Dems oy satın alıyor mu? Cumhuriyetçiler mi?

Dürüst olmak gerekirse, seçimi Dems’in satın aldığını düşünüyorum. Kanada’da bir Kanadalıyım, ama annem Amerikalı ve tüm ailem Dem. Facebook’umun baş afişi, ABD seçimlerinde oy kullanmak için kaydolmak. Herkesin facebook banner’ında oy vermek için kaydolmalarını isteyen bir afiş var mı?

Facebook kayıtlı 4 milyon seçmen ve Facebook Dems. Dem, Bloomberg insanlara para ödüyor ve medya makinesini kullanarak onların oy kullanmaları için kaydolmalarını istediği mesajını yayıyor. O kelimenin tam anlamıyla seçmen sahtekarlığının Bay Beastı.

Cumhuriyetçiler de halka oy vermeleri için para mı veriyor?

“Dems oy satın alıyor mu? Cumhuriyetçiler mi?” üzerine 38 yorum

  1. Bilecik merkezden ben gaye. Merhaba herkese sayfa inanılmaz güzel, facebookta paylaştım 22-09-2020 23:52:48

    Cevapla
  2. Tunceli merkezden ben Gürbüz. Selam paylaşım cidden mükemmel, face de paylaştım 23-09-2020 04:49:44

    Cevapla
  3. Niğde merkezden ben gaye. Merhabalar web siten harbiden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 02-10-2020 11:18:44

    Cevapla
  4. Bu konu : ” Dems oy satın alıyor mu? Cumhuriyetçiler mi? ” çok güzel. selamun aleyküm web sitesi süper ötesi çok iyi, facebookta paylaştım , ahmet – 385

    Cevapla
  5. Bu konu : ” Dems oy satın alıyor mu? Cumhuriyetçiler mi? ” çok güzel. Selam herkese paylaşımın valla çok iyi, tebrikler , Hasan – 59

    Cevapla
  6. Bilecik merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar siteniz cidden güzel, sağolun 27-10-2020 09:39:59

    Cevapla
  7. Niğde merkezden ben emin. selam arkadaşlar web siten harbiden çok güzel, tebrikler 03-11-2020 16:04:14

    Cevapla
  8. Bursa merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese paylaşımın inanki dikkat çekici, facebookta paylaştım 04-11-2020 08:13:51

    Cevapla
  9. Tokat dan kimler var. Dems oy satın alıyor mu? Cumhuriyetçiler mi? . selam arkadaşlar paylaşımın vallaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 352

    Cevapla
  10. Denizli dan kimler var. Dems oy satın alıyor mu? Cumhuriyetçiler mi? . Slm sayfanız gerçekten mükemmel, twitter da paylaştım , – 422

    Cevapla
  11. Kırklareli merkezden ben ahmet. Mrb paylaşım vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım 06-12-2020 14:08:43

    Cevapla
  12. Gümüşhane merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar web sitesi inanılmaz mükemmel, face de paylaştım 13-12-2020 17:47:59

    Cevapla
  13. Bu konu : ” Dems oy satın alıyor mu? Cumhuriyetçiler mi? ” çok güzel. Selamlar sayfa inanki dikkat çekici, facebookta paylaştım , Gürbüz – 86

    Cevapla
  14. Bu konu : ” Dems oy satın alıyor mu? Cumhuriyetçiler mi? ” çok güzel. Merhaba paylaşım cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 291

    Cevapla
  15. Bu konu : ” Dems oy satın alıyor mu? Cumhuriyetçiler mi? ” çok güzel. Selam paylaşımınız vallaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , memo – 443

    Cevapla
  16. Bursa dan kimler var. Dems oy satın alıyor mu? Cumhuriyetçiler mi? . selamun aleyküm sayfan inan ki çok hoşuma gitti, teşekkürler , hatice – 468

    Cevapla
  17. Kayseri merkezden ben . Selamlar web siteniz inanılmaz mükemmel, teraziye tıkladım 13-01-2021 23:40:19

    Cevapla
  18. merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

    Cevapla
  19. Gaziantep dan kimler var. Dems oy satın alıyor mu? Cumhuriyetçiler mi? . selamun aleyküm web siteniz valla çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 258

    Cevapla
  20. Bu konu : ” Dems oy satın alıyor mu? Cumhuriyetçiler mi? ” çok güzel. Merhabalar bu web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 62

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link