https://www.counterpunch.org/2020/02/04/how-to-not-remove-a-fascist/

Kısa süre önce yayınlanan bir Hillary Clinton belgeselinden bildiğimiz gibi Barack Obama, 2016 yılında yaptığı konuşmada Hillary Clinton’un o zamanki çalışan arkadaşı Sen Tim Tim Kaine ile Donald Trump'ı “faşist” olarak nitelendirdi. “Tim, hatırla,” dedi Obama telefonla, “artık safkan olma zamanı değil. Faşistleri Beyaz Saray'dan uzak tutmalısın. ”

Gönderen … Harbour7711
[Bağlantı] [Yorum]

Author

135 Comments

  1. selam arkadaşlar web siten süper ötesi hayran edici, saolun

  2. Selam web siteniz yeminle dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  3. elif yılmaz Reply

    Elazığ merkezden ben elif yılmaz. Selamlar bu web sitesi süper ötesi güzel, sosyal medyada paylaştım 14-02-2020 10:26:57

  4. Balıkesir merkezden ben ziya. Selam sayfan gerçekten çok iyi, saolun 14-02-2020 20:16:20

  5. Merhaba herkese sayfanız ciddiyim hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  6. Adana merkezden ben gaye. Selam herkese bu web sitesi gerçekten hayran edici, twitter da paylaştım 18-02-2020 11:00:04

  7. selamun aleyküm paylaşım vallaha hayran edici, teşekkürler

  8. Kırklareli merkezden ben doruk. Merhaba herkese web siten inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 28-02-2020 16:53:37

  9. Ordu merkezden ben mehmet. Mrb sayfanız harbiden dikkatimi çekti, teşekkürler 28-02-2020 20:45:17

  10. Mardin merkezden ben Emine. Merhabalar web siteniz yeminle dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 06-03-2020 02:46:59

  11. selamun aleyküm web siten inanılmaz güzel, face de paylaştım

  12. selam arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  13. Antalya merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 10-03-2020 09:44:57

  14. Merhabalar paylaşımınız inan ki hoşuma gitti, teşekkürler

  15. Selamın aleyküm web siteniz gerçekten hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  16. Merhaba herkese siteniz yeminle iyi, sosyal medyada paylaştım

  17. elif yılmaz Reply

    Uşak merkezden ben elif yılmaz. Selamlar sayfa yeminle hayran edici, sosyal medyada paylaştım 17-03-2020 06:29:16

  18. Selam siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  19. Merhaba herkese paylaşımınız cidden çok güzel, tebrikler

  20. Şanlıurfa merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşım inanki hayran edici, face de paylaştım 29-03-2020 00:25:32

  21. Mrb web siten vallaha çok güzel, facebookta paylaştım

  22. Selamlar paylaşımın vallaha hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  23. Bingöl merkezden ben mehmet. Mrb bu web sitesi inanılmaz çok iyi, facebookta paylaştım 03-04-2020 14:20:36

  24. Denizli merkezden ben gaye. Selamın aleyküm sayfanız vallaha güzel, teşekkürler 07-04-2020 01:16:26

  25. Denizli merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm bu web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 12-04-2020 15:21:58

  26. Selam paylaşım inanki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  27. Muğla merkezden ben Aylin. selamun aleyküm sayfa yeminle mükemmel, sağolun 14-04-2020 10:04:16

  28. merhaba arkadaşlar siten harbiden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  29. Rize merkezden ben doruk. Merhaba web siteniz inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 18-04-2020 19:08:48

  30. Muğla merkezden ben Aylin. Selam herkese paylaşımınız gerçekten çok güzel, twitter da paylaştım 29-04-2020 03:45:51

  31. selamun aleyküm paylaşımın yeminle iyi, face de paylaştım

  32. elif yılmaz Reply

    Denizli merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar web siteniz valla hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 02-05-2020 07:07:46

  33. merhaba arkadaşlar paylaşım gerçekten çok güzel, saolun

  34. Selamlar sayfanız süper ötesi güzel, face de paylaştım

  35. Şanlıurfa merkezden ben doruk. selamun aleyküm bu web sitesi inanki hoşuma gitti, tebrikler 09-05-2020 01:38:51

  36. Bitlis merkezden ben banu. Selam siteniz vallaha dikkatimi çekti, sağolun 11-05-2020 16:01:37

  37. merhaba arkadaşlar bu web sitesi gerçekten hoşuma gitti, şukuladım

  38. Amasya merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfa inanılmaz hayran edici, şukuladım 21-05-2020 10:34:52

  39. Bilecik merkezden ben ali. Merhaba paylaşımınız inanılmaz güzel, linkedinde paylaştım 02-06-2020 06:12:59

  40. Hatay merkezden ben mehmet. selamun aleyküm bu web sitesi cidden ilgi uyandırıcı, şukuladım 08-06-2020 02:58:47

  41. Mardin merkezden ben doruk. Selamın aleyküm sayfan vallaha billaha iyi, linkedinde paylaştım 10-06-2020 06:00:20

  42. Bilecik merkezden ben Aylin. selamun aleyküm sayfan cidden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 19-06-2020 16:02:46

  43. Selamın aleyküm paylaşımın valla dikkat çekici, teraziye tıkladım

  44. merhaba arkadaşlar sayfan vallaha billaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  45. selam arkadaşlar web siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  46. İstanbul merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar web siteniz gerçekten ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 07-07-2020 10:06:54

  47. Bolu merkezden ben Emine. Merhaba sayfanız vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım 08-07-2020 06:55:44

  48. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inan ki hayran bıraktı, tebrikler

  49. Tunceli merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfa süper ötesi çok hoşuma gitti, face de paylaştım 06-08-2020 23:22:27

  50. Tunceli merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar sayfanız cidden güzel, facebookta paylaştım 07-08-2020 00:22:56

  51. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz çok hoşuma gitti, sağolun

  52. Kırıkkale merkezden ben ahmet. Merhabalar web siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, sağolun 14-08-2020 18:57:20

  53. merhaba arkadaşlar paylaşımın inan ki çok iyi, facebookta paylaştım

  54. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar web siten cidden hayran edici, tebrikler

  55. Merhabalar siteniz vallaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  56. Van merkezden ben doruk. Selam herkese sayfan inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 31-08-2020 12:12:57

  57. Trabzon merkezden ben ali. selamun aleyküm sayfan yeminle iyi, linkedinde paylaştım 05-09-2020 17:10:29

  58. selam arkadaşlar paylaşımın yeminle çok hoşuma gitti, saolun

  59. Gürbüz Reply

    Merhaba siteniz süper ötesi dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  60. elif yılmaz Reply

    Iğdır merkezden ben elif yılmaz. Selam paylaşımın inan ki güzel, linkedinde paylaştım 09-09-2020 08:34:40

  61. Diyarbakır merkezden ben banu. Slm web siten inanılmaz iyi, twitter da paylaştım 10-09-2020 11:16:18

  62. selamun aleyküm siteniz vallaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  63. Mersin merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm siteniz vallaha iyi, teraziye tıkladım 29-09-2020 11:04:24

  64. Selamın aleyküm paylaşımınız valla iyi, teraziye tıkladım

  65. Slm paylaşımınız vallaha hayran edici, linkedinde paylaştım

  66. Ankara merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar sayfa gerçekten hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 07-10-2020 02:12:31

  67. merhaba arkadaşlar sayfa ciddiyim çok iyi, teşekkürler

  68. Denizli merkezden ben doruk. Merhaba herkese sayfan harbiden hoşuma gitti, tebrikler 09-10-2020 07:36:49

  69. Şırnak dan kimler var. Dikkat! Bu bir komplo değil … . Selamın aleyküm paylaşımın vallaha billaha çok iyi, teraziye tıkladım , banu – 358

  70. Gürbüz Reply

    Hatay merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar siten harbiden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 19-10-2020 20:17:46

  71. Bu konu : ” Dikkat! Bu bir komplo değil … ” çok güzel. Merhaba sayfanız inan ki çok iyi, facebookta paylaştım , – 46

  72. Manisa dan kimler var. Dikkat! Bu bir komplo değil … . Selamlar web sitesi vallaha billaha güzel, linkedinde paylaştım , Aylin – 217

  73. Burdur dan kimler var. Dikkat! Bu bir komplo değil … . Merhaba herkese siten vallaha iyi, saolun , ali – 38

  74. Ordu merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfanız vallaha billaha hayran bıraktı, teşekkürler 02-11-2020 19:21:14

  75. elif yılmaz Reply

    Merhaba bu web sitesi valla çok güzel, teşekkürler

  76. Bu konu : ” Dikkat! Bu bir komplo değil … ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa inan ki hoşuma gitti, sağolun , gaye – 226

  77. Bu konu : ” Dikkat! Bu bir komplo değil … ” çok güzel. Merhaba sayfan valla hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Hasan – 19

  78. Muğla merkezden ben ahmet. selamun aleyküm siteniz yeminle mükemmel, teşekkürler 22-11-2020 11:25:16

  79. Gaziantep dan kimler var. Dikkat! Bu bir komplo değil … . merhaba arkadaşlar sayfanız harbiden çok hoşuma gitti, face de paylaştım , Aylin – 3

  80. Bu konu : ” Dikkat! Bu bir komplo değil … ” çok güzel. Selam herkese web siten harbiden mükemmel, saolun , Emine – 120

  81. Giresun merkezden ben emin. Merhaba sayfa cidden hayran bıraktı, saolun 28-11-2020 11:19:48

  82. Adana dan kimler var. Dikkat! Bu bir komplo değil … . Mrb siten harbiden ilgi uyandırıcı, tebrikler , hatice – 369

  83. Yalova dan kimler var. Dikkat! Bu bir komplo değil … . Merhaba herkese web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , ali – 84

  84. elif yılmaz Reply

    Niğde merkezden ben elif yılmaz. Selamlar paylaşımınız inan ki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 08-12-2020 10:09:07

  85. Isparta dan kimler var. Dikkat! Bu bir komplo değil … . Selamlar web siten valla çok hoşuma gitti, face de paylaştım , doruk – 323

  86. Aksaray dan kimler var. Dikkat! Bu bir komplo değil … . Selam web siteniz gerçekten iyi, tebrikler , ali – 209

  87. Bu konu : ” Dikkat! Bu bir komplo değil … ” çok güzel. Selam web sitesi inan ki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , ali – 235

  88. Bu konu : ” Dikkat! Bu bir komplo değil … ” çok güzel. Merhabalar web sitesi vallaha çok iyi, sosyal medyada paylaştım , Emine – 64

  89. Bu konu : ” Dikkat! Bu bir komplo değil … ” çok güzel. Selam sayfa valla hayran bıraktı, sağolun , – 37

  90. Samsun merkezden ben gaye. Selam web siten gerçekten çok güzel, face de paylaştım 31-12-2020 03:11:50

  91. Bu konu : ” Dikkat! Bu bir komplo değil … ” çok güzel. Selam siteniz inanki mükemmel, teraziye tıkladım , hatice – 226

  92. Muğla dan kimler var. Dikkat! Bu bir komplo değil … . Selam paylaşımın yeminle ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , ziya – 375

  93. Bu konu : ” Dikkat! Bu bir komplo değil … ” çok güzel. Merhaba herkese web siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 214

  94. Slm web siteniz süper ötesi hayran bıraktı, face de paylaştım

  95. Nevşehir dan kimler var. Dikkat! Bu bir komplo değil … . selamun aleyküm sayfa harbiden hayran bıraktı, şukuladım , – 32

  96. İstanbul merkezden ben gaye. selamun aleyküm sayfan ciddiyim ilgi uyandırıcı, şukuladım 27-01-2021 09:23:00

  97. Kayseri merkezden ben gaye. Selamın aleyküm web sitesi yeminle güzel, saolun 30-01-2021 05:07:49

  98. Merhaba paylaşım harbiden dikkatimi çekti, şukuladım

  99. Elazığ dan kimler var. Dikkat! Bu bir komplo değil … . Selam paylaşımınız inanki hayran edici, twitter da paylaştım , gaye – 88

  100. Ardahan dan kimler var. Dikkat! Bu bir komplo değil … . Merhaba web siten vallaha billaha çok güzel, face de paylaştım , ali – 296

  101. Afyon dan kimler var. Dikkat! Bu bir komplo değil … . selamun aleyküm sayfa vallaha güzel, sağolun , ali – 58

  102. Bu konu : ” Dikkat! Bu bir komplo değil … ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz vallaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Hasan – 282

  103. Bu konu : ” Dikkat! Bu bir komplo değil … ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa vallaha hayran edici, facebookta paylaştım , mehmet – 248

  104. Erzincan merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar sayfa ciddiyim güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 20-02-2021 08:56:18

  105. Bu konu : ” Dikkat! Bu bir komplo değil … ” çok güzel. Selamlar web siten süper ötesi mükemmel, linkedinde paylaştım , Hasan – 118

  106. Gürbüz Reply

    Edirne dan kimler var. Dikkat! Bu bir komplo değil … . Selamlar web siteniz harbiden iyi, teraziye tıkladım , Gürbüz – 215

  107. Gürbüz Reply

    Çanakkale dan kimler var. Dikkat! Bu bir komplo değil … . merhaba arkadaşlar web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, sağolun , Gürbüz – 139

  108. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Dikkat! Bu bir komplo değil … ” çok güzel. Merhaba paylaşım vallaha billaha güzel, teraziye tıkladım , Gürbüz – 385

  109. Kilis dan kimler var. Dikkat! Bu bir komplo değil … . Merhaba herkese web sitesi harbiden dikkat çekici, teşekkürler , gaye – 22

  110. Kırşehir merkezden ben doruk. Selamın aleyküm paylaşım cidden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 27-03-2021 05:27:55

  111. Mersin dan kimler var. Dikkat! Bu bir komplo değil … . Merhaba web sitesi gerçekten hoşuma gitti, teşekkürler , mehmet – 187

  112. Giresun dan kimler var. Dikkat! Bu bir komplo değil … . Selam herkese web siteniz valla çok hoşuma gitti, saolun , emin – 473

  113. Bu konu : ” Dikkat! Bu bir komplo değil … ” çok güzel. Selamlar web siteniz cidden güzel, sağolun , ali – 72

  114. Ordu merkezden ben Emine. Mrb sayfan yeminle dikkat çekici, face de paylaştım 26-04-2021 11:50:07

  115. Merhaba herkese paylaşımınız inanki mükemmel, linkedinde paylaştım

  116. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Dikkat! Bu bir komplo değil … ” çok güzel. Mrb web siteniz vallaha billaha güzel, tebrikler , elif yılmaz – 239

  117. Artvin merkezden ben Emine. Selamlar web siteniz inanki hayran edici, tebrikler 16-05-2021 00:07:39

  118. Bu konu : ” Dikkat! Bu bir komplo değil … ” çok güzel. Mrb bu web sitesi inanki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , Aylin – 450

  119. Elazığ dan kimler var. Dikkat! Bu bir komplo değil … . selam arkadaşlar sayfa vallaha dikkat çekici, twitter da paylaştım , Aylin – 266

  120. Merhaba siteniz gerçekten dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  121. Karabük dan kimler var. Dikkat! Bu bir komplo değil … . Selam paylaşımınız ciddiyim dikkat çekici, face de paylaştım , ali – 374

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link