Deney için yukarı ve aşağı anketi yürütmek … Çin Suck mi? Evet için oy verin, hayır için aşağı oy.

Tiennamen meydanında Çin tarafından ölüm bildirilmedi.

Çin, zehirli yiyecekleri Amerikan evcil hayvanlarına su bastı.

Çin komünist partiden nefret ediyor ve batı gibi olmak istiyor ve komünist diktatörlüğün onaylanmaması üzerine sessiz tonlarda konuşmak zorunda.

Çin köpek ve kedi yer.

Çin arkasında tiktok ve zoom ve huawei arka kapı casusluk.

Vb .. Uygur müslüman köleliği. Zorla organ toplama .. vb.

Çin başarılı oluyor ???

Ya da hayır???

Çin finansmanı reddit.

Daha fazla insanı veya siyasi çıkarları olan ve boyun eğdirilen ve satın alınan oylarla görelim.

“Deney için yukarı ve aşağı anketi yürütmek … Çin Suck mi? Evet için oy verin, hayır için aşağı oy.” üzerine 68 yorum

  1. Trabzon merkezden ben mehmet. Slm paylaşımınız yeminle çok hoşuma gitti, face de paylaştım 15-04-2020 10:04:10

    Cevapla
  2. Bilecik merkezden ben Aylin. Selamlar paylaşım inanki dikkat çekici, face de paylaştım 21-04-2020 15:23:19

    Cevapla
  3. Tunceli merkezden ben Gürbüz. Merhabalar web siten vallaha billaha çok iyi, teşekkürler 22-04-2020 11:00:54

    Cevapla
  4. Yozgat merkezden ben doruk. Merhaba paylaşım vallaha dikkat çekici, facebookta paylaştım 09-06-2020 16:45:17

    Cevapla
  5. Kırklareli merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşım harbiden güzel, teraziye tıkladım 07-08-2020 07:30:09

    Cevapla
  6. İstanbul merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar web siten yeminle hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 07-08-2020 18:19:35

    Cevapla
  7. Uşak merkezden ben banu. Mrb paylaşımınız harbiden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 19-08-2020 05:34:28

    Cevapla
  8. Gaziantep merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfa inanki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 27-08-2020 22:55:04

    Cevapla
  9. Rize merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar web siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, face de paylaştım 08-09-2020 15:29:18

    Cevapla
  10. Gümüşhane merkezden ben elif yılmaz. Merhaba paylaşımın cidden hayran edici, facebookta paylaştım 02-10-2020 11:33:44

    Cevapla
  11. Karaman merkezden ben elif yılmaz. Selam paylaşımınız vallaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 22-10-2020 20:20:43

    Cevapla
  12. Tunceli dan kimler var. Deney için yukarı ve aşağı anketi yürütmek … Çin Suck mi? Evet için oy verin, hayır için aşağı oy. . Merhaba bu web sitesi valla hayran edici, sağolun , hatice – 183

    Cevapla
  13. Bu konu : ” Deney için yukarı ve aşağı anketi yürütmek … Çin Suck mi? Evet için oy verin, hayır için aşağı oy. ” çok güzel. Merhaba herkese web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, tebrikler , memo – 40

    Cevapla
  14. Tekirdağ dan kimler var. Deney için yukarı ve aşağı anketi yürütmek … Çin Suck mi? Evet için oy verin, hayır için aşağı oy. . Merhabalar web siteniz yeminle hayran bıraktı, face de paylaştım , – 235

    Cevapla
  15. Çankırı merkezden ben gaye. selam arkadaşlar web siteniz gerçekten hoşuma gitti, şukuladım 15-12-2020 23:03:30

    Cevapla
  16. Eskişehir dan kimler var. Deney için yukarı ve aşağı anketi yürütmek … Çin Suck mi? Evet için oy verin, hayır için aşağı oy. . Slm bu web sitesi vallaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 162

    Cevapla
  17. Burdur dan kimler var. Deney için yukarı ve aşağı anketi yürütmek … Çin Suck mi? Evet için oy verin, hayır için aşağı oy. . Selamlar siteniz vallaha mükemmel, linkedinde paylaştım , Aylin – 86

    Cevapla
  18. Adıyaman merkezden ben emin. merhaba arkadaşlar siteniz valla hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 23-12-2020 21:00:00

    Cevapla
  19. Tekirdağ dan kimler var. Deney için yukarı ve aşağı anketi yürütmek … Çin Suck mi? Evet için oy verin, hayır için aşağı oy. . merhaba arkadaşlar web siten yeminle iyi, şukuladım , Gürbüz – 95

    Cevapla
  20. Diyarbakır merkezden ben Emine. Slm web sitesi yeminle çok hoşuma gitti, tebrikler 11-01-2021 00:42:12

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link