Do People Still Think The Earth is flat? I was looking around and this theory has kind of died off and I was wondering do people actually still think this theory is accurate as it seems ridiculous to me. I’ve linked a video going over all the theories to why the earth is flat and debunking them-Why People Believe The Earth Is Flat So do people actually still believer in this theory?

Author

64 Comments

  1. Selamın aleyküm paylaşımın inan ki güzel, teşekkürler

  2. Bu konu : ” Do People Still Believe The Earth Is Flat? ” çok güzel. Merhabalar web sitesi inan ki hayran bıraktı, saolun , ali – 327

  3. Gaziantep merkezden ben ali. Selam herkese bu web sitesi süper ötesi iyi, facebookta paylaştım 12-02-2021 17:51:41

  4. Amasya merkezden ben hatice. Merhabalar web siten yeminle güzel, sosyal medyada paylaştım 12-02-2021 17:51:42

  5. Bu konu : ” Do People Still Believe The Earth Is Flat? ” çok güzel. Merhabalar sayfan harbiden dikkatimi çekti, sağolun , ali – 288

  6. Bolu merkezden ben emin. selamun aleyküm web sitesi yeminle dikkatimi çekti, tebrikler 12-02-2021 18:10:25

  7. Çanakkale dan kimler var. Do People Still Believe The Earth Is Flat? . Selamın aleyküm web sitesi harbiden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 492

  8. Selamın aleyküm web siteniz cidden hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  9. elif yılmaz Reply

    Merhabalar siten gerçekten çok hoşuma gitti, şukuladım

  10. merhaba arkadaşlar sayfa inanki çok iyi, teraziye tıkladım

  11. Sivas merkezden ben doruk. Slm paylaşım vallaha hayran edici, linkedinde paylaştım 12-02-2021 21:57:15

  12. Siirt merkezden ben memo. selamun aleyküm web sitesi vallaha iyi, tebrikler 12-02-2021 22:04:33

  13. Yalova dan kimler var. Do People Still Believe The Earth Is Flat? . Slm paylaşımın vallaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım , doruk – 126

  14. Bu konu : ” Do People Still Believe The Earth Is Flat? ” çok güzel. Merhaba herkese web siten vallaha iyi, saolun , ali – 16

  15. Rize dan kimler var. Do People Still Believe The Earth Is Flat? . Merhaba paylaşımınız ciddiyim hayran edici, saolun , ziya – 59

  16. elif yılmaz Reply

    Kastamonu merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar sayfan cidden hayran edici, linkedinde paylaştım 12-02-2021 22:40:41

  17. Bu konu : ” Do People Still Believe The Earth Is Flat? ” çok güzel. Merhabalar web siteniz valla hayran edici, sosyal medyada paylaştım , gaye – 370

  18. Kahramanmaraş merkezden ben hatice. Merhaba herkese sayfan valla hayran edici, saolun 12-02-2021 22:58:36

  19. Bu konu : ” Do People Still Believe The Earth Is Flat? ” çok güzel. Mrb web sitesi cidden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 401

  20. Bu konu : ” Do People Still Believe The Earth Is Flat? ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz inanki dikkatimi çekti, face de paylaştım , ziya – 17

  21. Nevşehir merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfa yeminle dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 12-02-2021 23:01:23

  22. Bu konu : ” Do People Still Believe The Earth Is Flat? ” çok güzel. Selamlar web siten ciddiyim çok hoşuma gitti, saolun , ahmet – 362

  23. merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha hayran bıraktı, sağolun

  24. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Do People Still Believe The Earth Is Flat? ” çok güzel. Mrb web siten yeminle mükemmel, teşekkürler , Gürbüz – 420

  25. Bu konu : ” Do People Still Believe The Earth Is Flat? ” çok güzel. Selamlar sayfa yeminle hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 265

  26. Tunceli dan kimler var. Do People Still Believe The Earth Is Flat? . Merhaba paylaşım vallaha billaha çok iyi, face de paylaştım , Emine – 120

  27. merhaba arkadaşlar siteniz valla dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  28. Hakkari dan kimler var. Do People Still Believe The Earth Is Flat? . Merhaba herkese web sitesi ciddiyim dikkat çekici, saolun , mehmet – 203

  29. merhaba arkadaşlar siteniz inanki hayran edici, twitter da paylaştım

  30. elif yılmaz Reply

    Manisa merkezden ben elif yılmaz. Mrb paylaşımın valla iyi, tebrikler 14-02-2021 05:34:54

  31. Afyon dan kimler var. Do People Still Believe The Earth Is Flat? . Selam siteniz inanılmaz dikkat çekici, saolun , mehmet – 450

  32. Düzce merkezden ben gaye. selamun aleyküm web siten harbiden hayran bıraktı, twitter da paylaştım 19-02-2021 20:21:18

  33. Bayburt merkezden ben gaye. Slm paylaşım yeminle ilgi uyandırıcı, sağolun 24-02-2021 23:55:55

  34. Bu konu : ” Do People Still Believe The Earth Is Flat? ” çok güzel. Merhaba siten inanılmaz hayran edici, şukuladım , ahmet – 69

  35. Kütahya merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar sayfanız valla çok güzel, twitter da paylaştım 01-03-2021 00:13:03

  36. Bu konu : ” Do People Still Believe The Earth Is Flat? ” çok güzel. Selamlar web sitesi inan ki çok güzel, teraziye tıkladım , Hasan – 341

  37. Yozgat merkezden ben ali. selam arkadaşlar paylaşımınız inan ki iyi, sağolun 14-03-2021 01:25:55

  38. Merhaba herkese siten gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım

  39. selamun aleyküm paylaşımın süper ötesi mükemmel, sağolun

  40. Bu konu : ” Do People Still Believe The Earth Is Flat? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz gerçekten ilgi uyandırıcı, teşekkürler , Aylin – 290

  41. Ordu merkezden ben gaye. Slm web siten inan ki iyi, facebookta paylaştım 09-04-2021 23:14:29

  42. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Do People Still Believe The Earth Is Flat? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımınız gerçekten hayran bıraktı, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 423

  43. Aksaray dan kimler var. Do People Still Believe The Earth Is Flat? . Merhaba herkese paylaşımın inan ki çok hoşuma gitti, şukuladım , banu – 121

  44. Gürbüz Reply

    Ankara dan kimler var. Do People Still Believe The Earth Is Flat? . selam arkadaşlar siten gerçekten güzel, saolun , Gürbüz – 294

  45. Adana dan kimler var. Do People Still Believe The Earth Is Flat? . Selam herkese siteniz yeminle dikkatimi çekti, şukuladım , emin – 143

  46. Bu konu : ” Do People Still Believe The Earth Is Flat? ” çok güzel. Merhaba herkese web siten inanılmaz ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , mehmet – 58

  47. Bu konu : ” Do People Still Believe The Earth Is Flat? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa ciddiyim iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 336

  48. Merhaba sayfanız vallaha billaha çok güzel, tebrikler

  49. Bu konu : ” Do People Still Believe The Earth Is Flat? ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfan vallaha billaha hoşuma gitti, face de paylaştım , – 499

  50. Erzincan merkezden ben Aylin. Selam herkese web siteniz yeminle iyi, saolun 08-06-2021 00:49:43

  51. Selam herkese paylaşımın ciddiyim çok güzel, facebookta paylaştım

  52. Bu konu : ” Do People Still Believe The Earth Is Flat? ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşım inanki çok güzel, sağolun , Aylin – 225

  53. Elazığ merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm paylaşımınız ciddiyim çok güzel, linkedinde paylaştım 21-06-2021 06:31:05

  54. Tekirdağ dan kimler var. Do People Still Believe The Earth Is Flat? . merhaba arkadaşlar web siten inanılmaz hayran edici, teraziye tıkladım , banu – 333

  55. selam arkadaşlar paylaşımın harbiden dikkatimi çekti, saolun

  56. Bu konu : ” Do People Still Believe The Earth Is Flat? ” çok güzel. Selam paylaşım cidden çok iyi, twitter da paylaştım , ali – 478

  57. Bu konu : ” Do People Still Believe The Earth Is Flat? ” çok güzel. selamun aleyküm siten inanki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , Aylin – 480

  58. Bu konu : ” Do People Still Believe The Earth Is Flat? ” çok güzel. Slm paylaşım süper ötesi güzel, sosyal medyada paylaştım , hatice – 302

  59. Adıyaman merkezden ben ali. Slm sayfa inanılmaz çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 10-07-2021 09:58:40

  60. Bu konu : ” Do People Still Believe The Earth Is Flat? ” çok güzel. Selamlar paylaşımın inanılmaz güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 398

  61. Siirt merkezden ben banu. Selam paylaşım yeminle çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 18-07-2021 16:02:38

  62. Bu konu : ” Do People Still Believe The Earth Is Flat? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın cidden çok iyi, twitter da paylaştım , banu – 401

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link