Yukarıda sıralananlar gibi yüksek eğitimli ve ultra zeki bir grup insanın COVID virüsünün yayılmasını önlemek için neredeyse hiçbir şey yapmamasını çok şüpheli buluyorum. Tek yaptıkları sokaklarda şarkılarla ve sosyal medyada bağırmaktı. Demek istediğim, virüsün erken örneklerini test etmek için bu kadar gelişmiş ekipmanınız varsa, yayılmasını önlemek için elinizden geleni yaparsınız değil mi? Ancak bunların hiçbiri olmadı. Sanki insanların kasten korunmasını istemiyorlarmış gibi, bu gruplardan kesinlikle asgari düzeyde indirildiğini gördük.

96 Comments

  1. Bilecik dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha mükemmel, saolun , mehmet – 142

  2. Tokat merkezden ben . Selam herkese sayfanız inanki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 24-07-2021 05:14:07

  3. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. selam arkadaşlar siten vallaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , ali – 453

  4. Kırşehir merkezden ben . Merhabalar siten inanki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 24-07-2021 05:17:52

  5. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Merhabalar sayfan vallaha billaha mükemmel, sağolun , Hasan – 87

  6. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımın inan ki dikkat çekici, facebookta paylaştım , hatice – 307

  7. Mrb sayfan inan ki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  8. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Merhaba web siteniz cidden çok iyi, teraziye tıkladım , Gürbüz – 333

  9. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha hayran edici, facebookta paylaştım

  10. Mrb bu web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, sağolun

  11. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Slm paylaşım ciddiyim hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 340

  12. elif yılmaz Reply

    Siirt dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . Slm siteniz inanılmaz iyi, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 254

  13. Selam herkese sayfanız cidden çok iyi, teraziye tıkladım

  14. Hatay dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . merhaba arkadaşlar web siteniz inanılmaz çok iyi, teşekkürler , Aylin – 213

  15. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Selamın aleyküm web siteniz vallaha hoşuma gitti, saolun , memo – 6

  16. Gürbüz Reply

    merhaba arkadaşlar sayfan harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  17. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Merhaba herkese siten valla hoşuma gitti, twitter da paylaştım , mehmet – 265

  18. Antalya dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . merhaba arkadaşlar bu web sitesi cidden hoşuma gitti, face de paylaştım , hatice – 273

  19. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Selam herkese web sitesi inanki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , ali – 455

  20. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Selamlar paylaşımın inanılmaz hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Gürbüz – 84

  21. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Merhaba bu web sitesi süper ötesi çok iyi, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 79

  22. Kırşehir dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . Selam herkese paylaşımınız vallaha güzel, teşekkürler , doruk – 378

  23. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Selamın aleyküm siten harbiden çok güzel, facebookta paylaştım , mehmet – 427

  24. Manisa dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . Selamın aleyküm sayfan inan ki çok güzel, face de paylaştım , Emine – 259

  25. Gürbüz Reply

    Kilis merkezden ben Gürbüz. Selamlar sayfa yeminle dikkatimi çekti, saolun 24-07-2021 05:57:23

  26. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa cidden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , ali – 295

  27. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Selam sayfanız süper ötesi dikkat çekici, teraziye tıkladım , Emine – 396

  28. Batman dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . selamun aleyküm siteniz ciddiyim iyi, linkedinde paylaştım , hatice – 373

  29. Tunceli dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . selam arkadaşlar sayfanız inanılmaz ilgi uyandırıcı, şukuladım , memo – 452

  30. Siirt dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . Selam sayfanız valla hayran bıraktı, sağolun , memo – 171

  31. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Merhaba sayfa harbiden hayran edici, teraziye tıkladım , Gürbüz – 77

  32. elif yılmaz Reply

    Balıkesir merkezden ben elif yılmaz. Mrb web siten vallaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 24-07-2021 06:05:34

  33. Adıyaman dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . Slm paylaşımın valla çok iyi, twitter da paylaştım , ahmet – 199

  34. Selam herkese paylaşımınız inanki hoşuma gitti, tebrikler

  35. Manisa dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . Selamın aleyküm siten inanki hayran bıraktı, teşekkürler , memo – 264

  36. Yozgat dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . selam arkadaşlar siteniz inan ki hoşuma gitti, sağolun , Aylin – 148

  37. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Merhaba bu web sitesi inanılmaz çok iyi, sosyal medyada paylaştım , banu – 74

  38. Bingöl dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . merhaba arkadaşlar sayfa yeminle hoşuma gitti, sağolun , ali – 228

  39. Erzincan dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . Merhaba herkese paylaşım inanki güzel, linkedinde paylaştım , ali – 334

  40. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Merhaba paylaşım valla çok iyi, saolun , ahmet – 211

  41. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım cidden dikkatimi çekti, tebrikler , ali – 83

  42. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Merhaba herkese siteniz cidden dikkat çekici, teraziye tıkladım , memo – 493

  43. Selam web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  44. Kahramanmaraş merkezden ben memo. Selamlar paylaşımın inanki hayran bıraktı, teraziye tıkladım 24-07-2021 06:30:45

  45. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız gerçekten çok hoşuma gitti, sağolun , memo – 384

  46. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Selam bu web sitesi inan ki çok iyi, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 82

  47. selamun aleyküm paylaşımınız harbiden çok güzel, teşekkürler

  48. Kilis merkezden ben memo. Merhaba herkese siten valla hayran bıraktı, şukuladım 24-07-2021 06:38:38

  49. Kilis dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . Merhaba bu web sitesi inan ki dikkatimi çekti, face de paylaştım , doruk – 392

  50. Gaziantep dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . selamun aleyküm web siten süper ötesi çok iyi, saolun , – 111

  51. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız ciddiyim çok iyi, tebrikler , ahmet – 8

  52. Bilecik merkezden ben mehmet. Merhabalar web siteniz cidden dikkat çekici, face de paylaştım 24-07-2021 06:43:47

  53. Gaziantep merkezden ben ali. Merhaba herkese sayfa inanki güzel, sağolun 24-07-2021 06:45:55

  54. Manisa merkezden ben gaye. Selamlar web sitesi vallaha hayran edici, facebookta paylaştım 24-07-2021 06:46:46

  55. Kastamonu merkezden ben emin. Selam web siteniz inan ki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 24-07-2021 06:47:20

  56. Malatya merkezden ben ziya. Selamlar sayfa harbiden iyi, sosyal medyada paylaştım 24-07-2021 06:47:41

  57. Adıyaman merkezden ben Emine. Merhaba herkese sayfan vallaha dikkat çekici, saolun 24-07-2021 06:48:04

  58. Gaziantep merkezden ben hatice. Selamın aleyküm bu web sitesi harbiden iyi, sosyal medyada paylaştım 24-07-2021 06:48:56

  59. Kahramanmaraş merkezden ben hatice. Selamlar siten inanki çok iyi, sosyal medyada paylaştım 24-07-2021 06:53:12

  60. Merhaba paylaşım süper ötesi dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  61. Ankara dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . Merhabalar paylaşımın yeminle dikkat çekici, twitter da paylaştım , Hasan – 256

  62. Mrb web siten vallaha billaha dikkatimi çekti, şukuladım

  63. Kilis dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha billaha iyi, saolun , ali – 417

  64. Slm sayfa cidden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  65. Muş dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . Merhabalar sayfanız süper ötesi dikkatimi çekti, saolun , banu – 363

  66. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Merhabalar sayfan inanılmaz çok iyi, face de paylaştım , gaye – 132

  67. Malatya merkezden ben ziya. Selamlar paylaşımın cidden hoşuma gitti, teşekkürler 24-07-2021 07:11:29

  68. Giresun dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . Merhaba herkese web siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, saolun , doruk – 390

  69. Gaziantep dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . Selam herkese paylaşımın inanılmaz çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , ahmet – 94

  70. Diyarbakır merkezden ben ziya. Mrb siteniz harbiden hayran edici, twitter da paylaştım 28-07-2021 07:31:48

  71. Hatay merkezden ben memo. Merhaba bu web sitesi harbiden çok güzel, sosyal medyada paylaştım 29-07-2021 02:06:00

  72. Muğla merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfa gerçekten mükemmel, tebrikler 29-07-2021 13:30:19

  73. Ankara dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . Selam web siteniz süper ötesi hoşuma gitti, sağolun , mehmet – 386

  74. Kars merkezden ben Aylin. Selam siteniz inanılmaz dikkat çekici, facebookta paylaştım 31-07-2021 18:38:58

  75. Kırklareli dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha mükemmel, saolun , Aylin – 442

  76. Antalya merkezden ben gaye. Slm paylaşım cidden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 04-08-2021 10:04:58

  77. Selam paylaşım inanılmaz hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  78. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Selam sayfanız süper ötesi dikkatimi çekti, sağolun , emin – 135

  79. Bingöl dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . Selam paylaşımınız cidden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , emin – 456

  80. Slm web sitesi inanılmaz hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  81. Osmaniye merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm sayfanız inanki hayran bıraktı, saolun 24-08-2021 08:00:06

  82. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın süper ötesi hayran edici, tebrikler , emin – 232

  83. Ankara merkezden ben gaye. Selam herkese bu web sitesi harbiden hayran edici, face de paylaştım 01-09-2021 11:16:58

  84. Mersin dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . Selamlar sayfa inanılmaz çok hoşuma gitti, teşekkürler , Aylin – 201

  85. Trabzon dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . Selamın aleyküm web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , Hasan – 347

  86. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımınız süper ötesi dikkatimi çekti, face de paylaştım , hatice – 56

  87. Aksaray merkezden ben Hasan. Selamın aleyküm siteniz inanki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 04-09-2021 21:16:18

  88. Selamın aleyküm sayfanız yeminle hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  89. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Selamlar paylaşımın yeminle çok güzel, twitter da paylaştım , ali – 354

  90. Giresun dan kimler var. Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? . selam arkadaşlar sayfanız süper ötesi çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ali – 411

  91. Bu konu : ” Eğer Q, aşırı sağ ve komplocular virüsü önceden biliyorsa, neden yapmadılar? ” çok güzel. Selam herkese paylaşım yeminle hayran edici, facebookta paylaştım , gaye – 377

Write A Comment