Kategoriler
Genel

Dünyada olan her şeyle birlikte, bu ütopik bir toplum ayaklanmasının öncülü mü?

Her şeyle – tüm dünyada kolektif olarak olan her şey gibi, hong kong polis vahşeti, BLM, koronavirüs, çok daha fazlası, sistem bilerek bir şekilde bok oluyorsa, birileri Ütopya toplumu fikrini sunarsa, insanlar ona aç

Sadece bir düşünce

“Dünyada olan her şeyle birlikte, bu ütopik bir toplum ayaklanmasının öncülü mü?” için 45 yanıt

Balıkesir merkezden ben elif yılmaz. Slm web siteniz gerçekten hoşuma gitti, saolun 15-06-2020 10:34:23

Tunceli merkezden ben ahmet. Mrb paylaşım valla ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 15-06-2020 14:16:27

Zonguldak merkezden ben ali. Mrb bu web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 19-06-2020 01:16:04

Eskişehir merkezden ben Emine. Selam herkese siteniz süper ötesi dikkat çekici, teraziye tıkladım 09-07-2020 02:08:17

Kilis merkezden ben banu. selamun aleyküm sayfa süper ötesi iyi, linkedinde paylaştım 10-07-2020 16:37:22

Bilecik merkezden ben Emine. Selam paylaşım cidden ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 10-07-2020 21:01:08

Muğla merkezden ben doruk. Merhabalar paylaşımın valla dikkatimi çekti, teşekkürler 10-07-2020 21:01:14

Bayburt merkezden ben ahmet. Selam paylaşımınız ciddiyim çok hoşuma gitti, saolun 17-07-2020 11:01:23

Kahramanmaraş merkezden ben ziya. Selam bu web sitesi gerçekten çok güzel, tebrikler 18-07-2020 13:50:09

Eskişehir merkezden ben Emine. selamun aleyküm paylaşımınız yeminle güzel, face de paylaştım 05-08-2020 07:25:42

Diyarbakır merkezden ben Gürbüz. Selam herkese web siten harbiden ilgi uyandırıcı, saolun 10-08-2020 07:17:34

Çankırı merkezden ben doruk. Selam bu web sitesi harbiden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 10-08-2020 16:00:43

Eskişehir merkezden ben ali. Merhaba herkese bu web sitesi harbiden güzel, facebookta paylaştım 19-08-2020 11:41:49

Bursa merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşımınız valla mükemmel, facebookta paylaştım 31-08-2020 01:45:14

Antalya merkezden ben banu. Merhabalar siten yeminle dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 08-09-2020 04:54:48

Kocaeli merkezden ben Aylin. selamun aleyküm sayfa cidden güzel, twitter da paylaştım 17-09-2020 03:46:14

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir