Kategoriler
Genel

Derin Devlet, Rand Paul’ü tarihte en büyük kurumsal kurtarma için yoldan çıkarmak için Coronavirus ile hedef aldı, çünkü Senato’da buna karşı çıkacak tek kişi o.

Derin Devletin ABD senatosundaki en büyük tehdidinin, babası büyük Devlet adamı Ron Paul’un koronavirüs salgını bir aldatmaca ilan etmesinden birkaç gün sonra bu virüsü alması tesadüf değildir.

Zihin kontrollü komşusu ona arkadan tam güçle sebepsizce müdahale ettiği zaman zaten derin devlet tarafından hedef alınan Rand için çok ciddi bir durum … ve akciğerinin bir kısmının bu saldırıdan çıkarılması gerekiyordu.

Rand, senatodaki Anayasa karşıtı önerilerin saldırısını durdurabilen tek kişidir. Duruşma arzusu olan tek adam.

“Derin Devlet, Rand Paul’ü tarihte en büyük kurumsal kurtarma için yoldan çıkarmak için Coronavirus ile hedef aldı, çünkü Senato’da buna karşı çıkacak tek kişi o.” için 34 yanıt

Eskişehir merkezden ben ali. selam arkadaşlar paylaşımınız gerçekten güzel, sağolun 03-04-2020 08:53:04

Şanlıurfa merkezden ben ali. Slm paylaşım harbiden hayran edici, teraziye tıkladım 03-04-2020 09:37:18

Kocaeli merkezden ben doruk. Merhaba web siten ciddiyim dikkatimi çekti, şukuladım 04-04-2020 21:35:28

İstanbul merkezden ben mehmet. Selamlar web siteniz gerçekten iyi, facebookta paylaştım 10-04-2020 22:24:58

Eskişehir merkezden ben gaye. Selamlar paylaşımın inanki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 22-04-2020 12:13:42

Niğde merkezden ben ali. Mrb sayfan cidden hayran edici, sosyal medyada paylaştım 22-04-2020 15:25:45

Bitlis merkezden ben Gürbüz. Selam paylaşımınız valla çok iyi, linkedinde paylaştım 30-04-2020 20:48:05

Şırnak merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese web siten yeminle çok hoşuma gitti, teşekkürler 03-05-2020 21:50:34

Çorum merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar paylaşımınız ciddiyim mükemmel, teraziye tıkladım 03-05-2020 21:57:34

Giresun merkezden ben mehmet. Slm paylaşım harbiden çok iyi, teraziye tıkladım 03-05-2020 21:57:37

Niğde merkezden ben mehmet. Merhaba herkese paylaşım harbiden çok güzel, tebrikler 03-05-2020 21:57:45

Diyarbakır merkezden ben doruk. selamun aleyküm siten vallaha hayran edici, facebookta paylaştım 03-05-2020 21:57:51

Çanakkale merkezden ben elif yılmaz. Mrb siten gerçekten iyi, sağolun 03-05-2020 21:57:57

Isparta merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar sayfan valla iyi, teşekkürler 03-05-2020 21:58:00

Aksaray merkezden ben banu. selamun aleyküm sayfanız inanki hoşuma gitti, tebrikler 03-05-2020 21:58:02

Edirne merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha güzel, face de paylaştım 16-05-2020 00:04:01

Hakkari merkezden ben elif yılmaz. Slm web sitesi inan ki dikkatimi çekti, sağolun 03-06-2020 13:58:15

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir