“Düz dünya” argümanının varlığına dair herhangi bir sağlam ve sağlam kanıt bulmak için ciddi bir şekilde biraz zaman ve çaba harcadıktan sonra, hiçbir şey görünmediğini keşfettim. Hareketin çok fazla kanıtı olduğunu iddia ettiği için bu garip, ancak tek bir parça bulamıyorum. İlginç bir teori olduğu için merak ediyorum ama mabey biri bana yardımcı olabilir ve sağlam ve somut bir şeyin yönünü gösterebilir.

gönderen … Parking_Wrangler3947
[comments]

Author

30 Comments

  1. Gürbüz Reply

    Kars merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese siteniz gerçekten güzel, teşekkürler 12-03-2021 09:55:58

  2. Bu konu : ” Düz Dünyalılar, dünyanın düz olduğu iddianıza ilişkin herhangi bir somut delil eksikliğine ne diyor? ” çok güzel. Slm paylaşımınız gerçekten iyi, teşekkürler , Hasan – 236

  3. Bu konu : ” Düz Dünyalılar, dünyanın düz olduğu iddianıza ilişkin herhangi bir somut delil eksikliğine ne diyor? ” çok güzel. Mrb siteniz inanki hayran edici, teraziye tıkladım , ahmet – 32

  4. Bu konu : ” Düz Dünyalılar, dünyanın düz olduğu iddianıza ilişkin herhangi bir somut delil eksikliğine ne diyor? ” çok güzel. Slm sayfanız yeminle hayran bıraktı, sağolun , Emine – 55

  5. Bartın dan kimler var. Düz Dünyalılar, dünyanın düz olduğu iddianıza ilişkin herhangi bir somut delil eksikliğine ne diyor? . Selamın aleyküm sayfan yeminle çok hoşuma gitti, tebrikler , Hasan – 47

  6. Merhabalar web siten vallaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  7. Merhabalar paylaşımın yeminle güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  8. Selam paylaşımınız vallaha billaha dikkat çekici, sağolun

  9. Merhaba sayfa vallaha ilgi uyandırıcı, şukuladım

  10. Düzce merkezden ben ali. selamun aleyküm paylaşım inan ki hoşuma gitti, face de paylaştım 22-04-2021 03:39:34

  11. Erzurum dan kimler var. Düz Dünyalılar, dünyanın düz olduğu iddianıza ilişkin herhangi bir somut delil eksikliğine ne diyor? . Selamlar sayfan süper ötesi iyi, teraziye tıkladım , ali – 383

  12. Kocaeli dan kimler var. Düz Dünyalılar, dünyanın düz olduğu iddianıza ilişkin herhangi bir somut delil eksikliğine ne diyor? . selam arkadaşlar sayfanız cidden çok güzel, facebookta paylaştım , memo – 243

  13. Bursa dan kimler var. Düz Dünyalılar, dünyanın düz olduğu iddianıza ilişkin herhangi bir somut delil eksikliğine ne diyor? . Merhabalar web siten inanki hayran bıraktı, teraziye tıkladım , Hasan – 213

  14. Bu konu : ” Düz Dünyalılar, dünyanın düz olduğu iddianıza ilişkin herhangi bir somut delil eksikliğine ne diyor? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa süper ötesi çok güzel, teraziye tıkladım , ziya – 224

  15. Aydın merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar sayfan vallaha billaha hayran edici, facebookta paylaştım 07-05-2021 03:24:30

  16. Selam paylaşımınız vallaha billaha dikkat çekici, sağolun

  17. Sivas merkezden ben ali. Selam herkese sayfanız gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 10-05-2021 21:30:49

  18. Erzincan merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm web siteniz yeminle çok güzel, twitter da paylaştım 17-05-2021 06:15:16

  19. elif yılmaz Reply

    Mrb sayfanız inanılmaz ilgi uyandırıcı, saolun

  20. Bu konu : ” Düz Dünyalılar, dünyanın düz olduğu iddianıza ilişkin herhangi bir somut delil eksikliğine ne diyor? ” çok güzel. Slm sayfan harbiden güzel, twitter da paylaştım , – 11

  21. Selamlar web siten harbiden dikkat çekici, şukuladım

  22. Bu konu : ” Düz Dünyalılar, dünyanın düz olduğu iddianıza ilişkin herhangi bir somut delil eksikliğine ne diyor? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten vallaha billaha güzel, şukuladım , mehmet – 349

  23. Bu konu : ” Düz Dünyalılar, dünyanın düz olduğu iddianıza ilişkin herhangi bir somut delil eksikliğine ne diyor? ” çok güzel. Mrb siten inan ki mükemmel, sağolun , Emine – 238

  24. Hatay dan kimler var. Düz Dünyalılar, dünyanın düz olduğu iddianıza ilişkin herhangi bir somut delil eksikliğine ne diyor? . Merhabalar web sitesi cidden çok güzel, tebrikler , mehmet – 61

  25. Gaziantep dan kimler var. Düz Dünyalılar, dünyanın düz olduğu iddianıza ilişkin herhangi bir somut delil eksikliğine ne diyor? . Selamın aleyküm paylaşım gerçekten çok iyi, saolun , mehmet – 276

  26. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Düz Dünyalılar, dünyanın düz olduğu iddianıza ilişkin herhangi bir somut delil eksikliğine ne diyor? ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz cidden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 132

  27. selamun aleyküm siteniz vallaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  28. Adana merkezden ben ali. Selam web siten valla mükemmel, facebookta paylaştım 20-07-2021 12:05:29

  29. Eskişehir merkezden ben ali. Merhaba herkese sayfanız yeminle mükemmel, face de paylaştım 20-07-2021 23:38:30

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link