Devlet kontrolü kontrolden çıkıyor.

Otobüse maskesiz binmeye, bazı mağazalara maskesiz girmeye, OKUL’a maskesiz gitmeye izin verilmiyor. Bu çılgınca. Bizi bu şekilde kontrol edebilirlerse, başka ne yapabilirler? İmplant çiplerinin “her ne olursa olsun” zorunlu olduğunu ve okula ya da mağazaya onsuz gidemeyeceğimizi söyleyebilirler. Bunların hepsi, büyük bir şey olmadan önce yapılan bir test.

Bu devam ederse, gelecek için KORKUYORUM. Kontrolümüzü geri almalıyız. Bunu bize yapamazlar. Ve insanlar “ah, insanların güvenliğini umursamıyorsun” diyecekler Birinin virüsü kapmasını umursamadığımı ne zaman söyledim? Ama virüsü gerçek hayatta gördün mü? Bahse girerim değil.

Şimdi bir şeyler yapmalıyız. İnternette bundan bahsetmeyeceğim ama hepimizin bir araya gelmesi gerekiyor. Ciddi anlamda. İnancım var ve savaştayız. BU MFS YAKALAYALIM !!!!!! 😡

“Devlet kontrolü kontrolden çıkıyor.” üzerine 19 yorum

  1. Kırşehir merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşım vallaha billaha güzel, twitter da paylaştım 09-09-2020 02:45:24

    Cevapla
  2. İstanbul merkezden ben ziya. selam arkadaşlar web siten süper ötesi çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 15-09-2020 10:53:47

    Cevapla
  3. Sakarya merkezden ben mehmet. Selamlar paylaşımın cidden dikkat çekici, face de paylaştım 17-09-2020 22:13:33

    Cevapla
  4. Trabzon merkezden ben Emine. Selamlar sayfanız gerçekten güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 26-09-2020 19:38:55

    Cevapla
  5. Erzincan merkezden ben banu. Selam herkese web siten harbiden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 02-10-2020 09:47:55

    Cevapla
  6. Bu konu : ” Devlet kontrolü kontrolden çıkıyor. ” çok güzel. Selamlar bu web sitesi cidden dikkatimi çekti, face de paylaştım , elif yılmaz – 374

    Cevapla

Yorum yapın