Dolarlık Bankanın Sırrı

Ulusal borcumuz kime gidiyor? Aslında, bizi depresyondan kurtarmak için 30’lu yıllarda bize bir ton borç veren İngiltere’ye (veya daha spesifik olarak İngiliz Bankalarına) ödenmesi gerekiyordu.
Tamam, ne olmuş yani? Peki bu süre zarfında sosyal güvenlik de yapıldı. Sosyal güvenlik kartınızın arkasına bakarsanız, kırmızı mürekkeple (kanı simgeleyen) dolar banknotundaki seri numarasıyla aynı görünen bir koddur. Bu, doğan her kişiye bir sosyal güvenlik numarası atandığı ve her bir kişiye uyacak şekilde uygun miktarda dolar faturalarının basıldığı anlamına gelir. Eğer bu kadar masumsa, neden bu dolar hakkında daha kamuoyunda bilinen bir gerçek değil?
Amerikan halkının bedenleri, ulusal borcumuzun farkında olmadan teminattır, yani eğer borçlu olduğumuz güçler bir gün toplamak isteseler, toprağımızı ve üzerimizdeki kıyafetleri yasal olarak geri alabilir. (Bu, Jordan Maxwell’in “Sembollerin Gizli Yaşamı” ndan bir bulguydu ki, daha fazla insanın bilmesi gerektiğini düşündüğüm tonlarca başka göz açıcı şey var

“Dolarlık Bankanın Sırrı” üzerine 40 yorum

  1. Osmaniye merkezden ben banu. Selamlar sayfanız vallaha billaha çok güzel, twitter da paylaştım 19-09-2020 07:46:57

    Cevapla
  2. Konya merkezden ben banu. selam arkadaşlar sayfan vallaha billaha dikkatimi çekti, sağolun 19-09-2020 14:38:14

    Cevapla
  3. Kütahya merkezden ben gaye. selam arkadaşlar paylaşımın harbiden hoşuma gitti, twitter da paylaştım 19-09-2020 20:03:57

    Cevapla
  4. Şanlıurfa merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm bu web sitesi gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 02-10-2020 11:19:06

    Cevapla
  5. Uşak merkezden ben Emine. Merhaba web siten inanki hayran bıraktı, face de paylaştım 02-10-2020 12:58:19

    Cevapla
  6. Rize merkezden ben ali. Selamın aleyküm siteniz süper ötesi iyi, teraziye tıkladım 19-10-2020 05:23:09

    Cevapla
  7. Samsun merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar siteniz valla hayran bıraktı, saolun 30-10-2020 05:47:56

    Cevapla
  8. Kocaeli merkezden ben banu. Merhabalar web sitesi harbiden hoşuma gitti, twitter da paylaştım 14-11-2020 01:26:18

    Cevapla
  9. Bu konu : ” Dolarlık Bankanın Sırrı ” çok güzel. merhaba arkadaşlar bu web sitesi cidden dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , hatice – 182

    Cevapla
  10. Bu konu : ” Dolarlık Bankanın Sırrı ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha billaha mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 246

    Cevapla
  11. Bu konu : ” Dolarlık Bankanın Sırrı ” çok güzel. Selam paylaşım gerçekten dikkatimi çekti, saolun , Aylin – 250

    Cevapla
  12. Ağrı dan kimler var. Dolarlık Bankanın Sırrı . Selamın aleyküm web siteniz inan ki çok hoşuma gitti, face de paylaştım , – 142

    Cevapla
  13. Bu konu : ” Dolarlık Bankanın Sırrı ” çok güzel. selam arkadaşlar web siteniz valla hoşuma gitti, saolun , – 28

    Cevapla
  14. Kars merkezden ben memo. Merhaba herkese web siteniz ciddiyim güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 06-12-2020 15:05:00

    Cevapla
  15. Bu konu : ” Dolarlık Bankanın Sırrı ” çok güzel. Merhaba web sitesi yeminle hayran edici, sağolun , – 222

    Cevapla
  16. Ankara dan kimler var. Dolarlık Bankanın Sırrı . Selamın aleyküm paylaşımınız yeminle hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , – 232

    Cevapla
  17. Bu konu : ” Dolarlık Bankanın Sırrı ” çok güzel. Merhabalar sayfan gerçekten iyi, sağolun , elif yılmaz – 484

    Cevapla
  18. Karaman dan kimler var. Dolarlık Bankanın Sırrı . Slm siteniz gerçekten dikkatimi çekti, sağolun , elif yılmaz – 193

    Cevapla
  19. Afyon dan kimler var. Dolarlık Bankanın Sırrı . Selamın aleyküm web siten inan ki dikkatimi çekti, şukuladım , elif yılmaz – 300

    Cevapla
  20. Bu konu : ” Dolarlık Bankanın Sırrı ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siten vallaha dikkatimi çekti, tebrikler , doruk – 246

    Cevapla
  21. Bu konu : ” Dolarlık Bankanın Sırrı ” çok güzel. Merhabalar paylaşım inanki dikkat çekici, sağolun , ziya – 140

    Cevapla
  22. Karabük merkezden ben gaye. Selamın aleyküm paylaşımın inanılmaz dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 26-01-2021 07:37:29

    Cevapla
  23. Bu konu : ” Dolarlık Bankanın Sırrı ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız süper ötesi dikkat çekici, tebrikler , ahmet – 421

    Cevapla
  24. Bayburt dan kimler var. Dolarlık Bankanın Sırrı . Merhaba herkese siteniz cidden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , – 336

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link