Kategoriler
Genel

Devrime ihtiyacımız var mı?

Zengin ve güçlü insanlara karşı şiddet içeren bir devrime ihtiyacımız var mı?

Kim belki pedofiller, (Epsteins vakası bir şey söylüyorsa), CIA ve ne yapıyorlarsa yapsınlar, ve … başka ne var?

Sizce şiddet dolu bir devrim herhangi bir yere gidecek mi? işe yarar mı? İhtiyacımız var mı?

İnsanlar böyle bir şeye katılmaya razı olur mu?

“Devrime ihtiyacımız var mı?” için 60 yanıt

Van merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfa ciddiyim hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 20-01-2020 19:30:00

Kayseri merkezden ben gaye. Selamlar web siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, tebrikler 22-01-2020 16:30:06

Burdur merkezden ben ali. selam arkadaşlar bu web sitesi harbiden mükemmel, sosyal medyada paylaştım 28-01-2020 17:54:50

Aydın merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar web sitesi cidden çok güzel, facebookta paylaştım 09-02-2020 00:54:32

Adıyaman merkezden ben ali. Selamın aleyküm web siten gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 10-02-2020 07:13:39

Kütahya merkezden ben ziya. Slm sayfa süper ötesi dikkatimi çekti, saolun 06-03-2020 09:07:33

Rize merkezden ben Aylin. Mrb paylaşımınız inanki iyi, sosyal medyada paylaştım 10-03-2020 03:25:40

Hatay merkezden ben mehmet. Selam herkese bu web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, sağolun 11-03-2020 20:53:41

Sivas merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar siten yeminle hayran edici, saolun 12-03-2020 06:07:58

Sakarya merkezden ben Emine. Merhabalar paylaşım inan ki iyi, face de paylaştım 30-03-2020 00:47:31

Kocaeli merkezden ben Emine. Selamlar paylaşımın inanılmaz çok hoşuma gitti, face de paylaştım 10-04-2020 16:26:56

Tunceli merkezden ben mehmet. Mrb paylaşımınız harbiden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 26-04-2020 06:04:14

Aydın merkezden ben Emine. Merhaba herkese bu web sitesi valla hayran bıraktı, facebookta paylaştım 29-04-2020 11:35:15

Hakkari merkezden ben gaye. Selam herkese web siteniz harbiden hayran edici, facebookta paylaştım 05-05-2020 20:59:16

Gümüşhane merkezden ben Emine. Merhaba herkese web siteniz ciddiyim hayran edici, twitter da paylaştım 07-05-2020 03:01:09

Gümüşhane merkezden ben doruk. Selam bu web sitesi inanki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 08-05-2020 22:39:39

Bolu merkezden ben ziya. selam arkadaşlar web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 03-06-2020 22:04:50

Mardin merkezden ben Emine. Merhabalar paylaşımınız cidden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 07-06-2020 09:58:38

Karaman merkezden ben Aylin. Selam herkese web sitesi vallaha çok iyi, twitter da paylaştım 27-06-2020 12:48:00

Sinop merkezden ben mehmet. Merhabalar paylaşımın inanılmaz güzel, şukuladım 02-07-2020 01:06:23

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir