Kategoriler
Genel

Disney'in uzun vadeli planı bir küresel film pazarı için, Çin ve gezegenin geri kalanı kabaca eşit

Bu temel bir tahmin temelde Raya ve Son Ejderha resmi duyurusu ile teyit vardı eski bir yazı takip. Disney + 'nın mevcut tavan döşemesi Mandaloryalı özellikle ilginç bir örnektir, çünkü manevi nedenlerle yüzünü gizleyen bir adam ve bir kukla hem uluslararası dublaj için nispeten basit odaklar yapar hem de Çin pazarı için düzenleme gerektirecek nispeten az şey vardır; gelecek beş ya da yılın neye yol açacağının bir örneği olarak düşünülmelidir. Disney'in Yıldız Savaşları'nı ele geçirmesi bir zulüm göstergesi değildir; Rotten Tomato'nun, en yakın rakipler düzenli olarak franchise'larında çok daha fazla yanlış adım ve başarısızlığa sahip olduklarında derecelendirmelerini yapay olarak artırmayı göze alabilirler.

“Disney'in uzun vadeli planı bir küresel film pazarı için, Çin ve gezegenin geri kalanı kabaca eşit” için 129 yanıt

Karabük merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 07-01-2020 17:00:54

Kütahya merkezden ben ziya. Selamlar web siteniz vallaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 09-01-2020 22:56:25

Hakkari merkezden ben ahmet. Mrb sayfa cidden dikkat çekici, facebookta paylaştım 22-01-2020 00:59:11

Tunceli merkezden ben gaye. Slm bu web sitesi inanki dikkat çekici, teşekkürler 22-01-2020 00:59:20

Tokat merkezden ben ahmet. Slm web siten süper ötesi dikkat çekici, twitter da paylaştım 22-01-2020 00:59:25

Yozgat merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar sayfanız ciddiyim mükemmel, linkedinde paylaştım 22-01-2020 00:59:31

Tokat merkezden ben Aylin. Selam herkese siteniz yeminle hayran bıraktı, face de paylaştım 23-01-2020 15:27:41

Sinop merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar siten harbiden hayran bıraktı, face de paylaştım 23-01-2020 15:27:43

Kırıkkale merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese web sitesi süper ötesi çok iyi, şukuladım 24-01-2020 04:38:33

Kırıkkale merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese sayfan vallaha hoşuma gitti, saolun 24-01-2020 04:38:51

Denizli merkezden ben banu. Mrb siteniz süper ötesi ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 26-01-2020 22:34:20

Kahramanmaraş merkezden ben Aylin. Selam web siteniz inan ki iyi, sosyal medyada paylaştım 06-02-2020 01:06:05

Kilis merkezden ben mehmet. Merhaba paylaşımınız inan ki ilgi uyandırıcı, tebrikler 07-02-2020 19:00:49

Van merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web sitesi yeminle çok güzel, teraziye tıkladım 10-02-2020 07:46:07

Bartın merkezden ben banu. selamun aleyküm bu web sitesi inanki ilgi uyandırıcı, tebrikler 12-02-2020 14:15:51

Çanakkale merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm web siten süper ötesi hayran bıraktı, sağolun 08-03-2020 04:22:57

Diyarbakır merkezden ben gaye. Merhaba siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 17-03-2020 01:27:40

Erzurum merkezden ben ahmet. Slm web siten inanki ilgi uyandırıcı, saolun 23-03-2020 11:28:23

Rize merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm siten cidden güzel, teşekkürler 23-03-2020 14:13:48

Konya merkezden ben doruk. Mrb paylaşımın harbiden dikkat çekici, linkedinde paylaştım 01-04-2020 01:33:46

Düzce merkezden ben Gürbüz. Selam web siten inanki iyi, twitter da paylaştım 04-04-2020 01:21:12

Bitlis merkezden ben ziya. Selam herkese siteniz ciddiyim hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 08-04-2020 02:47:25

Rize merkezden ben banu. Selam herkese siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, şukuladım 11-04-2020 08:54:57

Tekirdağ merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanki hayran edici, şukuladım 11-04-2020 08:55:08

Kilis merkezden ben elif yılmaz. Slm web siten inanki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 11-04-2020 08:55:10

Rize merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşım inan ki çok iyi, linkedinde paylaştım 11-04-2020 08:55:12

Kırşehir merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar paylaşım süper ötesi hayran bıraktı, teraziye tıkladım 13-04-2020 17:41:07

Aksaray merkezden ben gaye. selamun aleyküm sayfanız inan ki dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 13-04-2020 17:41:17

Hakkari merkezden ben banu. Selamın aleyküm siteniz süper ötesi ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 13-04-2020 17:41:19

Eskişehir merkezden ben Emine. Selam herkese sayfanız harbiden çok hoşuma gitti, face de paylaştım 13-04-2020 17:41:26

Uşak merkezden ben doruk. selam arkadaşlar web sitesi vallaha hayran edici, twitter da paylaştım 13-04-2020 17:41:29

Ağrı merkezden ben ahmet. Selam herkese web siten inanki hayran bıraktı, saolun 13-04-2020 17:41:31

Sakarya merkezden ben doruk. Merhaba sayfan vallaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 15-04-2020 03:46:23

Trabzon merkezden ben Gürbüz. Selam herkese siteniz harbiden mükemmel, linkedinde paylaştım 02-05-2020 22:47:15

Siirt merkezden ben Emine. Mrb siteniz vallaha billaha hayran edici, twitter da paylaştım 05-05-2020 19:50:04

Trabzon merkezden ben ziya. Merhabalar web siten cidden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 08-05-2020 02:32:33

Aydın merkezden ben banu. Selam herkese paylaşımınız inanki dikkat çekici, saolun 13-05-2020 01:11:41

İstanbul merkezden ben Emine. Selam web siteniz süper ötesi dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 21-05-2020 03:16:17

Şırnak merkezden ben doruk. Selam web siteniz vallaha billaha hayran edici, saolun 03-06-2020 12:14:40

Eskişehir merkezden ben banu. selam arkadaşlar siteniz valla çok iyi, facebookta paylaştım 08-06-2020 11:22:19

Muğla merkezden ben doruk. selamun aleyküm paylaşım inan ki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 12-06-2020 01:29:18

Hatay merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar paylaşımınız valla mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 01-07-2020 15:11:39

Amasya merkezden ben banu. Selam herkese sayfa inan ki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 01-07-2020 15:11:47

İstanbul merkezden ben mehmet. Mrb siten harbiden hoşuma gitti, teşekkürler 01-07-2020 15:11:49

Sivas merkezden ben Gürbüz. Selamlar siten süper ötesi hoşuma gitti, saolun 03-07-2020 07:29:25

Balıkesir merkezden ben Aylin. selamun aleyküm sayfa inanki hoşuma gitti, saolun 03-07-2020 07:29:35

Bayburt merkezden ben Gürbüz. Selam sayfan ciddiyim çok hoşuma gitti, saolun 03-07-2020 07:29:39

Gümüşhane merkezden ben doruk. Selam herkese sayfa cidden mükemmel, sosyal medyada paylaştım 10-07-2020 21:13:26

Kırşehir merkezden ben Emine. Selam herkese web siten inan ki iyi, facebookta paylaştım 22-07-2020 02:46:50

Isparta merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar web sitesi gerçekten hayran bıraktı, teşekkürler 29-07-2020 03:35:33

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir