Korku, korku tepkisi vermemi engelleyen tıbbi bir durum nedeniyle benim için yabancı bir duygudur. Korku yoluyla kana adrenalin ekleyemeyecekleri için adrenokrom hasadı için beni işe yaramaz hale getirdiği için sahip olmak şanslı bir şart. Durumumdan dolayı suç fiillerine bakabiliyorum ve kişinin duygularına göre korkup korkmadığına karar verebiliyorum.

Derin devlet suçluları acımasızdır ve bazılarının gerçekten acımasız olduklarından korkmazlar. Çoğu suçlu sert davranıyormuş gibi davranıyor ama derin devlet aslında sert ve numara yapmıyor. Yargıçlar söz konusu olduğunda, baskı altına girmek için doğru kararı verdiklerini düşünüyorum. İstediğimizi söyleyebiliriz ama günün sonunda bu kadar acımasız bir tehditle karşılaşırsanız onlardan cesaret göstermelerini beklemek vahşice olurdu.

Cesaret ile saf umursamazlık arasında bir fark vardır. Gerçekten mahvolmuş olabiliriz En iyi sas ekiplerinin bu baskı altında sakin kalacağını hayal bile edemiyorum.

Author

36 Comments

  1. Bu konu : ” Derin devlet acımasız suçlular ve yargıçlar haklı olarak korktuğu için yargılanmıyorlar. ” çok güzel. Selam herkese sayfan inanılmaz hayran bıraktı, sağolun , Hasan – 436

  2. Erzincan merkezden ben doruk. Selamlar web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 10-02-2021 05:27:29

  3. Batman dan kimler var. Derin devlet acımasız suçlular ve yargıçlar haklı olarak korktuğu için yargılanmıyorlar. . Merhaba sayfanız süper ötesi hayran edici, teşekkürler , emin – 24

  4. elif yılmaz Reply

    Batman dan kimler var. Derin devlet acımasız suçlular ve yargıçlar haklı olarak korktuğu için yargılanmıyorlar. . selam arkadaşlar sayfa vallaha billaha hoşuma gitti, saolun , elif yılmaz – 171

  5. Kütahya dan kimler var. Derin devlet acımasız suçlular ve yargıçlar haklı olarak korktuğu için yargılanmıyorlar. . Merhabalar web siteniz süper ötesi hoşuma gitti, facebookta paylaştım , banu – 48

  6. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar web siten valla iyi, tebrikler

  7. Afyon merkezden ben hatice. Slm paylaşımınız gerçekten çok iyi, saolun 10-02-2021 08:16:51

  8. Bitlis dan kimler var. Derin devlet acımasız suçlular ve yargıçlar haklı olarak korktuğu için yargılanmıyorlar. . Mrb paylaşımın cidden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , ali – 127

  9. Bartın merkezden ben . Slm web sitesi harbiden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 10-02-2021 09:44:38

  10. Konya merkezden ben mehmet. Mrb paylaşım cidden dikkatimi çekti, face de paylaştım 10-02-2021 09:44:40

  11. Bu konu : ” Derin devlet acımasız suçlular ve yargıçlar haklı olarak korktuğu için yargılanmıyorlar. ” çok güzel. Merhabalar web siten süper ötesi ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 369

  12. Trabzon dan kimler var. Derin devlet acımasız suçlular ve yargıçlar haklı olarak korktuğu için yargılanmıyorlar. . selamun aleyküm web siten ciddiyim çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 217

  13. Selam herkese paylaşımınız yeminle hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  14. Bu konu : ” Derin devlet acımasız suçlular ve yargıçlar haklı olarak korktuğu için yargılanmıyorlar. ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın inanılmaz dikkat çekici, saolun , ziya – 63

  15. Bu konu : ” Derin devlet acımasız suçlular ve yargıçlar haklı olarak korktuğu için yargılanmıyorlar. ” çok güzel. Selam herkese paylaşımın harbiden çok güzel, face de paylaştım , Emine – 84

  16. Iğdır dan kimler var. Derin devlet acımasız suçlular ve yargıçlar haklı olarak korktuğu için yargılanmıyorlar. . merhaba arkadaşlar siteniz gerçekten hayran edici, teşekkürler , ali – 326

  17. selamun aleyküm web siteniz valla ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  18. Kırıkkale merkezden ben banu. Mrb paylaşımın harbiden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 21-02-2021 01:47:52

  19. Bu konu : ” Derin devlet acımasız suçlular ve yargıçlar haklı olarak korktuğu için yargılanmıyorlar. ” çok güzel. Merhaba web siten inanki hoşuma gitti, face de paylaştım , ali – 369

  20. Ordu dan kimler var. Derin devlet acımasız suçlular ve yargıçlar haklı olarak korktuğu için yargılanmıyorlar. . Merhaba web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , – 457

  21. Merhaba herkese sayfanız inanki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  22. Bu konu : ” Derin devlet acımasız suçlular ve yargıçlar haklı olarak korktuğu için yargılanmıyorlar. ” çok güzel. Slm sayfa inanki iyi, teraziye tıkladım , emin – 182

  23. Rize dan kimler var. Derin devlet acımasız suçlular ve yargıçlar haklı olarak korktuğu için yargılanmıyorlar. . Slm web sitesi inan ki dikkat çekici, teraziye tıkladım , ali – 418

  24. Balıkesir dan kimler var. Derin devlet acımasız suçlular ve yargıçlar haklı olarak korktuğu için yargılanmıyorlar. . selamun aleyküm siten inan ki güzel, teraziye tıkladım , memo – 176

  25. Osmaniye dan kimler var. Derin devlet acımasız suçlular ve yargıçlar haklı olarak korktuğu için yargılanmıyorlar. . Slm sayfa gerçekten iyi, teraziye tıkladım , Aylin – 22

  26. Bu konu : ” Derin devlet acımasız suçlular ve yargıçlar haklı olarak korktuğu için yargılanmıyorlar. ” çok güzel. Slm web siteniz süper ötesi dikkat çekici, tebrikler , ahmet – 375

  27. Bartın dan kimler var. Derin devlet acımasız suçlular ve yargıçlar haklı olarak korktuğu için yargılanmıyorlar. . Slm sayfa vallaha iyi, sağolun , hatice – 226

  28. Merhabalar paylaşım harbiden hayran edici, face de paylaştım

  29. Zonguldak dan kimler var. Derin devlet acımasız suçlular ve yargıçlar haklı olarak korktuğu için yargılanmıyorlar. . merhaba arkadaşlar paylaşımın cidden hoşuma gitti, twitter da paylaştım , banu – 92

  30. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha hoşuma gitti, tebrikler

  31. Slm web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  32. Bu konu : ” Derin devlet acımasız suçlular ve yargıçlar haklı olarak korktuğu için yargılanmıyorlar. ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz süper ötesi çok güzel, teşekkürler , Emine – 240

  33. Mardin dan kimler var. Derin devlet acımasız suçlular ve yargıçlar haklı olarak korktuğu için yargılanmıyorlar. . Selam sayfa gerçekten hayran bıraktı, face de paylaştım , mehmet – 11

  34. Merhaba herkese web siteniz inan ki dikkat çekici, teraziye tıkladım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link