İnsanların bir süre önce biriktirdiğini biliyorum, ancak çevrimiçi veya çevrimdışı olarak herhangi bir mağazanın yeniden stoklandığını görmedim. Purrell, Germ-X ​​ve marka dışı şeyler aradım. Her şey tükendi. Şirketlerin her zamankinden daha fazla ürettiklerini belirttiklerini gördüm ama hiçbir şey. İnsanlar hala hepsini alıyor olsalar bile, bir şey çevrimiçi satılacak ve birçok yer de bunların satışını kısıtlıyordu. Ebay ve Amazon’da bile, her şey satıldı olarak listelenir. Hastanelere ve işletmelere öncelik veriyorlar mı?

Gönderen … YeterliHistorian6
[comments]

Author

91 Comments

  1. elif yılmaz Reply

    Şırnak merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm bu web sitesi inanılmaz iyi, şukuladım 12-04-2020 20:00:36

  2. selamun aleyküm sayfanız yeminle dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  3. Çorum merkezden ben ahmet. Merhabalar sayfa inanılmaz çok iyi, saolun 12-04-2020 22:36:55

  4. Elazığ merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşımın inanki dikkat çekici, sağolun 12-04-2020 22:36:56

  5. Diyarbakır merkezden ben doruk. Mrb web siten yeminle çok güzel, face de paylaştım 23-04-2020 04:54:47

  6. Bayburt merkezden ben doruk. selamun aleyküm siteniz valla dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 24-04-2020 04:04:17

  7. Burdur merkezden ben Aylin. Selam herkese paylaşımın inanki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 25-04-2020 09:59:24

  8. elif yılmaz Reply

    Slm paylaşımınız inanılmaz dikkat çekici, teşekkürler

  9. Manisa merkezden ben ziya. Selamlar paylaşım inanki iyi, tebrikler 01-05-2020 19:38:51

  10. merhaba arkadaşlar web siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, şukuladım

  11. Zonguldak merkezden ben doruk. Selam herkese bu web sitesi cidden hayran edici, saolun 05-05-2020 03:37:43

  12. Merhaba herkese bu web sitesi inanki çok hoşuma gitti, tebrikler

  13. Van merkezden ben gaye. Slm sayfan süper ötesi iyi, face de paylaştım 13-05-2020 06:15:41

  14. Mrb bu web sitesi harbiden çok güzel, facebookta paylaştım

  15. Adana merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşım valla çok güzel, tebrikler 19-05-2020 19:01:45

  16. Kırıkkale merkezden ben ziya. Slm bu web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 26-05-2020 16:49:41

  17. Tunceli merkezden ben banu. Merhabalar paylaşımınız süper ötesi çok güzel, face de paylaştım 03-06-2020 12:50:07

  18. Merhaba web siteniz inanki mükemmel, twitter da paylaştım

  19. Samsun merkezden ben Aylin. Merhaba paylaşımın cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım 06-06-2020 07:49:54

  20. Selamın aleyküm siteniz valla dikkat çekici, face de paylaştım

  21. Batman merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar paylaşımın inanki çok iyi, sağolun 14-06-2020 05:08:33

  22. Osmaniye merkezden ben gaye. Merhabalar bu web sitesi vallaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 16-06-2020 16:57:29

  23. Selamlar paylaşımınız cidden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  24. Diyarbakır merkezden ben Gürbüz. Selamlar paylaşım vallaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım 01-07-2020 23:46:51

  25. Selam bu web sitesi vallaha billaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  26. Merhaba herkese web sitesi yeminle mükemmel, facebookta paylaştım

  27. Tunceli merkezden ben Emine. selam arkadaşlar siten süper ötesi dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 23-07-2020 08:17:20

  28. Düzce merkezden ben Emine. Selamın aleyküm web siten valla hayran edici, sosyal medyada paylaştım 27-07-2020 21:25:50

  29. Çorum merkezden ben ali. Selamlar sayfa süper ötesi çok hoşuma gitti, şukuladım 28-07-2020 11:31:00

  30. selam arkadaşlar sayfanız valla çok güzel, teşekkürler

  31. Diyarbakır merkezden ben Aylin. Mrb web siten harbiden hayran edici, sağolun 05-08-2020 07:05:43

  32. Ordu merkezden ben Emine. Merhaba siteniz vallaha mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 06-08-2020 23:21:20

  33. Merhabalar paylaşım inan ki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  34. Ordu merkezden ben banu. selamun aleyküm sayfanız vallaha billaha dikkat çekici, facebookta paylaştım 12-08-2020 08:43:18

  35. Şırnak merkezden ben banu. Selam web siteniz vallaha billaha güzel, tebrikler 13-08-2020 05:05:52

  36. Mardin merkezden ben banu. Selam herkese paylaşımın vallaha çok güzel, şukuladım 23-08-2020 01:46:02

  37. Merhaba herkese paylaşımınız harbiden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  38. Niğde merkezden ben mehmet. Merhaba sayfa inan ki çok hoşuma gitti, tebrikler 08-09-2020 06:50:11

  39. Çorum merkezden ben ziya. Selam herkese web sitesi inanılmaz çok iyi, saolun 08-09-2020 14:32:11

  40. Gürbüz Reply

    Merhaba sayfanız inanılmaz dikkat çekici, twitter da paylaştım

  41. merhaba arkadaşlar sayfan inanki güzel, linkedinde paylaştım

  42. Selam web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, sağolun

  43. Merhabalar siteniz gerçekten hayran edici, linkedinde paylaştım

  44. Slm sayfa yeminle hayran edici, twitter da paylaştım

  45. Bu konu : ” El dezenfektanı sorular. ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten harbiden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , banu – 34

  46. Gürbüz Reply

    Aydın dan kimler var. El dezenfektanı sorular. . Slm web siten cidden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 347

  47. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz hoşuma gitti, saolun

  48. Bu konu : ” El dezenfektanı sorular. ” çok güzel. Selam siteniz inanki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , Hasan – 107

  49. elif yılmaz Reply

    Ordu merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar sayfa ciddiyim ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 12-11-2020 01:10:08

  50. Hatay dan kimler var. El dezenfektanı sorular. . Selam herkese web sitesi vallaha billaha çok güzel, saolun , banu – 286

  51. Merhaba sayfa ciddiyim hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  52. Gürbüz Reply

    Şırnak dan kimler var. El dezenfektanı sorular. . Selamlar sayfa harbiden dikkat çekici, facebookta paylaştım , Gürbüz – 406

  53. Merhaba web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  54. Hakkari dan kimler var. El dezenfektanı sorular. . selam arkadaşlar web siten yeminle iyi, şukuladım , ahmet – 208

  55. İstanbul dan kimler var. El dezenfektanı sorular. . merhaba arkadaşlar bu web sitesi yeminle iyi, facebookta paylaştım , ali – 137

  56. Merhabalar paylaşımın ciddiyim çok hoşuma gitti, tebrikler

  57. Bu konu : ” El dezenfektanı sorular. ” çok güzel. Selam herkese web siten inan ki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , banu – 169

  58. Çanakkale dan kimler var. El dezenfektanı sorular. . selamun aleyküm web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 242

  59. elif yılmaz Reply

    Kırklareli merkezden ben elif yılmaz. Selam siten gerçekten çok hoşuma gitti, teşekkürler 25-12-2020 10:08:47

  60. Amasya merkezden ben doruk. Slm paylaşımın inanki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 26-12-2020 13:01:58

  61. Bu konu : ” El dezenfektanı sorular. ” çok güzel. Slm paylaşımın vallaha billaha hayran bıraktı, sağolun , hatice – 481

  62. Antalya dan kimler var. El dezenfektanı sorular. . selam arkadaşlar web siten harbiden çok güzel, twitter da paylaştım , Hasan – 85

  63. Ankara dan kimler var. El dezenfektanı sorular. . Mrb sayfa cidden hoşuma gitti, sağolun , gaye – 495

  64. Iğdır dan kimler var. El dezenfektanı sorular. . Slm sayfa ciddiyim hayran bıraktı, face de paylaştım , Aylin – 310

  65. Van dan kimler var. El dezenfektanı sorular. . merhaba arkadaşlar web siteniz ciddiyim çok hoşuma gitti, tebrikler , hatice – 186

  66. Bu konu : ” El dezenfektanı sorular. ” çok güzel. selam arkadaşlar siten vallaha billaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , ali – 8

  67. Merhaba web siteniz valla hayran bıraktı, sağolun

  68. Bu konu : ” El dezenfektanı sorular. ” çok güzel. Mrb sayfa harbiden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , mehmet – 204

  69. elif yılmaz Reply

    Şırnak dan kimler var. El dezenfektanı sorular. . Selamın aleyküm web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 409

  70. Yozgat merkezden ben gaye. Selamlar sayfanız inan ki güzel, linkedinde paylaştım 01-03-2021 12:40:53

  71. selamun aleyküm sayfanız cidden hoşuma gitti, tebrikler

  72. Kütahya merkezden ben doruk. Selam herkese siteniz inan ki çok iyi, saolun 19-03-2021 17:47:22

  73. Bu konu : ” El dezenfektanı sorular. ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız valla dikkat çekici, face de paylaştım , Emine – 200

  74. Yozgat merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar siteniz cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 28-03-2021 20:35:46

  75. Selamlar siteniz yeminle çok iyi, face de paylaştım

  76. Malatya dan kimler var. El dezenfektanı sorular. . Merhaba paylaşım ciddiyim dikkatimi çekti, tebrikler , emin – 273

  77. Bu konu : ” El dezenfektanı sorular. ” çok güzel. Selam herkese web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , gaye – 312

  78. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” El dezenfektanı sorular. ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz ciddiyim mükemmel, teşekkürler , elif yılmaz – 404

  79. Selam herkese paylaşımınız valla iyi, face de paylaştım

  80. Selamlar siteniz süper ötesi hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  81. Tokat dan kimler var. El dezenfektanı sorular. . Selamlar sayfa harbiden mükemmel, face de paylaştım , Hasan – 194

  82. Artvin dan kimler var. El dezenfektanı sorular. . Merhaba paylaşımınız süper ötesi hoşuma gitti, saolun , Hasan – 431

  83. Bu konu : ” El dezenfektanı sorular. ” çok güzel. Slm web sitesi yeminle mükemmel, linkedinde paylaştım , ahmet – 74

  84. Erzurum dan kimler var. El dezenfektanı sorular. . Selam paylaşımın valla hayran edici, tebrikler , Aylin – 150

  85. selam arkadaşlar web sitesi vallaha billaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  86. Tokat merkezden ben Aylin. Merhaba herkese sayfanız vallaha billaha çok güzel, sağolun 09-06-2021 15:05:06

  87. elif yılmaz Reply

    Kocaeli merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm paylaşımınız süper ötesi mükemmel, teşekkürler 22-06-2021 21:04:37

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link