bu altlıkta kaç kişi tanrının var olduğuna inanıyor, onu bu altta daha fazla görüyorum, bana göre din, bir komplo, sanırım yetişkinlerin durgun insanlara başkalarına güç verirken inanmaya devam ettikleri bir çocuk hikayesi, köylülerin bir bok hayatı varken üstteki adam oldukça lüks bir hayata sahip olabilir, ama ah tamam sen cennete gideceksin ve tamamen buna değecek ve sadece beynimi kullanarak insanların onu “şeytanda suçlamasına neden olacağım” “, din, pisliklere güç vermek ve IMO’yu kontrol etmek için yalan.

Author

99 Comments

  1. Sivas merkezden ben Aylin. Merhaba herkese sayfanız cidden dikkat çekici, teşekkürler 23-05-2020 14:59:10

  2. elif yılmaz Reply

    Bingöl merkezden ben elif yılmaz. Merhaba sayfanız inanki mükemmel, linkedinde paylaştım 23-05-2020 17:14:42

  3. Osmaniye merkezden ben ali. Selam paylaşım inan ki ilgi uyandırıcı, teşekkürler 25-05-2020 21:29:28

  4. Selamın aleyküm siteniz inanılmaz hayran bıraktı, şukuladım

  5. Selamın aleyküm paylaşımınız ciddiyim hayran edici, saolun

  6. Selam paylaşım inan ki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  7. elif yılmaz Reply

    Selam sayfanız yeminle çok güzel, twitter da paylaştım

  8. Isparta merkezden ben doruk. Selam herkese paylaşımınız cidden iyi, tebrikler 15-06-2020 20:47:24

  9. selamun aleyküm paylaşımın gerçekten dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  10. Uşak merkezden ben ahmet. Mrb web siteniz yeminle mükemmel, teşekkürler 23-06-2020 16:15:50

  11. Diyarbakır merkezden ben gaye. Merhabalar bu web sitesi inan ki hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 01-07-2020 13:25:42

  12. Bartın merkezden ben ahmet. Selam sayfa vallaha billaha hayran edici, twitter da paylaştım 02-07-2020 02:45:16

  13. Hakkari merkezden ben ahmet. Selamlar sayfan cidden iyi, teşekkürler 02-07-2020 16:40:38

  14. Manisa merkezden ben Emine. Selamın aleyküm siten harbiden mükemmel, linkedinde paylaştım 18-07-2020 03:11:24

  15. Selam herkese sayfa inanki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  16. Tekirdağ merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, sağolun 30-07-2020 18:13:46

  17. Aydın merkezden ben ali. Selamlar siteniz cidden mükemmel, facebookta paylaştım 05-08-2020 16:08:30

  18. Ağrı merkezden ben gaye. Selam herkese web siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, saolun 15-08-2020 07:36:39

  19. Merhabalar sayfanız vallaha billaha mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  20. Sinop merkezden ben ahmet. Merhabalar bu web sitesi inanki güzel, linkedinde paylaştım 23-08-2020 10:35:57

  21. selamun aleyküm sayfanız cidden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  22. Selamlar paylaşımınız vallaha dikkat çekici, sağolun

  23. Manisa merkezden ben Aylin. Selam herkese paylaşım ciddiyim çok iyi, facebookta paylaştım 27-08-2020 06:54:41

  24. selamun aleyküm web sitesi vallaha billaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  25. Mrb paylaşım vallaha billaha hayran edici, teşekkürler

  26. elif yılmaz Reply

    Bolu merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar siteniz ciddiyim iyi, linkedinde paylaştım 17-09-2020 13:27:17

  27. Çanakkale merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm paylaşım harbiden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 19-09-2020 14:03:33

  28. Karaman merkezden ben Aylin. Merhabalar paylaşımın vallaha billaha iyi, twitter da paylaştım 28-09-2020 05:26:43

  29. Mrb sayfan vallaha dikkat çekici, twitter da paylaştım

  30. Selam herkese web siten gerçekten çok hoşuma gitti, teşekkürler

  31. Kütahya merkezden ben mehmet. Selam siteniz vallaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 04-10-2020 02:20:59

  32. Ardahan merkezden ben doruk. Merhaba web siten vallaha güzel, teraziye tıkladım 14-10-2020 09:53:59

  33. Bu konu : ” dini? ” çok güzel. Slm paylaşımın vallaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 52

  34. elif yılmaz Reply

    Selamlar web siteniz valla hoşuma gitti, sağolun

  35. Bu konu : ” dini? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa süper ötesi çok iyi, tebrikler , doruk – 367

  36. Bu konu : ” dini? ” çok güzel. Merhabalar paylaşımın gerçekten ilgi uyandırıcı, teşekkürler , ali – 417

  37. selam arkadaşlar paylaşım inanılmaz hayran bıraktı, face de paylaştım

  38. Osmaniye merkezden ben doruk. Selam paylaşımın inan ki dikkat çekici, saolun 20-11-2020 01:56:43

  39. Merhaba paylaşımınız cidden iyi, twitter da paylaştım

  40. selamun aleyküm web siten vallaha billaha güzel, teşekkürler

  41. Bu konu : ” dini? ” çok güzel. Merhaba sayfan vallaha billaha çok iyi, sağolun , gaye – 192

  42. Çorum dan kimler var. dini? . Selam sayfan cidden hayran bıraktı, saolun , emin – 72

  43. Gürbüz Reply

    Afyon dan kimler var. dini? . selam arkadaşlar web siten inanki hayran edici, facebookta paylaştım , Gürbüz – 183

  44. Selamın aleyküm web siteniz cidden hayran edici, face de paylaştım

  45. Selamın aleyküm paylaşımın yeminle dikkat çekici, sağolun

  46. Artvin dan kimler var. dini? . selamun aleyküm paylaşımınız inanki iyi, teşekkürler , banu – 53

  47. Bingöl dan kimler var. dini? . Merhaba herkese bu web sitesi vallaha dikkat çekici, sağolun , ahmet – 61

  48. Bu konu : ” dini? ” çok güzel. Mrb sayfa inan ki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 70

  49. Adana dan kimler var. dini? . Mrb paylaşımınız yeminle hayran edici, şukuladım , doruk – 131

  50. Bu konu : ” dini? ” çok güzel. Selamlar web siten cidden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 434

  51. Bu konu : ” dini? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa vallaha billaha mükemmel, sağolun , banu – 262

  52. Kırklareli dan kimler var. dini? . Selam sayfa yeminle hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , Hasan – 349

  53. Bilecik merkezden ben ali. selam arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz mükemmel, facebookta paylaştım 21-01-2021 05:22:21

  54. Sivas dan kimler var. dini? . Merhabalar sayfanız yeminle hayran bıraktı, facebookta paylaştım , Emine – 496

  55. Muğla dan kimler var. dini? . Selamın aleyküm siteniz gerçekten hoşuma gitti, şukuladım , gaye – 392

  56. Selamın aleyküm sayfa valla hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  57. Bu konu : ” dini? ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımınız vallaha billaha hayran edici, tebrikler , ali – 111

  58. Trabzon merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web sitesi inanılmaz çok güzel, face de paylaştım 09-02-2021 14:20:50

  59. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” dini? ” çok güzel. Selamlar paylaşım vallaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler , elif yılmaz – 381

  60. Bayburt merkezden ben ali. Slm siteniz inanki dikkatimi çekti, sağolun 11-02-2021 19:13:53

  61. Bu konu : ” dini? ” çok güzel. Selam bu web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, saolun , mehmet – 289

  62. selam arkadaşlar siten süper ötesi dikkat çekici, teşekkürler

  63. Tunceli merkezden ben hatice. Selam herkese siten inanki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 13-02-2021 01:24:58

  64. İstanbul merkezden ben Hasan. Selam sayfan yeminle çok güzel, saolun 16-02-2021 21:03:24

  65. Bu konu : ” dini? ” çok güzel. selamun aleyküm sayfa ciddiyim ilgi uyandırıcı, saolun , ali – 453

  66. Bu konu : ” dini? ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz vallaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 192

  67. Kars merkezden ben banu. Selamlar web siten inanki çok güzel, teşekkürler 20-02-2021 20:17:33

  68. Bu konu : ” dini? ” çok güzel. Selamlar siten vallaha billaha çok güzel, sağolun , Hasan – 146

  69. Merhaba herkese siteniz vallaha çok güzel, tebrikler

  70. Kahramanmaraş merkezden ben banu. Selam herkese bu web sitesi süper ötesi çok iyi, linkedinde paylaştım 25-02-2021 03:43:10

  71. Bayburt merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar sayfan vallaha billaha dikkat çekici, facebookta paylaştım 08-03-2021 04:17:16

  72. Bu konu : ” dini? ” çok güzel. selam arkadaşlar siten harbiden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , banu – 493

  73. Bolu merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar sayfa cidden hayran edici, tebrikler 16-03-2021 15:48:39

  74. Afyon dan kimler var. dini? . Selam herkese siten cidden hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Aylin – 350

  75. Bu konu : ” dini? ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz yeminle dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 407

  76. Adana dan kimler var. dini? . Slm web sitesi ciddiyim çok iyi, sağolun , ziya – 69

  77. Bingöl dan kimler var. dini? . Merhaba paylaşım vallaha billaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım , emin – 57

  78. Gürbüz Reply

    İstanbul dan kimler var. dini? . Selam siteniz inanılmaz hayran edici, face de paylaştım , Gürbüz – 218

  79. Kayseri dan kimler var. dini? . Slm sayfa süper ötesi çok iyi, linkedinde paylaştım , mehmet – 195

  80. Merhabalar web sitesi harbiden hayran edici, teraziye tıkladım

  81. Bu konu : ” dini? ” çok güzel. Mrb siteniz vallaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 73

  82. Gümüşhane dan kimler var. dini? . selam arkadaşlar siteniz vallaha billaha çok iyi, sosyal medyada paylaştım , gaye – 23

  83. Selamın aleyküm sayfanız inan ki hoşuma gitti, face de paylaştım

  84. Bu konu : ” dini? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa vallaha iyi, twitter da paylaştım , – 77

  85. Merhaba herkese sayfanız inanki çok iyi, linkedinde paylaştım

  86. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” dini? ” çok güzel. Merhabalar siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, sağolun , elif yılmaz – 338

  87. Edirne merkezden ben hatice. Merhaba siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 09-06-2021 10:57:30

  88. Aksaray dan kimler var. dini? . Merhaba bu web sitesi harbiden güzel, şukuladım , ahmet – 196

  89. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha billaha çok iyi, facebookta paylaştım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link