Hisse senedinin var olduğunu bilmiyordum, onun yerine BBBY var ama çok küçük bir miktar, bugün kendime bir avuç şeker alabilirim, yaşasın!

Neyse …

Piyasa açıldığında sadece ne olacağını görmek için AMC, BB, NOK gibi mikro miktarlarda hisse satın alacağım. Bu, ömür boyu bir kez olacak, gişe rekorları kıran filmlerden daha eğlenceli. Gamestop zaten çok pahalı, ona ne olacağını izleyeceğim.

Siz ne düşünüyorsunuz, Elitlerin karşı koyacağını düşünüyor musunuz?

Pek çok yol var.

  1. Elites’in uydurabileceği yasa dışı bir eylem için Gamestop ve topluluğu araştırın.

  2. Wallstreet, Long and Short’u yatırımcıları yenmek için çeşitli şekillerde manipüle ediyor, Wallstreet’in nasıl çalıştığını bilmiyorum ama fiyatı nasıl dalgalandıracaklarını bilmeleri gerekiyor.

  3. Gamestop, AMC vb. Şeytanlaştırın. yani bu tür şeyler bir daha asla olmayacak.

  4. YATIRIMCILARIN GÜVENLİĞİNİ GARANTİ ETMEK İÇİN (gerçekten mi?) Bir hisse senedi fiyatını yasaklayan bir yasa yapın.

  5. Elitlerin uğursuz bir planı bir yerlerde bir binada tartışılıyor.

Bilmiyorum, bu sıkıcı Q planlarından çok daha heyecan verici. Wallstreet’teki bu savaş aslında gerçek zamanlı olarak gerçekleşiyor.

Author

17 Comments

  1. Kayseri merkezden ben doruk. Selamlar sayfa vallaha billaha güzel, linkedinde paylaştım 28-01-2021 09:42:45

  2. selam arkadaşlar paylaşımın gerçekten hayran edici, saolun

  3. Erzurum dan kimler var. Elitler Gamestop’u durdurur mu? . Merhabalar web sitesi valla çok iyi, twitter da paylaştım , – 374

  4. Elazığ dan kimler var. Elitler Gamestop’u durdurur mu? . Selamlar web siteniz vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 397

  5. Bolu merkezden ben Hasan. Selam herkese siteniz vallaha billaha mükemmel, teraziye tıkladım 11-02-2021 15:51:48

  6. Selam paylaşımın ciddiyim güzel, twitter da paylaştım

  7. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar sayfan cidden çok iyi, şukuladım

  8. Adana merkezden ben . Selamın aleyküm siten inanki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 27-02-2021 04:48:23

  9. Mardin dan kimler var. Elitler Gamestop’u durdurur mu? . Selamlar paylaşımınız vallaha billaha dikkat çekici, face de paylaştım , ziya – 119

  10. Bu konu : ” Elitler Gamestop’u durdurur mu? ” çok güzel. Mrb web sitesi inanki iyi, teşekkürler , Emine – 275

  11. Merhabalar paylaşımınız harbiden güzel, şukuladım

  12. elif yılmaz Reply

    Bingöl merkezden ben elif yılmaz. Selamlar sayfa cidden iyi, saolun 14-03-2021 02:08:05

  13. Çanakkale dan kimler var. Elitler Gamestop’u durdurur mu? . selamun aleyküm paylaşımın inan ki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , memo – 362

  14. İstanbul merkezden ben Emine. Slm siten vallaha çok iyi, facebookta paylaştım 09-04-2021 03:21:49

  15. elif yılmaz Reply

    Siirt dan kimler var. Elitler Gamestop’u durdurur mu? . Selam herkese sayfa harbiden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 44

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link