Bu alt bölüme daha yeni abone oldum, ancak herkes,% 100 gemide olduğum pedosları belirlemeye ve kovuşturmaya çok yatkın görünüyor. Yine de, on binlerce kanıtlanmış davaya sahip olan Katolik kilisesi hakkında neden tartışma olmadığını merak ediyorum. Herhangi bir sonuç olmasa bile zaten kanıtlanmış olduğu için mi? Eğer öyleyse, yönetici sınıftaki diğer pedoslardan ne çıkarız? Dürüst bir soru, burada niyetle kafam karıştı …

Author

95 Comments

  1. Ordu merkezden ben Emine. Slm web siteniz vallaha billaha hayran bıraktı, tebrikler 28-05-2020 05:26:33

  2. Merhabalar web sitesi gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  3. elif yılmaz Reply

    Kütahya merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar paylaşımınız süper ötesi çok iyi, sosyal medyada paylaştım 28-05-2020 07:13:06

  4. Kastamonu merkezden ben ahmet. Slm sayfan gerçekten iyi, teşekkürler 28-05-2020 07:13:07

  5. Ordu merkezden ben Gürbüz. Slm sayfa valla hayran edici, saolun 29-05-2020 21:43:32

  6. Sinop merkezden ben mehmet. selamun aleyküm siten inan ki mükemmel, saolun 30-05-2020 23:30:32

  7. Tokat merkezden ben Emine. selam arkadaşlar siten cidden iyi, facebookta paylaştım 08-06-2020 20:56:01

  8. elif yılmaz Reply

    Slm siteniz vallaha çok güzel, facebookta paylaştım

  9. selam arkadaşlar sayfan vallaha billaha hayran bıraktı, tebrikler

  10. Selamın aleyküm paylaşım gerçekten ilgi uyandırıcı, şukuladım

  11. elif yılmaz Reply

    Merhaba siteniz gerçekten dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  12. Ağrı merkezden ben ali. Merhabalar web siteniz harbiden çok güzel, facebookta paylaştım 17-06-2020 16:19:43

  13. elif yılmaz Reply

    Rize merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar web siten inan ki çok güzel, facebookta paylaştım 20-06-2020 03:00:20

  14. Mersin merkezden ben gaye. Selam siteniz inanılmaz hayran bıraktı, saolun 21-06-2020 15:02:24

  15. elif yılmaz Reply

    Konya merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm paylaşım vallaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 22-06-2020 11:25:34

  16. selamun aleyküm web siten valla hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  17. Gümüşhane merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar web siteniz cidden hoşuma gitti, şukuladım 01-07-2020 13:24:04

  18. merhaba arkadaşlar paylaşımın harbiden dikkat çekici, şukuladım

  19. Selamın aleyküm web siteniz inan ki dikkatimi çekti, face de paylaştım

  20. Kırıkkale merkezden ben gaye. selam arkadaşlar siteniz vallaha güzel, tebrikler 07-07-2020 03:16:17

  21. Kütahya merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar sayfan vallaha billaha dikkatimi çekti, şukuladım 11-07-2020 19:21:36

  22. Antalya merkezden ben doruk. Selam siten vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 12-07-2020 23:05:24

  23. Selamlar sayfa harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  24. elif yılmaz Reply

    Burdur merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese web sitesi yeminle hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 23-07-2020 01:25:42

  25. Selam herkese siteniz gerçekten dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  26. Selam paylaşımın inanılmaz çok güzel, face de paylaştım

  27. Şırnak merkezden ben Aylin. Slm web siten süper ötesi iyi, linkedinde paylaştım 01-08-2020 04:06:11

  28. Nevşehir merkezden ben ahmet. Merhaba herkese siteniz vallaha çok güzel, saolun 02-08-2020 10:32:38

  29. Manisa merkezden ben Aylin. Mrb siten yeminle iyi, tebrikler 06-08-2020 20:47:02

  30. elif yılmaz Reply

    Adana merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm web sitesi inanılmaz dikkat çekici, saolun 09-08-2020 16:03:17

  31. Erzurum merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm web sitesi valla hoşuma gitti, twitter da paylaştım 10-08-2020 04:24:12

  32. Kırıkkale merkezden ben doruk. Merhabalar web sitesi yeminle güzel, linkedinde paylaştım 17-08-2020 21:11:50

  33. Merhaba herkese web sitesi inanki çok güzel, linkedinde paylaştım

  34. Kırıkkale merkezden ben ali. Merhaba herkese siten harbiden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 20-08-2020 15:32:10

  35. merhaba arkadaşlar web sitesi yeminle hayran bıraktı, face de paylaştım

  36. Düzce merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha mükemmel, şukuladım 25-08-2020 19:49:52

  37. Selam herkese paylaşımınız gerçekten çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  38. Kütahya merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar siteniz yeminle hayran bıraktı, twitter da paylaştım 31-08-2020 05:09:30

  39. Gürbüz Reply

    merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha billaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  40. elif yılmaz Reply

    Hakkari merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm bu web sitesi valla hayran bıraktı, saolun 12-09-2020 13:46:44

  41. Ağrı merkezden ben ziya. Mrb web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, şukuladım 17-09-2020 15:01:13

  42. Merhabalar siten inan ki güzel, facebookta paylaştım

  43. Tokat merkezden ben banu. Selam web siten süper ötesi çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 06-10-2020 06:01:19

  44. Ordu merkezden ben . Merhaba sayfan vallaha billaha hayran edici, tebrikler 15-10-2020 05:18:40

  45. Bu konu : ” Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi ” çok güzel. Selamlar siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, sağolun , mehmet – 312

  46. Balıkesir dan kimler var. Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi . Selam sayfan vallaha güzel, tebrikler , Aylin – 43

  47. Niğde dan kimler var. Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi . Selamın aleyküm siten yeminle çok iyi, facebookta paylaştım , ziya – 391

  48. Erzincan dan kimler var. Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi . Selam herkese sayfanız inan ki mükemmel, teraziye tıkladım , ahmet – 376

  49. Bilecik merkezden ben ali. selamun aleyküm web siteniz ciddiyim güzel, teraziye tıkladım 30-10-2020 20:04:12

  50. Van dan kimler var. Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi . Merhabalar bu web sitesi valla hayran edici, sosyal medyada paylaştım , doruk – 287

  51. Bu konu : ” Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi ” çok güzel. selam arkadaşlar bu web sitesi cidden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 39

  52. Bu konu : ” Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi ” çok güzel. selamun aleyküm web siten vallaha güzel, tebrikler , emin – 148

  53. Bu konu : ” Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi ” çok güzel. Selam sayfanız cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ziya – 77

  54. Kırıkkale merkezden ben doruk. Slm paylaşımınız yeminle dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 07-12-2020 05:40:52

  55. Karabük merkezden ben ziya. selamun aleyküm siteniz valla hayran edici, teşekkürler 15-12-2020 22:57:23

  56. Aydın dan kimler var. Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi . Mrb siten süper ötesi iyi, sağolun , ziya – 86

  57. Tokat merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşım valla hayran bıraktı, teraziye tıkladım 19-12-2020 13:25:04

  58. Bu konu : ” Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi ” çok güzel. Merhaba herkese siteniz valla çok iyi, teraziye tıkladım , – 331

  59. Aksaray merkezden ben hatice. Merhabalar web sitesi valla mükemmel, teraziye tıkladım 24-12-2020 19:26:23

  60. Gaziantep dan kimler var. Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi . Mrb web siten inanılmaz hayran edici, tebrikler , hatice – 497

  61. elif yılmaz Reply

    Selam web siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, şukuladım

  62. Gürbüz Reply

    Selamın aleyküm paylaşımın cidden dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  63. selam arkadaşlar paylaşım vallaha çok iyi, twitter da paylaştım

  64. Van dan kimler var. Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi . Mrb paylaşımınız cidden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 484

  65. Bu konu : ” Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi ” çok güzel. Merhabalar sayfan inanılmaz dikkat çekici, linkedinde paylaştım , gaye – 44

  66. elif yılmaz Reply

    Merhaba sayfa cidden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  67. Bu konu : ” Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın cidden dikkatimi çekti, teşekkürler , Emine – 498

  68. Bu konu : ” Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , memo – 267

  69. Karaman merkezden ben ahmet. Merhaba siten cidden dikkat çekici, teşekkürler 07-02-2021 15:14:06

  70. Selamın aleyküm paylaşım vallaha çok hoşuma gitti, teşekkürler

  71. Kırıkkale dan kimler var. Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi . Selamın aleyküm web siteniz inan ki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 253

  72. Bu konu : ” Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten vallaha billaha çok iyi, tebrikler , ahmet – 491

  73. Bu konu : ” Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi ” çok güzel. Selam herkese web siten valla çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , emin – 350

  74. Gürbüz Reply

    Diyarbakır merkezden ben Gürbüz. Merhabalar siten ciddiyim hayran bıraktı, teraziye tıkladım 08-03-2021 20:19:07

  75. Gaziantep merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfanız ciddiyim güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 10-03-2021 21:54:31

  76. Muş merkezden ben Emine. Mrb web siteniz yeminle güzel, twitter da paylaştım 19-03-2021 06:29:02

  77. merhaba arkadaşlar web siten inanılmaz dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  78. Kırşehir merkezden ben Aylin. Merhabalar web sitesi inanki hayran bıraktı, tebrikler 15-04-2021 12:05:20

  79. Bu konu : ” Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi ” çok güzel. Selam web sitesi vallaha çok iyi, sağolun , ali – 472

  80. Malatya merkezden ben Aylin. Merhaba siteniz harbiden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 07-05-2021 13:52:05

  81. Bu konu : ” Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi ” çok güzel. Mrb siten vallaha billaha dikkat çekici, twitter da paylaştım , ahmet – 391

  82. Bu konu : ” Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi ” çok güzel. Slm web siteniz valla çok güzel, face de paylaştım , emin – 164

  83. Diyarbakır dan kimler var. Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi . Mrb sayfanız valla güzel, saolun , doruk – 283

  84. Aydın dan kimler var. Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi . Merhaba herkese web siteniz inanılmaz mükemmel, şukuladım , emin – 208

  85. Bingöl merkezden ben Hasan. Selam herkese bu web sitesi valla hayran bıraktı, teşekkürler 04-06-2021 16:11:07

  86. Selam web siten vallaha çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  87. Adıyaman dan kimler var. Dürüstçe merak ediyorum – Katolik kilisesi . Selamlar siteniz vallaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 133

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link