Söz konusu belge. 4 ay sonra doğru yolumuzdayız. Şu anda haberler, yeni varyantların neden olduğu Nisan ayında (Q2) yaklaşan üçüncü bir dalganın uyarısıdır. Kristal küreye sahip olmak güzel olmalı.

Orijinal Mesaj-10 Ekim 2020 Cumartesi 13:38, KALDIRILDI yazdı: Sevgili KALDIRILDI, size çok önemli bazı bilgiler vermek istiyorum. Kanada Liberal Partisi içinde bir komite üyesiyim. Birkaç komite grubunda oturuyorum, ancak sağladığım bilgiler Stratejik Planlama komitesinden (PMO tarafından yönlendirilen) geliyor. Bunu yapmaktan mutlu olmadığımı söyleyerek başlamalıyım ama mecburum. Bir Kanadalı olarak ve daha da önemlisi, sadece çocuklarım için değil diğer çocuklar için de daha iyi bir gelecek isteyen bir ebeveyn olarak. Bunu yapmamın bir diğer nedeni de komite üyelerinin kabaca% 30’unun Kanada’yı alacağı yönden memnun olmaması, ancak görüşlerimiz göz ardı edildi ve hedeflerine doğru ilerlemeyi planlıyorlar. Ayrıca hiçbir şeyin planlanan sonuçları durduramayacağını da çok net ifade ettiler.

Yol haritası ve amaç PMO tarafından belirlenmiştir ve aşağıdaki gibidir:

– İkincil kilitleme kısıtlamalarında, ilk önce büyük metropol alanlarından başlayıp dışa doğru genişleyerek, sürekli olarak aşama. Kasım 2020’de bekleniyor.

– Her il ve bölgede izolasyon tesislerinin satın alınmasını (veya inşa edilmesini) hızlandırın. Aralık 2020’de bekleniyor.

– Günlük yeni COVID-19 vakaları, aynı büyüme eğrilerini izleyen COVID ile ilgili ölümlerdeki artışlar da dahil olmak üzere test kapasitesinin ötesine geçecek. Kasım 2020’nin sonunda bekleniyor.

– Tam ve toplam ikincil kilitleme (birinci ve ikinci yuvarlanma aşaması kısıtlamalarından çok daha katı). 2020 Aralık sonu – 2021 Ocak başı

– İşsizlik programının evrensel temel gelir programına dönüştürülmesi için reform ve yaygınlaştırma. 2021 1. Çeyrek tarafından bekleniyor.

– Öngörülen COVID-19 mutasyonu ve / veya ikincil virüsle (COVID-21 olarak anılır) ko-enfeksiyon, çok daha yüksek ölüm oranı ve daha yüksek enfeksiyon oranına sahip üçüncü bir dalgaya yol açar. Şubat 2021’de bekleniyor.

– Günlük yeni COVID-21 hastaneye yatış vakaları ve COVID-19 ve COVID-21 ile ilgili ölümler, tıbbi bakım tesislerinin kapasitesini aşacak. Beklenen Q1 – Q2 2021.

– Gelişmiş kilitleme kısıtlamaları (Üçüncü Kilitleme olarak anılacaktır) uygulanacaktır. Tam seyahat kısıtlamaları uygulanacaktır (iller arası ve şehirler arası dahil). 2021 yılının 2. çeyreği bekleniyor.

– Bireylerin evrensel temel gelir programına geçişi. 2021 2. Çeyrek ortası bekleniyor.

– Öngörülen tedarik zinciri arızaları, envanter kıtlıkları, büyük ekonomik istikrarsızlık. 2021’in 2. çeyreği bekleniyor.

– Askeri personelin büyük metropol alanlarına ve seyahat kontrol noktaları oluşturmak için tüm ana yollara konuşlandırılması. Seyahat ve hareketi kısıtlayın. Bölgeye lojistik destek sağlayın. 2021 3. Çeyrek tarafından bekleniyor.

Sağlanan yol haritasının yanı sıra, Stratejik Planlama komitesinden Kanadalıları benzeri görülmemiş bir ekonomik çabayı karşılamaya geçirmenin etkili bir yolunu tasarlaması istendi. Kanada’nın çehresini değiştirecek ve Kanadalıların hayatlarını sonsuza dek değiştirecek bir şey. Bize söylendiğine göre, esasen uluslararası ölçekte bir ekonomik çöküşü telafi etmek için, federal hükümetin Kanadalılara tam bir borç hafifletmesi teklif edeceği. İşleyişi şu şekildedir: Federal hükümet, Dünya Borç Sıfırlama programı olarak bilinen program kapsamında IMF tarafından Kanada’ya sağlanacak olan tüm kişisel borçları (ipotekler, krediler, kredi kartları vb.) Ortadan kaldırmayı teklif edecek. Bu toplam borcun bağışlanmasının kabulü karşılığında birey, tüm mülk ve varlıkların mülkiyetini sonsuza kadar kaybedecektir. Birey ayrıca, bireye tam bir kilit altında bile sınırsız seyahat ve sınırsız yaşam sağlayacak olan COVID-19 ve COVID-21 aşılama programına katılmayı kabul etmek zorunda kalacaktı (Kanada Sağlık Geçidi olarak anılan fotoğraflı kimlik kullanarak ). Komite üyeleri, bu senaryoda kaybedilen mülklerin ve varlıkların kimlerin olacağını ve borç verenlere veya finans kurumlarına ne olacağını sordu, bize basitçe “Dünya Borç Sıfırlama programı tüm ayrıntıları ele alacak” söylendi. Birkaç komite üyesi ayrıca, Dünya Borç Sıfırlama programına, HealthPass’a veya aşılama programına katılmayı reddeden kişilere ne olacağını sorguladı ve aldığımız cevap çok rahatsız ediciydi. Esasen, bunun asla olmayacağından emin olmak için bir plan hazırladığımızdan emin olmanın bizim görevimiz olduğu söylendi. Katılmanın bireylerin yararına olduğu söylendi. Birkaç komite üyesi acımasızca yanıt almaya zorladığında, reddedenlerin önce süresiz olarak kilitleme kısıtlamaları altında yaşayacakları söylendi. Ve kısa bir süre içinde daha fazla Kanadalı borç affı programına geçtikçe, katılmayı reddedenler kamu güvenliği riski olarak kabul edilecek ve tecrit tesislerine taşınacaktı. Bu tesislere girdikten sonra onlara iki seçenek sunulacak, borç affı programına katılacak ve serbest bırakılacaklar veya ciddi bir halk sağlığı riski sınıflandırması altında tecrit tesisinde süresiz olarak kalacaklar ve tüm varlıklarına el konulacaklardı. Bütün bunları duyduktan sonra tahmin edebileceğiniz gibi, oldukça hararetli bir tartışmaya dönüştü ve daha önce tanık olduğum her şeyin ötesine tırmandı. Nihayetinde, PMO, kimin kabul edip etmeyeceğine bakılmaksızın tüm gündemin ilerleyeceğini ima etti. Sadece Kanada olmayacak ama aslında tüm ulusların benzer yol haritaları ve gündemleri olacak. Herkesin iyiliği için daha büyük ölçekte değişimi teşvik etmek için önümüzdeki durumlardan yararlanmamız gerektiğini. Karşı çıkan üyeler ve böyle bir şeyden doğacak kilit konuları gündeme getirenler tamamen görmezden gelinmiştir. Görüş ve endişelerimiz göz ardı edildi. Bize sadece yapmamız söylendi. Tek bildiğim bundan hoşlanmadığım ve bunun Kanadalıları karanlık bir geleceğe yerleştireceğini düşünüyorum.

Vancouver, Kanada · 14 Ekim Bugün Yayınlandı

Author

57 Comments

  1. Bu konu : ” Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı ” çok güzel. selamun aleyküm sayfa harbiden dikkatimi çekti, teşekkürler , – 127

  2. Selam bu web sitesi vallaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  3. selamun aleyküm sayfanız cidden hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  4. Sivas merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, şukuladım 11-02-2021 22:37:11

  5. Şanlıurfa dan kimler var. Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı . Selamlar bu web sitesi cidden mükemmel, sosyal medyada paylaştım , Emine – 92

  6. Isparta merkezden ben hatice. merhaba arkadaşlar paylaşım inanki hayran bıraktı, face de paylaştım 12-02-2021 02:13:59

  7. selamun aleyküm sayfa vallaha hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  8. selamun aleyküm sayfa yeminle hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  9. Gürbüz Reply

    Selam herkese siteniz yeminle iyi, sosyal medyada paylaştım

  10. Bu konu : ” Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı ” çok güzel. Selam herkese bu web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , Hasan – 278

  11. Yozgat dan kimler var. Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı . Merhaba sayfa inanki ilgi uyandırıcı, sağolun , Aylin – 103

  12. elif yılmaz Reply

    Kahramanmaraş dan kimler var. Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı . Selam web siteniz süper ötesi mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 374

  13. Bu konu : ” Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı ” çok güzel. Merhaba sayfanız cidden hayran bıraktı, şukuladım , banu – 309

  14. Bu konu : ” Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın gerçekten çok iyi, saolun , Aylin – 252

  15. elif yılmaz Reply

    Van dan kimler var. Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı . merhaba arkadaşlar web siten inanılmaz ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 179

  16. Yalova merkezden ben Emine. Merhaba siteniz ciddiyim güzel, teşekkürler 12-02-2021 03:07:57

  17. Merhabalar sayfanız ciddiyim ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  18. Adıyaman merkezden ben gaye. selam arkadaşlar paylaşım gerçekten hayran edici, teşekkürler 16-02-2021 20:01:37

  19. Konya dan kimler var. Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı . Slm paylaşımın süper ötesi çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ziya – 11

  20. Düzce merkezden ben doruk. selamun aleyküm web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, şukuladım 19-02-2021 23:18:07

  21. Bu konu : ” Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı ” çok güzel. selam arkadaşlar web sitesi cidden hayran bıraktı, twitter da paylaştım , ahmet – 491

  22. Bu konu : ” Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten süper ötesi hayran edici, twitter da paylaştım , ali – 186

  23. Erzincan merkezden ben memo. selamun aleyküm paylaşımınız valla mükemmel, saolun 23-02-2021 16:36:19

  24. Merhaba web siten valla dikkat çekici, facebookta paylaştım

  25. selamun aleyküm siten inanki hayran bıraktı, teşekkürler

  26. Antalya merkezden ben Emine. Selam web sitesi inanki dikkat çekici, şukuladım 11-03-2021 15:15:51

  27. Yozgat dan kimler var. Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı . Selam herkese siten inanki hayran bıraktı, teraziye tıkladım , mehmet – 286

  28. Ordu dan kimler var. Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı . Mrb sayfa valla iyi, tebrikler , gaye – 96

  29. Çorum dan kimler var. Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı . Merhaba herkese sayfanız yeminle dikkatimi çekti, saolun , Aylin – 128

  30. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese web siten gerçekten hayran edici, facebookta paylaştım

  31. Bu konu : ” Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı ” çok güzel. Slm bu web sitesi cidden hoşuma gitti, face de paylaştım , – 362

  32. Bu konu : ” Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı ” çok güzel. Selamlar bu web sitesi inanki çok güzel, facebookta paylaştım , banu – 345

  33. Muğla dan kimler var. Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı . Merhaba sayfanız gerçekten çok güzel, tebrikler , memo – 18

  34. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz güzel, twitter da paylaştım

  35. Selam herkese web siteniz cidden hoşuma gitti, şukuladım

  36. Tunceli merkezden ben Aylin. Slm sayfa inanki iyi, sağolun 29-04-2021 06:17:28

  37. Bu konu : ” Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz valla hoşuma gitti, şukuladım , memo – 33

  38. Çorum dan kimler var. Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı . Selam sayfa harbiden iyi, facebookta paylaştım , ali – 423

  39. Iğdır merkezden ben Hasan. selam arkadaşlar paylaşım gerçekten çok güzel, face de paylaştım 07-05-2021 00:02:29

  40. Merhabalar paylaşımın inanki güzel, twitter da paylaştım

  41. Balıkesir merkezden ben doruk. Merhaba herkese web siteniz inanki mükemmel, facebookta paylaştım 10-05-2021 14:43:39

  42. Nevşehir merkezden ben Emine. selam arkadaşlar siteniz valla dikkat çekici, linkedinde paylaştım 13-05-2021 18:15:44

  43. Bu konu : ” Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı ” çok güzel. Selam web sitesi inanki hoşuma gitti, face de paylaştım , ziya – 338

  44. Afyon dan kimler var. Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı . Selamın aleyküm web siten valla iyi, sağolun , Aylin – 114

  45. Eskişehir merkezden ben doruk. Selam paylaşımın ciddiyim iyi, sosyal medyada paylaştım 02-06-2021 11:25:22

  46. Karaman dan kimler var. Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı . selam arkadaşlar siten cidden mükemmel, twitter da paylaştım , banu – 321

  47. Merhaba herkese paylaşımınız inan ki hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  48. Bitlis dan kimler var. Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı . Slm bu web sitesi süper ötesi mükemmel, linkedinde paylaştım , gaye – 285

  49. Amasya merkezden ben gaye. Mrb bu web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 24-06-2021 06:04:26

  50. Diyarbakır merkezden ben hatice. Selamlar sayfa inanılmaz hayran edici, facebookta paylaştım 05-07-2021 01:06:46

  51. Bu konu : ” Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı ” çok güzel. Slm paylaşımın valla hayran edici, linkedinde paylaştım , ahmet – 37

  52. elif yılmaz Reply

    Yalova merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese web siteniz gerçekten hoşuma gitti, twitter da paylaştım 10-07-2021 04:18:58

  53. Bu konu : ” Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı ” çok güzel. Selam herkese web siten vallaha billaha dikkatimi çekti, şukuladım , gaye – 309

  54. Bu konu : ” Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı ” çok güzel. Mrb web sitesi inan ki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , emin – 135

  55. Konya merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfan ciddiyim dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 24-07-2021 02:49:47

  56. Yalova dan kimler var. Ekim 2020’den itibaren Kanada’da sızdırılan Covid belgesini getirdiği için r / Ontario’dan kalıcı olarak yasaklandı . Selamlar sayfa inanki çok güzel, şukuladım , gaye – 219

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link