İnandığınız komploların seviyesi veya türleri ne olursa olsun. İster Gizli Toplum, MK Uktra, Sürüngenler, Kimya Yolları, Çocuk Kaçakçılığı halkaları, Nüfus Kontrolü, Silah kontrolü / genel olarak haklar üzerinde kontrol. Sahte Ay inişleri. Ya da çok vahşi Kuşlar bile gerçek bir komplo değil lol.

Mesela, istedikleri nihai sonuç nedir? Bana öyle geliyor ki, hayatımızın hemen hemen her yönü üzerinde zaten kontrolleri var. Neler yapabileceğimiz ve satın alamayacağımız, inşa edemeyeceğimiz, yapamayacağımız, söyleyemeyeceğimiz, yapamayacağımız, neredeyse düşünemeyeceğimiz söylendi!

Sanırım teknik olarak şu an için hala bir şeyleri değiştirecek güce ve araçlara sahibiz, ancak daha önce olmadıysa, yakın zamanda böyle bir şey olmayacak gibi görünüyor. Demek istediğim, “daha fazla yok” demeden önce kaç tane kafa kaşıma olayı olması gerekiyor?

Büyük ölçüde küçültülmüş, akılsız, düşüncesiz, kavgacı olmayan, hayal gücü veya yaratıcılık türü olmayan bir nüfus nihai hedefleri mi?!?

Düzenleme: Örnek komplo (MK Ultra) olarak listelediğim bazı şeylerin gerçek ve kanıtlanabilir olduğunu biliyorum. Bugün insanları kontrol etmek veya manipüle etmek için kullanıldığı teorisine daha çok atıfta bulunuyorum.

Her neyse, umarım burada iyi bir sohbet, şerefe!

gönderen … Odorgunnerman0421
[comments]

Author

14 Comments

  1. Bu konu : ” Endgane nedir? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım inanki güzel, linkedinde paylaştım , ali – 345

  2. Aksaray merkezden ben emin. selam arkadaşlar web siten süper ötesi hayran bıraktı, tebrikler 25-03-2021 17:48:34

  3. Bu konu : ” Endgane nedir? ” çok güzel. Merhaba siteniz yeminle hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ali – 472

  4. Bu konu : ” Endgane nedir? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa inan ki dikkat çekici, şukuladım , Hasan – 50

  5. Karabük dan kimler var. Endgane nedir? . Mrb paylaşımınız ciddiyim hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , banu – 386

  6. Bu konu : ” Endgane nedir? ” çok güzel. Slm sayfanız ciddiyim hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 457

  7. Kırşehir dan kimler var. Endgane nedir? . Selamlar sayfa valla dikkat çekici, linkedinde paylaştım , ahmet – 304

  8. Bu konu : ” Endgane nedir? ” çok güzel. Merhaba herkese web sitesi harbiden çok iyi, teraziye tıkladım , Hasan – 87

  9. Bu konu : ” Endgane nedir? ” çok güzel. Merhabalar paylaşımın vallaha hayran edici, şukuladım , mehmet – 267

  10. elif yılmaz Reply

    Gümüşhane merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfanız inan ki çok iyi, sosyal medyada paylaştım 30-03-2021 18:17:03

  11. Sivas dan kimler var. Endgane nedir? . Selam herkese sayfanız süper ötesi dikkat çekici, teşekkürler , Emine – 364

  12. Elazığ dan kimler var. Endgane nedir? . Mrb sayfan cidden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 88

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link