Kategoriler
Genel

En yeni “13 neden” sezonunda büyük tahmini programlama.

Çocuklar bu o kadar açık ki, izlemem bana ürperti verdi.

KARANTİNA:
– Bölüm 6 veya 7, öğrencisi için bir “kilitlenme” uygulayan Liberty Lisesi’ne odaklandı (buradaki bağlam bir okul çekimini simüle etmektir, ancak gerçek hayattaki kilitlenmelere paralellikler çılgındır). Yan karakterlerden biri ayrılmayı düşünüyor ama “olduğu yerde kal” diye bağırıyor ve “güvende olacağız ve bunu birlikte geçireceğiz” diye ekliyor (tanıdık geliyor mu?). Justin ve Clay, şovdaki bu kilitlenme sırasında sınıflarını terk etmeye karar veren tek karakter. Justin hastalıktan ölür (tanı konulmamış AIDS olduğunu ortaya çıkarır) ve Clay sürekli deli gibi boyanır.

MASKELERİ:
Karakterlerin maske taktığı birkaç sahne vardı, maalesef her sahneyi hatırlamak için zamanım yok ama Clay okul kameralarını yok ederken ve okulu tahrip ederken bir tane giyiyor.

PROTESTOLAR / ayaklanan:
Bu alt kısımda daha önce bahsedilmiş olanıdır. KİLİTLEME SONRASI DOĞRU bölümünde azınlık çocuğunu kavga ettiği için tutuklayan bir polis var, beyaz çocuğu değil. Bu, öğrencilerin okuldan çıktıkları ve daha sonra içeri giren polislere saldırmaya başladıkları protestoları başlatır. Zach ve Alex, bunu yarasalar ile okula girmek ve ofisteki tüm camları yok etmek için bir fırsat olarak kullanırlar. . Bütün bunlar modern olaylarla paralellik göstermektedir.

GÖZETİM:
Sezon boyunca önemli bir yan alan, tüm okullara (kilitli odalar dahil) yerleştirilen kameralar ve tüm öğrenciler üzerinde izlenen cihazlardı. “Kendi güvenliğiniz içindir” ifadesi sezon boyunca çok kullanıldı. Kamerayı yok eden karakter, bu noktada “deli” olarak kabul edilen Clay.

Bunun üzerine düşünceler? Bu bir şey ifade etmeli çünkü “tesadüfler” doğrudan çok fazla.

… MalopRupt tarafından gönderildi
[comments]

“En yeni “13 neden” sezonunda büyük tahmini programlama.” için 55 yanıt

Amasya merkezden ben gaye. Selamın aleyküm paylaşımınız cidden çok hoşuma gitti, teşekkürler 11-06-2020 17:20:37

Afyon merkezden ben Gürbüz. Mrb web siten inanki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 14-06-2020 23:28:45

Eskişehir merkezden ben Aylin. Merhaba paylaşımın ciddiyim ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 14-06-2020 23:35:50

Artvin merkezden ben Emine. selamun aleyküm siteniz süper ötesi çok iyi, şukuladım 16-06-2020 17:01:58

Samsun merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm web sitesi yeminle iyi, twitter da paylaştım 17-06-2020 21:49:16

Düzce merkezden ben Emine. Selamın aleyküm siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, şukuladım 17-06-2020 21:54:02

Şırnak merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar paylaşımın inan ki hayran edici, tebrikler 17-06-2020 21:54:04

Ağrı merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar paylaşım valla hoşuma gitti, teşekkürler 17-06-2020 21:54:05

Kütahya merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm paylaşım yeminle çok iyi, face de paylaştım 17-06-2020 21:54:09

Kahramanmaraş merkezden ben Aylin. selamun aleyküm sayfan gerçekten mükemmel, tebrikler 17-06-2020 21:54:12

Kırşehir merkezden ben ahmet. Slm siteniz süper ötesi ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 17-06-2020 21:54:13

Isparta merkezden ben ali. Merhaba web sitesi gerçekten hayran edici, twitter da paylaştım 23-06-2020 00:35:43

Yalova merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar sayfan ciddiyim hayran bıraktı, twitter da paylaştım 01-07-2020 13:18:52

Kilis merkezden ben banu. selam arkadaşlar web siteniz harbiden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 06-07-2020 04:00:13

Malatya merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar sayfan yeminle çok iyi, twitter da paylaştım 07-07-2020 05:18:24

İzmir merkezden ben Emine. Merhabalar paylaşımın cidden çok güzel, twitter da paylaştım 13-08-2020 11:06:42

Kütahya merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar web sitesi valla hayran edici, şukuladım 19-08-2020 12:11:31

Yalova merkezden ben elif yılmaz. Merhaba sayfa yeminle dikkat çekici, linkedinde paylaştım 26-08-2020 14:03:19

Antalya merkezden ben ahmet. Merhaba sayfan harbiden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 04-09-2020 11:51:26

Elazığ merkezden ben Aylin. selamun aleyküm web sitesi inanılmaz güzel, teşekkürler 09-09-2020 11:19:29

Yozgat merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web siteniz inan ki iyi, face de paylaştım 09-09-2020 23:15:06

Aydın merkezden ben Emine. Selamlar web sitesi ciddiyim çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 10-09-2020 10:17:33

Çankırı merkezden ben Gürbüz. Selamlar siten süper ötesi mükemmel, teraziye tıkladım 17-09-2020 16:08:24

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir