Kategoriler
Genel

Diyerek şöyle devam etti: “Bu Virüsü Yenmek için Büyük Kardeşe İhtiyacımız Var: Sivil özgürlükler lobisinin, kimlik kartları dahil olmak üzere daha büyük devlet gözetiminin gerekli olduğu gerçeğini bize kör etmesine izin vermeyin.” – UK Times

SS: Bu bir ödeme duvarının arkasında, ama gerçekten bir unvandan daha fazlasına ihtiyacınız var mı? “Sivil özgürlükler lobisi.” Gülüyorum. NWO gelmiyor. Zaten burada.

https://www.thetimes.co.uk/article/we-need-big-brother-to-beat-this-virus-5b0njl68r

… girlwithpolkadots tarafından gönderildi
[comments]

“Diyerek şöyle devam etti: “Bu Virüsü Yenmek için Büyük Kardeşe İhtiyacımız Var: Sivil özgürlükler lobisinin, kimlik kartları dahil olmak üzere daha büyük devlet gözetiminin gerekli olduğu gerçeğini bize kör etmesine izin vermeyin.” – UK Times” için 49 yanıt

Yozgat merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar paylaşım vallaha çok hoşuma gitti, sağolun 24-04-2020 03:56:50

Iğdır merkezden ben Emine. Merhabalar paylaşım vallaha billaha mükemmel, twitter da paylaştım 27-04-2020 10:01:11

Eskişehir merkezden ben Emine. Slm siteniz inanılmaz mükemmel, facebookta paylaştım 04-05-2020 18:48:10

Adana merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, twitter da paylaştım 06-05-2020 16:20:01

Kocaeli merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese paylaşım vallaha billaha iyi, face de paylaştım 12-05-2020 08:15:10

Sivas merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm paylaşımınız harbiden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 13-05-2020 18:57:01

Kırıkkale merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfanız ciddiyim çok iyi, facebookta paylaştım 14-05-2020 12:07:36

Elazığ merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar sayfa ciddiyim hoşuma gitti, şukuladım 14-05-2020 12:07:39

Ankara merkezden ben ziya. Merhaba herkese paylaşım cidden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 14-05-2020 12:07:53

Ardahan merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar web siten süper ötesi mükemmel, facebookta paylaştım 14-05-2020 12:07:56

Sinop merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha mükemmel, teraziye tıkladım 22-05-2020 07:58:26

Balıkesir merkezden ben Emine. Selam herkese paylaşımınız harbiden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 28-05-2020 01:16:42

Nevşehir merkezden ben gaye. Mrb bu web sitesi cidden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 31-05-2020 16:57:44

Aksaray merkezden ben Emine. Merhaba herkese web siten cidden mükemmel, linkedinde paylaştım 06-06-2020 23:32:57

Yalova merkezden ben ziya. Merhabalar web siten gerçekten dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 15-06-2020 14:37:51

Kahramanmaraş merkezden ben banu. Mrb web sitesi inan ki dikkatimi çekti, face de paylaştım 20-06-2020 01:56:58

Manisa merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar paylaşımınız cidden hayran edici, teraziye tıkladım 28-06-2020 04:01:43

Tekirdağ merkezden ben banu. Selamlar sayfanız ciddiyim hayran edici, facebookta paylaştım 06-07-2020 13:05:47

Burdur merkezden ben mehmet. Selam herkese web siten cidden mükemmel, teşekkürler 07-07-2020 06:57:25

Samsun merkezden ben Emine. Merhabalar paylaşım inanılmaz güzel, sosyal medyada paylaştım 11-07-2020 23:47:14

Bartın merkezden ben ahmet. Merhabalar sayfanız cidden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 12-07-2020 07:07:44

Bartın merkezden ben ali. Selamın aleyküm web sitesi gerçekten mükemmel, facebookta paylaştım 12-07-2020 17:13:02

Karaman merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha çok iyi, saolun 19-07-2020 09:59:51

Gaziantep merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar sayfanız süper ötesi dikkat çekici, teşekkürler 26-07-2020 18:48:13

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir