Parayı ilk icat edenler Babillilerdi. Para kendi başına mal ve hizmetleri takip etmenin bir yolundan başka bir şey değildir. Birçok insan parasız yaşayamayacağını söylüyor ama bu bir yalan. Parasız yaşayamayacağınızı söylemek, 12’ye kadar sayana kadar yumurta yiyemeyeceğinizi söylemek gibidir. Para sadece bir sayı için bir semboldür. Dünya liderleri, insanların parasız yaşayamayacağı efsanesinden yararlandı. Bu efsanenin neden olduğu nihai hasar, kaynaklar üzerindeki bitmeyen savaşlardır. Dünya, parayı kendi içinde bir amaç haline getirerek bir idole dönüştürdü. Paraya olan bu kör inanç, insanların rasyonel düşünme yeteneklerini kaybetmelerinden sorumludur. Kilise, zamanın değiştiğini ve içinde yaşadığımız karmaşık toplumun suçu olduğunu söyleyerek bu çılgınlığı paraya karşı haklı çıkardı. Kiliseler, tüm kötülüklerin kökenine sis perdesi ardına sis perdesi atmaya devam ediyorlar, ancak İsa’nın öğretilerinden kaçmaya devam ederlerse bu idolü nasıl yok edeceklerini, o zaman kendilerine Hıristiyan demeyi bırakmalılar. İsa’nın para mitini yok etmenin çözümü, herkesin sahip olduğu her şeyi satması ve parayı fakirlere dağıtması, para ve yiyecek için çalışmayı bırakması, yiyecek ve giyecek için hiç düşünmemesi ve gidip bu İncil’i vaaz etmesidir. tüm dünya. İşte insanların paraya bağımlılıkları nedeniyle nasıl çıldırdıklarına dair bulduğum komik bir şarkı. 🙂 👉 Money Made Man Mad (Hıristiyan Halk Şarkısı) 👈

Author

75 Comments

  1. Elazığ merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar sayfan vallaha dikkat çekici, teraziye tıkladım 08-08-2020 04:05:48

  2. Gürbüz Reply

    Selam siteniz harbiden dikkat çekici, teraziye tıkladım

  3. Kars merkezden ben ali. Merhaba paylaşımın inan ki güzel, sosyal medyada paylaştım 08-08-2020 07:24:02

  4. Kayseri merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar web siteniz inanılmaz mükemmel, tebrikler 08-08-2020 07:51:22

  5. Bitlis merkezden ben ali. Merhabalar web siten valla hoşuma gitti, teşekkürler 08-08-2020 08:03:24

  6. selamun aleyküm web siten yeminle mükemmel, facebookta paylaştım

  7. Kilis merkezden ben ali. Selam herkese siten inanki hoşuma gitti, face de paylaştım 09-08-2020 14:45:27

  8. Adana merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfa ciddiyim hoşuma gitti, teraziye tıkladım 10-08-2020 15:52:18

  9. Selamlar web siteniz valla mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  10. Merhaba siten gerçekten hayran edici, linkedinde paylaştım

  11. Selam paylaşım ciddiyim çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  12. Muğla merkezden ben ziya. Merhabalar sayfanız vallaha hayran edici, şukuladım 26-08-2020 18:56:17

  13. selamun aleyküm paylaşımın harbiden hayran bıraktı, şukuladım

  14. selam arkadaşlar sayfan harbiden iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  15. Bursa merkezden ben Emine. Merhaba herkese web siten vallaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 02-09-2020 13:03:07

  16. Slm sayfa vallaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  17. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha mükemmel, face de paylaştım

  18. Tokat merkezden ben mehmet. Mrb bu web sitesi süper ötesi çok iyi, sağolun 15-09-2020 20:35:19

  19. Ağrı merkezden ben Aylin. Merhaba herkese paylaşım inanki mükemmel, saolun 24-09-2020 04:20:11

  20. Merhabalar bu web sitesi inan ki çok iyi, facebookta paylaştım

  21. Aydın merkezden ben ahmet. Mrb paylaşımın süper ötesi hayran bıraktı, şukuladım 02-10-2020 11:22:35

  22. merhaba arkadaşlar web siteniz inan ki güzel, facebookta paylaştım

  23. selamun aleyküm bu web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  24. Gümüşhane merkezden ben . Merhaba bu web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, face de paylaştım 16-10-2020 04:53:42

  25. Şırnak dan kimler var. En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. . Slm sayfan inanılmaz çok hoşuma gitti, face de paylaştım , Aylin – 183

  26. Adıyaman dan kimler var. En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. . Selamın aleyküm web sitesi valla hayran edici, twitter da paylaştım , mehmet – 263

  27. Isparta dan kimler var. En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. . selamun aleyküm web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım , – 152

  28. Eskişehir dan kimler var. En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. . Merhaba web siteniz gerçekten mükemmel, teşekkürler , emin – 23

  29. Rize dan kimler var. En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. . selamun aleyküm paylaşım gerçekten güzel, sağolun , banu – 125

  30. Uşak dan kimler var. En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. . selamun aleyküm web sitesi valla mükemmel, linkedinde paylaştım , mehmet – 159

  31. Bu konu : ” En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. ” çok güzel. Selam paylaşım cidden çok güzel, facebookta paylaştım , ali – 98

  32. Gürbüz Reply

    Balıkesir merkezden ben Gürbüz. Selamlar sayfan inan ki iyi, sağolun 22-11-2020 10:05:56

  33. Slm bu web sitesi gerçekten hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  34. İzmir dan kimler var. En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. . Mrb siten vallaha dikkatimi çekti, saolun , Emine – 165

  35. Bu konu : ” En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. ” çok güzel. Merhabalar siteniz süper ötesi hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , gaye – 235

  36. Gümüşhane merkezden ben ziya. Selam herkese bu web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım 30-11-2020 23:26:42

  37. merhaba arkadaşlar web siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  38. Selam herkese sayfa cidden hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  39. Bu konu : ” En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. ” çok güzel. Selam sayfanız ciddiyim güzel, facebookta paylaştım , Emine – 342

  40. Bu konu : ” En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan valla çok iyi, linkedinde paylaştım , Hasan – 384

  41. Batman merkezden ben gaye. Selam herkese paylaşımın harbiden dikkat çekici, facebookta paylaştım 15-12-2020 22:48:43

  42. Bu konu : ” En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. ” çok güzel. Merhaba sayfanız inan ki iyi, twitter da paylaştım , memo – 467

  43. Bu konu : ” En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. ” çok güzel. selamun aleyküm siten harbiden mükemmel, saolun , Aylin – 266

  44. Bu konu : ” En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. ” çok güzel. Mrb web sitesi gerçekten hoşuma gitti, saolun , doruk – 364

  45. Bu konu : ” En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. ” çok güzel. Merhabalar web siten harbiden çok hoşuma gitti, saolun , ali – 49

  46. Diyarbakır merkezden ben memo. Selam herkese web siten vallaha hayran edici, şukuladım 07-01-2021 14:33:40

  47. Nevşehir merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha ilgi uyandırıcı, şukuladım 11-01-2021 22:12:29

  48. Gürbüz Reply

    Kocaeli merkezden ben Gürbüz. Merhabalar siten valla dikkat çekici, tebrikler 12-01-2021 00:33:07

  49. Kilis dan kimler var. En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. . selamun aleyküm web siteniz cidden güzel, face de paylaştım , banu – 178

  50. Manisa dan kimler var. En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. . Slm paylaşımınız süper ötesi hoşuma gitti, twitter da paylaştım , Emine – 242

  51. Aksaray merkezden ben . Merhaba paylaşımınız inanki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 17-01-2021 03:24:32

  52. Bu konu : ” En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. ” çok güzel. Merhabalar sayfan yeminle mükemmel, tebrikler , Aylin – 403

  53. Konya dan kimler var. En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. . Mrb bu web sitesi süper ötesi iyi, teşekkürler , Aylin – 316

  54. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanki hayran bıraktı, şukuladım

  55. Mardin merkezden ben gaye. Slm web siteniz süper ötesi iyi, tebrikler 29-01-2021 10:37:58

  56. Antalya merkezden ben mehmet. selamun aleyküm paylaşımınız harbiden iyi, face de paylaştım 31-01-2021 02:57:56

  57. Amasya dan kimler var. En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. . Merhaba web siteniz inanki mükemmel, teraziye tıkladım , Aylin – 128

  58. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. ” çok güzel. Selamlar siten ciddiyim dikkat çekici, twitter da paylaştım , Gürbüz – 339

  59. Merhabalar sayfa vallaha dikkatimi çekti, sağolun

  60. Bu konu : ” En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım inanılmaz çok hoşuma gitti, tebrikler , ziya – 436

  61. Uşak dan kimler var. En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. . Merhabalar web siten cidden iyi, teraziye tıkladım , ziya – 428

  62. Gürbüz Reply

    Selamın aleyküm siteniz inan ki hayran bıraktı, tebrikler

  63. Erzurum merkezden ben . Merhaba herkese paylaşımınız vallaha çok hoşuma gitti, sağolun 01-03-2021 09:41:57

  64. Karaman merkezden ben memo. selam arkadaşlar siteniz inanılmaz çok iyi, şukuladım 03-03-2021 13:01:08

  65. Bolu merkezden ben Hasan. Merhabalar sayfa cidden dikkat çekici, sağolun 06-03-2021 17:39:27

  66. Bu konu : ” En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa yeminle dikkat çekici, twitter da paylaştım , doruk – 362

  67. Kocaeli merkezden ben banu. Merhaba herkese siteniz yeminle çok güzel, tebrikler 25-03-2021 13:52:15

  68. Nevşehir dan kimler var. En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. . Merhaba paylaşım vallaha billaha güzel, saolun , doruk – 330

  69. Bu konu : ” En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan süper ötesi dikkat çekici, face de paylaştım , gaye – 170

  70. Merhabalar web siteniz süper ötesi çok güzel, teraziye tıkladım

  71. İstanbul dan kimler var. En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. . Selam herkese web sitesi vallaha hayran bıraktı, teşekkürler , Aylin – 424

  72. Muğla dan kimler var. En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. . Merhaba herkese paylaşımınız vallaha billaha mükemmel, teşekkürler , ahmet – 368

  73. Zonguldak merkezden ben Hasan. Merhaba herkese siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, sağolun 20-04-2021 23:07:56

  74. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. ” çok güzel. Merhaba sayfan yeminle çok hoşuma gitti, saolun , elif yılmaz – 36

  75. Bu konu : ” En Büyük Komplo, insanların hayatta kalabilmek için para kazanmaları gerektiğini düşünmek için doğumlarından beri şartlandırılmış olmalarıdır. Bu yalana nadiren itiraz edilir ve çok az insan bu aldatmacanın dışına çıkmaya isteklidir. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi valla hayran edici, face de paylaştım , Gürbüz – 291

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link