E. C. Mullins

Her birinizin “Komplo Teorisyenleri” ni yeniden düşünmesini istiyorum, E.C. Mullins için aşağıdaki wiki açıklamasını okumanızı istiyorum. Ve neyle karşı karşıya olduğumuzu göreceksin. Onu etiketlemek için kullandıkları sıfatlara dikkat edin ve sonra bir sonraki cümleye bakın, sonra kendiniz karar verin …:

Eustace Clarence Mullins Jr. (9 Mart 1923 – 2 Şubat 2010) Yahudi düşmanı Amerikalı yazar, propagandacı, Soykırım inkârcıve şair öğrencisi Ezra Pound. En tanınmış kitabı Federal Rezerv’in Sırlarıbazı yüksek profilli bankacıların Federal Rezerv Kanunu kendi hain amaçları için Kongre yasalaştıracak. David Randall Mullins “dünyanın önde gelen komplo teorisyenlerinden biri” dedi. Güney Yoksulluk Hukuk Merkezi onu “tek kişilik bir nefret örgütü” olarak nitelendirdi.

Seni bilmiyorum, ama Wikipedia’da yukarıdaki paragrafı gördüğümde, hemen bu adamın, bilgi tabanıma eklemek için bakmaya ve çalışmaya değer fikirleri olduğunu düşünüyorum. Bu Adamın bugüne kadar yazdığı veya bahsettiği her kelimenin ve fikrin inandığına inanıp inanmamanız; Yine de, zihninizin büyümesini sağlayabileceğini garanti ediyorum.

“E. C. Mullins” üzerine 77 yorum

  1. Manisa merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 04-05-2020 21:38:45

    Cevapla
  2. Tunceli merkezden ben Gürbüz. Merhaba web sitesi cidden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 05-05-2020 17:42:35

    Cevapla
  3. Diyarbakır merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm paylaşım valla dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 11-05-2020 12:45:27

    Cevapla
  4. Kırklareli merkezden ben doruk. Selamlar paylaşımınız inan ki hayran edici, teşekkürler 14-05-2020 11:35:29

    Cevapla
  5. Çanakkale merkezden ben Emine. Selamlar bu web sitesi ciddiyim çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 14-05-2020 11:35:43

    Cevapla
  6. Iğdır merkezden ben Gürbüz. Selamlar web siten vallaha dikkatimi çekti, teşekkürler 14-05-2020 11:35:54

    Cevapla
  7. Uşak merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfanız ciddiyim hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 14-05-2020 11:35:57

    Cevapla
  8. Çorum merkezden ben Emine. Slm sayfa gerçekten ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 25-05-2020 13:46:55

    Cevapla
  9. Isparta merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm paylaşımın valla dikkat çekici, teraziye tıkladım 04-06-2020 01:08:55

    Cevapla
  10. Eskişehir merkezden ben mehmet. Slm bu web sitesi harbiden iyi, linkedinde paylaştım 07-07-2020 09:44:08

    Cevapla
  11. Eskişehir merkezden ben banu. selam arkadaşlar sayfan vallaha dikkatimi çekti, tebrikler 16-07-2020 16:35:20

    Cevapla
  12. Tokat merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar sayfanız inanki hayran bıraktı, saolun 25-07-2020 03:31:17

    Cevapla
  13. Ağrı merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşım süper ötesi dikkatimi çekti, şukuladım 31-07-2020 02:40:13

    Cevapla
  14. Kilis merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar web siten vallaha billaha mükemmel, şukuladım 03-08-2020 12:49:25

    Cevapla
  15. Şırnak merkezden ben gaye. Selam herkese sayfanız harbiden hoşuma gitti, twitter da paylaştım 13-08-2020 17:39:02

    Cevapla
  16. İzmir merkezden ben gaye. Slm paylaşımınız süper ötesi güzel, facebookta paylaştım 20-09-2020 11:46:42

    Cevapla
  17. Samsun merkezden ben Gürbüz. Merhaba paylaşımınız inanki güzel, teşekkürler 02-10-2020 11:31:16

    Cevapla
  18. Bu konu : ” E. C. Mullins ” çok güzel. selamun aleyküm web siten gerçekten çok güzel, şukuladım , banu – 360

    Cevapla
  19. Ankara merkezden ben ali. Merhaba sayfan süper ötesi mükemmel, twitter da paylaştım 21-10-2020 02:06:40

    Cevapla
  20. Bu konu : ” E. C. Mullins ” çok güzel. Merhaba paylaşımın inanki dikkat çekici, şukuladım , banu – 163

    Cevapla
  21. Kırklareli merkezden ben . Mrb sayfa gerçekten ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 31-10-2020 22:06:09

    Cevapla
  22. Bu konu : ” E. C. Mullins ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, sağolun , ali – 256

    Cevapla
  23. Şanlıurfa dan kimler var. E. C. Mullins . Slm web siteniz yeminle çok hoşuma gitti, teşekkürler , gaye – 24

    Cevapla
  24. Karaman merkezden ben Aylin. Selamlar sayfanız cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım 03-12-2020 11:17:21

    Cevapla
  25. Şanlıurfa dan kimler var. E. C. Mullins . selamun aleyküm web siten vallaha billaha dikkat çekici, teraziye tıkladım , Emine – 13

    Cevapla
  26. Bu konu : ” E. C. Mullins ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfanız süper ötesi çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 482

    Cevapla
  27. Zonguldak dan kimler var. E. C. Mullins . Merhabalar paylaşım vallaha hayran bıraktı, sağolun , mehmet – 460

    Cevapla
  28. Bu konu : ” E. C. Mullins ” çok güzel. Slm sayfa harbiden çok güzel, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 276

    Cevapla
  29. Adıyaman dan kimler var. E. C. Mullins . Selamın aleyküm sayfa harbiden çok güzel, tebrikler , Gürbüz – 55

    Cevapla
  30. Ağrı dan kimler var. E. C. Mullins . selam arkadaşlar paylaşımınız harbiden güzel, sosyal medyada paylaştım , hatice – 448

    Cevapla
  31. Kütahya merkezden ben emin. selam arkadaşlar web sitesi gerçekten güzel, saolun 12-01-2021 00:12:23

    Cevapla
  32. Trabzon dan kimler var. E. C. Mullins . Mrb paylaşımınız inanki hayran edici, teşekkürler , ali – 317

    Cevapla
  33. Van merkezden ben Hasan. selam arkadaşlar web siteniz harbiden çok hoşuma gitti, sağolun 17-01-2021 19:32:30

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link