Dünden, 2016’da dağcıların altında gömülen Şehirler ve reddit konuşması hakkında yazı

Aramada herhangi bir yerde bulamıyorum, umarım birisi ne hakkında konuştuğumu bilecektir, çünkü haftalarca burada yayınlanan en ilginç şey. 2016’da bazı reddit posteri, hükümet tarafından inşa edilen bir yeraltı kasabası görmekten bahsetti … ama 2020’de normal yaşam biçimimizi değiştirecek bir şeyin olacağı gerçeğini yeniden gündeme getiriyordu.

Ben geçerken tökezledim ve kaybetmiş gibi görünüyordu. Aramada bulamıyorum … normalde yayın yapmaz

“Dünden, 2016’da dağcıların altında gömülen Şehirler ve reddit konuşması hakkında yazı” üzerine 70 yorum

  1. Şırnak merkezden ben Gürbüz. Selamlar web siten vallaha billaha dikkat çekici, twitter da paylaştım 15-04-2020 12:48:19

    Cevapla
  2. Batman merkezden ben mehmet. Selam paylaşımın ciddiyim hoşuma gitti, facebookta paylaştım 15-04-2020 15:32:40

    Cevapla
  3. Çankırı merkezden ben ziya. Mrb web siten süper ötesi güzel, face de paylaştım 15-04-2020 16:51:02

    Cevapla
  4. Bilecik merkezden ben Emine. Mrb web siteniz vallaha billaha hayran edici, linkedinde paylaştım 23-04-2020 04:53:51

    Cevapla
  5. Karaman merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web siten vallaha billaha hayran edici, sağolun 25-04-2020 08:18:18

    Cevapla
  6. Elazığ merkezden ben ali. selam arkadaşlar web siten süper ötesi dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 25-04-2020 23:20:39

    Cevapla
  7. Kırıkkale merkezden ben banu. Merhaba herkese sayfanız ciddiyim dikkatimi çekti, sağolun 27-04-2020 07:55:13

    Cevapla
  8. Kahramanmaraş merkezden ben ziya. Selamlar paylaşım harbiden dikkatimi çekti, sağolun 14-05-2020 08:38:33

    Cevapla
  9. Artvin merkezden ben banu. Selamın aleyküm web siteniz ciddiyim çok güzel, teraziye tıkladım 24-05-2020 22:31:59

    Cevapla
  10. Düzce merkezden ben ziya. Selam herkese sayfanız süper ötesi iyi, sosyal medyada paylaştım 02-06-2020 00:12:10

    Cevapla
  11. Ankara merkezden ben ali. selamun aleyküm sayfanız gerçekten güzel, teraziye tıkladım 07-06-2020 12:01:42

    Cevapla
  12. Bu konu : ” Dünden, 2016’da dağcıların altında gömülen Şehirler ve reddit konuşması hakkında yazı ” çok güzel. Slm web sitesi vallaha billaha çok güzel, şukuladım , gaye – 47

    Cevapla
  13. Bu konu : ” Dünden, 2016’da dağcıların altında gömülen Şehirler ve reddit konuşması hakkında yazı ” çok güzel. Selamın aleyküm siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , – 143

    Cevapla
  14. Kırşehir merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web sitesi inan ki çok iyi, sosyal medyada paylaştım 26-10-2020 17:05:38

    Cevapla
  15. Bu konu : ” Dünden, 2016’da dağcıların altında gömülen Şehirler ve reddit konuşması hakkında yazı ” çok güzel. Selam herkese sayfan ciddiyim mükemmel, saolun , emin – 351

    Cevapla
  16. Ağrı dan kimler var. Dünden, 2016’da dağcıların altında gömülen Şehirler ve reddit konuşması hakkında yazı . Mrb siteniz yeminle hayran edici, twitter da paylaştım , Emine – 63

    Cevapla
  17. Bu konu : ” Dünden, 2016’da dağcıların altında gömülen Şehirler ve reddit konuşması hakkında yazı ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa harbiden güzel, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 190

    Cevapla
  18. Van dan kimler var. Dünden, 2016’da dağcıların altında gömülen Şehirler ve reddit konuşması hakkında yazı . Merhaba sayfanız valla güzel, face de paylaştım , Emine – 57

    Cevapla
  19. Nevşehir dan kimler var. Dünden, 2016’da dağcıların altında gömülen Şehirler ve reddit konuşması hakkında yazı . Merhaba herkese web siten yeminle ilgi uyandırıcı, teşekkürler , Emine – 137

    Cevapla
  20. Diyarbakır dan kimler var. Dünden, 2016’da dağcıların altında gömülen Şehirler ve reddit konuşması hakkında yazı . merhaba arkadaşlar web siteniz cidden çok iyi, şukuladım , memo – 30

    Cevapla
  21. Diyarbakır merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese paylaşım ciddiyim iyi, teşekkürler 13-12-2020 12:02:02

    Cevapla
  22. Ardahan dan kimler var. Dünden, 2016’da dağcıların altında gömülen Şehirler ve reddit konuşması hakkında yazı . Slm bu web sitesi inanılmaz güzel, teraziye tıkladım , emin – 411

    Cevapla
  23. Bayburt dan kimler var. Dünden, 2016’da dağcıların altında gömülen Şehirler ve reddit konuşması hakkında yazı . Selamın aleyküm siteniz valla hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 211

    Cevapla
  24. Burdur dan kimler var. Dünden, 2016’da dağcıların altında gömülen Şehirler ve reddit konuşması hakkında yazı . Selam herkese siten vallaha billaha hoşuma gitti, teşekkürler , Hasan – 352

    Cevapla
  25. Bu konu : ” Dünden, 2016’da dağcıların altında gömülen Şehirler ve reddit konuşması hakkında yazı ” çok güzel. Slm siten valla iyi, face de paylaştım , Emine – 419

    Cevapla
  26. Nevşehir merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web siten cidden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 31-12-2020 11:49:56

    Cevapla
  27. Bu konu : ” Dünden, 2016’da dağcıların altında gömülen Şehirler ve reddit konuşması hakkında yazı ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşım cidden çok güzel, twitter da paylaştım , Hasan – 476

    Cevapla
  28. Gaziantep merkezden ben mehmet. Merhabalar web siten valla çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 21-01-2021 19:28:32

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link