Belki de bu salgın yeterince etkili olmadığı için?

2019’un korona simülasyonu çok daha fazla ölüm ve felakete yakın sonuç gösterdi. Ancak gerçek salgın kısa bir süre sürdü ve ölüm oranı şu anda gripten biraz daha kötü.

2025 veya 2030 gündemleri pek iyi gitmiyor.

Sanırım nedeni bu mu? Yoksa Bill Gates onlara ihanet etmek veya sırlarını söylemek gibi bir şey mi yaptı?

25 Comments

  1. Sinop merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar siten inan ki çok güzel, sağolun 17-05-2021 04:58:40

  2. Ordu dan kimler var. Egemen sınıf neden Bill Gates’i terk ediyor? . Mrb web sitesi inanılmaz dikkat çekici, saolun , doruk – 180

  3. Rize dan kimler var. Egemen sınıf neden Bill Gates’i terk ediyor? . Slm paylaşım inanılmaz dikkat çekici, şukuladım , Hasan – 309

  4. Muğla merkezden ben mehmet. Selam herkese web siteniz valla çok hoşuma gitti, şukuladım 20-05-2021 23:27:42

  5. Bu konu : ” Egemen sınıf neden Bill Gates’i terk ediyor? ” çok güzel. Merhabalar bu web sitesi inanki hayran edici, saolun , Emine – 80

  6. Bitlis dan kimler var. Egemen sınıf neden Bill Gates’i terk ediyor? . Selam herkese sayfanız süper ötesi çok iyi, saolun , ali – 415

  7. Muş dan kimler var. Egemen sınıf neden Bill Gates’i terk ediyor? . Merhaba herkese sayfa cidden mükemmel, saolun , gaye – 54

  8. Gürbüz Reply

    Antalya dan kimler var. Egemen sınıf neden Bill Gates’i terk ediyor? . Slm siten gerçekten ilgi uyandırıcı, şukuladım , Gürbüz – 498

  9. Ordu merkezden ben emin. Slm web sitesi yeminle güzel, teraziye tıkladım 29-05-2021 06:59:28

  10. Selam herkese bu web sitesi yeminle mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  11. Bolu merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşımın süper ötesi hayran bıraktı, facebookta paylaştım 09-06-2021 20:23:19

  12. Bu konu : ” Egemen sınıf neden Bill Gates’i terk ediyor? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan inanki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 56

  13. Merhaba herkese sayfa inanılmaz mükemmel, facebookta paylaştım

  14. Bu konu : ” Egemen sınıf neden Bill Gates’i terk ediyor? ” çok güzel. Slm sayfanız harbiden çok iyi, tebrikler , ahmet – 445

  15. Bu konu : ” Egemen sınıf neden Bill Gates’i terk ediyor? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz cidden çok iyi, face de paylaştım , doruk – 373

  16. Yalova dan kimler var. Egemen sınıf neden Bill Gates’i terk ediyor? . Mrb siteniz süper ötesi hayran edici, face de paylaştım , gaye – 401

  17. Aksaray dan kimler var. Egemen sınıf neden Bill Gates’i terk ediyor? . Merhabalar sayfanız inan ki hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ziya – 12

  18. elif yılmaz Reply

    İzmir dan kimler var. Egemen sınıf neden Bill Gates’i terk ediyor? . merhaba arkadaşlar bu web sitesi gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 156

  19. Bu konu : ” Egemen sınıf neden Bill Gates’i terk ediyor? ” çok güzel. Selamlar siteniz gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 445

  20. Bu konu : ” Egemen sınıf neden Bill Gates’i terk ediyor? ” çok güzel. Selam sayfan yeminle dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , gaye – 200

  21. Konya merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar paylaşım inanılmaz iyi, teşekkürler 22-07-2021 05:36:51

  22. Bu konu : ” Egemen sınıf neden Bill Gates’i terk ediyor? ” çok güzel. Selam herkese web siten cidden çok hoşuma gitti, saolun , mehmet – 240

  23. Bu konu : ” Egemen sınıf neden Bill Gates’i terk ediyor? ” çok güzel. Selamlar web siteniz yeminle güzel, face de paylaştım , Gürbüz – 425

  24. İstanbul dan kimler var. Egemen sınıf neden Bill Gates’i terk ediyor? . merhaba arkadaşlar sayfa süper ötesi çok iyi, teraziye tıkladım , Gürbüz – 411

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link