Kategoriler
Genel

Doktorlar bu korona maddelerine gerçekten inanıyorlarsa düşündüğüm kadar eğitimli olmalılar. Ya bu, ya da biri yeminlerinden bir mola vermeye karar verdi.

Hemen hemen söylüyor. Orada, onlara kredi verdiğimiz kadar bilgili olmayan ya da kendilerini ve geçimlerini korumak için hikayeyle birlikte ilerleyen bir sürü doktor olmalı. Onları bile suçlayamam çünkü yaptığımla aynı şey. Vergi ödemeyi bırakmayacağım çünkü para cezasına çarptırılacağımı ve / veya hapse atılacağımı ve hayatım mahvolduğunu biliyorum.

Ancak bu, saygının bir kişinin işinde, unvanında veya kimlik bilgilerinde yer almadığını gösteriyor. Gerçek de değil. “Elitleri” suçlamak istiyorum, ama gerçekte, eğer halk inandığımız kadar ahlaki ve erdemli olsaydı, ilk etapta var olmalarına asla izin vermezdik.

“Doktorlar bu korona maddelerine gerçekten inanıyorlarsa düşündüğüm kadar eğitimli olmalılar. Ya bu, ya da biri yeminlerinden bir mola vermeye karar verdi.” için 52 yanıt

Elazığ merkezden ben mehmet. Merhaba paylaşımınız süper ötesi çok iyi, teraziye tıkladım 14-05-2020 08:04:05

Gümüşhane merkezden ben gaye. Merhaba herkese paylaşımınız süper ötesi mükemmel, şukuladım 14-05-2020 08:08:15

Batman merkezden ben ziya. Mrb paylaşımınız gerçekten ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 14-05-2020 08:08:32

Adıyaman merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar sayfan cidden dikkat çekici, sağolun 14-05-2020 08:22:31

Karaman merkezden ben ahmet. Selamlar siteniz valla çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 14-05-2020 08:25:07

Bitlis merkezden ben banu. Merhaba herkese paylaşımınız inanki çok hoşuma gitti, saolun 14-05-2020 10:53:51

Kırklareli merkezden ben gaye. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha hayran edici, teşekkürler 14-05-2020 11:28:50

Malatya merkezden ben gaye. Merhaba bu web sitesi süper ötesi iyi, twitter da paylaştım 17-05-2020 19:20:20

Bilecik merkezden ben mehmet. selamun aleyküm sayfan valla çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 03-06-2020 12:55:41

Adana merkezden ben mehmet. Merhaba paylaşımınız ciddiyim mükemmel, teraziye tıkladım 16-06-2020 15:19:39

Kırıkkale merkezden ben doruk. selamun aleyküm web siten vallaha billaha iyi, face de paylaştım 19-06-2020 18:37:37

Denizli merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar paylaşımın süper ötesi hayran bıraktı, teraziye tıkladım 29-06-2020 06:11:57

Ankara merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşım gerçekten ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 29-06-2020 23:13:54

Tunceli merkezden ben Emine. Merhaba herkese sayfan gerçekten dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 07-07-2020 18:40:51

Kırıkkale merkezden ben mehmet. selamun aleyküm sayfanız inan ki hoşuma gitti, şukuladım 17-07-2020 10:27:39

Artvin merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar bu web sitesi harbiden çok güzel, sosyal medyada paylaştım 21-07-2020 05:46:40

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir