Kategoriler
Genel

Endişelenme, 5G insanlara zarar vermeyecek …

5G kullanımı güvenlidir, çünkü cilde tam olarak nüfuz edecek kadar güçlü değildir.

“Peki … Duvarlara nasıl nüfuz ediyor?”

Peki, nüfuz gücünü büyük ölçüde artırmak için her sokak köşesine kuleler yerleştirilir.

“… Ha !?”

Gönderen … YadiJavadi
[Bağlantı] [Yorum]

“Endişelenme, 5G insanlara zarar vermeyecek …” için 27 yanıt

Ardahan merkezden ben gaye. Selamlar sayfan inan ki dikkatimi çekti, sağolun 09-03-2020 00:13:20

İstanbul merkezden ben elif yılmaz. Slm sayfan inan ki çok iyi, teraziye tıkladım 09-03-2020 00:16:06

Yalova merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm web siten vallaha billaha çok iyi, sosyal medyada paylaştım 09-03-2020 00:22:44

Eskişehir merkezden ben Emine. Merhaba herkese sayfan harbiden iyi, tebrikler 09-03-2020 01:05:13

Yozgat merkezden ben mehmet. Merhabalar sayfan yeminle dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 09-03-2020 01:10:08

Muğla merkezden ben ziya. selamun aleyküm sayfa ciddiyim hayran bıraktı, twitter da paylaştım 09-03-2020 01:22:04

Gaziantep merkezden ben ahmet. Merhaba herkese siten inanki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 09-03-2020 01:47:21

Kastamonu merkezden ben Gürbüz. Selam siten cidden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 09-03-2020 02:11:42

Karabük merkezden ben ahmet. Selamlar paylaşımınız inanki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 09-03-2020 18:41:50

Tunceli merkezden ben ali. selamun aleyküm web siten gerçekten çok hoşuma gitti, face de paylaştım 10-03-2020 23:03:58

Çanakkale merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar sayfa ciddiyim güzel, twitter da paylaştım 19-03-2020 04:10:55

Aksaray merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 25-03-2020 09:02:07

Bursa merkezden ben Emine. Selamlar web siteniz gerçekten çok güzel, twitter da paylaştım 27-03-2020 09:16:06

Bayburt merkezden ben banu. Slm paylaşım harbiden çok iyi, twitter da paylaştım 28-03-2020 01:16:34

Tokat merkezden ben ahmet. Mrb paylaşımınız valla çok güzel, twitter da paylaştım 29-03-2020 07:02:49

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir