siteniz valla dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , memo – 183

  12. Ardahan dan kimler var. Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi . Selamlar sayfa vallaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 71

  13. Mersin dan kimler var. Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi . merhaba arkadaşlar web siteniz cidden güzel, twitter da paylaştım , mehmet – 491

  14. Ordu dan kimler var. Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi . Merhabalar paylaşımın inan ki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 214

  15. Merhabalar bu web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, tebrikler

  16. Bu konu : ” Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz inanki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , ali – 273

  17. Bu konu : ” Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi ” çok güzel. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanki hayran bıraktı, twitter da paylaştım , ahmet – 32

  18. Gürbüz Reply

    selamun aleyküm siteniz valla ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  19. Selam paylaşımınız cidden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  20. Siirt dan kimler var. Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi . Slm siten yeminle çok iyi, sağolun , doruk – 74

  21. Bu konu : ” Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi ” çok güzel. Selam sayfa yeminle hayran edici, sağolun , ali – 177

  22. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi ” çok güzel. Merhabalar sayfa inanki iyi, twitter da paylaştım , Gürbüz – 179

  23. Selamın aleyküm paylaşımın inan ki hoşuma gitti, face de paylaştım

  24. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese web siteniz cidden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  25. Bolu dan kimler var. Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi . Slm siteniz ciddiyim güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 280

  26. Kastamonu dan kimler var. Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi . Selam herkese paylaşımın süper ötesi ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , ali – 389

  27. selam arkadaşlar paylaşımın harbiden güzel, linkedinde paylaştım

  28. Bu konu : ” Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi ” çok güzel. Mrb siten ciddiyim dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 270

  29. Şırnak merkezden ben ali. Slm paylaşımınız inan ki hayran edici, face de paylaştım 29-12-2020 05:39:15

  30. Bu konu : ” Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi ” çok güzel. Merhabalar sayfan inan ki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 86

  31. elif yılmaz Reply

    Muş dan kimler var. Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi . Merhabalar paylaşım inanılmaz çok iyi, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 18

  32. selam arkadaşlar web siten ciddiyim güzel, twitter da paylaştım

  33. Kocaeli dan kimler var. Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi . Selamın aleyküm sayfa inan ki hayran bıraktı, face de paylaştım , mehmet – 454

  34. Kastamonu dan kimler var. Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi . Mrb paylaşım inanki hayran edici, teraziye tıkladım , ali – 115

  35. Muğla merkezden ben Emine. Merhaba herkese paylaşımınız valla çok hoşuma gitti, şukuladım 15-01-2021 07:05:15

  36. Bursa merkezden ben Hasan. Selam herkese sayfa inanki çok iyi, teşekkürler 17-01-2021 06:29:59

  37. Kayseri dan kimler var. Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi . Mrb sayfa ciddiyim dikkat çekici, sağolun , Aylin – 232

  38. Bu konu : ” Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi ” çok güzel. Mrb paylaşım ciddiyim hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ziya – 274

  39. selam arkadaşlar paylaşımınız yeminle dikkat çekici, twitter da paylaştım

  40. Bu konu : ” Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz yeminle güzel, teraziye tıkladım , memo – 301

  41. selamun aleyküm sayfan valla dikkatimi çekti, face de paylaştım

  42. Çanakkale dan kimler var. Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi . Merhaba siten ciddiyim mükemmel, sosyal medyada paylaştım , gaye – 365

  43. selam arkadaşlar web siteniz vallaha hoşuma gitti, saolun

  44. Bu konu : ” Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşım ciddiyim dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , hatice – 450

  45. Bu konu : ” Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi ” çok güzel. Merhabalar sayfan cidden mükemmel, şukuladım , memo – 151

  46. Sakarya dan kimler var. Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi . Selam herkese web sitesi yeminle hayran edici, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 409

  47. Manisa dan kimler var. Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi . selamun aleyküm paylaşımınız vallaha billaha dikkat çekici, teşekkürler , ziya – 81

  48. Kilis merkezden ben ali. Selamlar web siteniz gerçekten dikkat çekici, saolun 21-02-2021 20:44:55

  49. Bu konu : ” Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi ” çok güzel. Selamlar siteniz inanılmaz hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , – 179

  50. Mardin dan kimler var. Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi . Merhabalar siten harbiden çok iyi, sağolun , hatice – 42

  51. Gaziantep dan kimler var. Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi . Merhabalar web siten cidden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , memo – 361

  52. Bu konu : ” Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi ” çok güzel. Selam herkese web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, saolun , Aylin – 469

  53. Merhabalar web siteniz yeminle çok iyi, teşekkürler

  54. Sakarya dan kimler var. Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi . Selam bu web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ali – 427

  55. Bolu merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm sayfa yeminle çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 23-03-2021 18:51:51

  56. Antalya merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfa valla iyi, face de paylaştım 02-04-2021 04:41:37

  57. Iğdır dan kimler var. Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi . Mrb web siteniz yeminle hayran edici, facebookta paylaştım , ahmet – 496

  58. Hatay merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfan vallaha hoşuma gitti, şukuladım 04-04-2021 21:35:48

  59. Kahramanmaraş merkezden ben hatice. merhaba arkadaşlar siteniz valla hoşuma gitti, face de paylaştım 07-04-2021 14:00:21

  60. Burdur merkezden ben banu. Selamlar bu web sitesi gerçekten güzel, sağolun 08-04-2021 10:27:53

  61. Tokat dan kimler var. Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi . Selamın aleyküm siten harbiden güzel, linkedinde paylaştım , gaye – 238

  62. Balıkesir dan kimler var. Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi . Merhaba herkese paylaşım süper ötesi güzel, şukuladım , ali – 333

  63. Hakkari merkezden ben . Selamlar sayfa cidden çok hoşuma gitti, saolun 23-04-2021 14:40:29

  64. Adana merkezden ben memo. Merhaba siteniz valla çok güzel, face de paylaştım 28-04-2021 21:09:51

  65. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi ” çok güzel. Slm paylaşım yeminle hayran edici, face de paylaştım , Gürbüz – 359

  66. Muş merkezden ben memo. Slm paylaşım süper ötesi mükemmel, sosyal medyada paylaştım 04-05-2021 08:41:01

  67. Bu konu : ” Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan ciddiyim dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , Aylin – 286

  68. Burdur merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web siten inanki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 21-05-2021 03:13:39

  69. Bu konu : ” Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi ” çok güzel. Selam herkese siten inanılmaz hayran edici, tebrikler , ziya – 274

  70. Bu konu : ” Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi ” çok güzel. Selamlar paylaşım harbiden iyi, teraziye tıkladım , Emine – 146

  71. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  72. Bu konu : ” Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi ” çok güzel. Selamlar bu web sitesi valla dikkat çekici, tebrikler , banu – 163

  73. Bayburt merkezden ben banu. Selam paylaşım yeminle hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 14-06-2021 05:58:23

  74. elif yılmaz Reply

    Tokat merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfan valla hoşuma gitti, teşekkürler 18-06-2021 03:56:30

  75. Bu konu : ” Demokratların zaman çizelgesi başarısız koronavirüs tepkisi ” çok güzel. Slm web sitesi harbiden çok güzel, teraziye tıkladım , hatice – 294

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link