Bu beceriksiz bir sikikleri. Bu bir şaka ise komik değil. Eğitimsiz insanlar, saatlerce süren uçuşlarda vücut sıcaklığını kontrol etmek için lanet bir termometre ile dolaşırlar; biri enfekte olsa bile, yakın hava alanı nedeniyle virüsü zaten herkese geçmiştir.

Daha sonra ateşli birini tespit edip onu daha fazla kontrol için alsalar bile diğer insanlar serbest bırakılır. Lanet bir hafta ya da kuluçka dönemi için ne kadar sürer biz becerdin olacak.

Üstelik, daha az semptomu olan insanlar, Çin'den çıkmayı ve virüsleri varsa, hayatlarını kurtarmak için daha iyi bir şans için batı sağlık devresine erişmeyi ümit eden ateş karşıtı ilaçlar alırlar. Hangi kahrolası mantıklı ve eminim burada herkes koymak eğer duruma koymak.

Author

190 Comments

  1. selamun aleyküm siten valla dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  2. Afyon merkezden ben mehmet. Selam bu web sitesi gerçekten iyi, teraziye tıkladım 29-01-2020 11:53:01

  3. selam arkadaşlar paylaşımınız gerçekten hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  4. Siirt merkezden ben Aylin. Merhabalar siteniz inan ki güzel, sosyal medyada paylaştım 05-02-2020 06:23:24

  5. Burdur merkezden ben ziya. Selamlar siten harbiden hayran edici, twitter da paylaştım 05-02-2020 23:46:47

  6. Burdur merkezden ben ali. Selamlar sayfa vallaha hoşuma gitti, saolun 07-02-2020 05:51:40

  7. Siirt merkezden ben ziya. Mrb sayfanız gerçekten iyi, şukuladım 07-02-2020 07:52:20

  8. selam arkadaşlar web siten vallaha iyi, linkedinde paylaştım

  9. Selam herkese web siteniz süper ötesi çok güzel, sağolun

  10. elif yılmaz Reply

    Kahramanmaraş merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar web sitesi cidden dikkat çekici, twitter da paylaştım 09-02-2020 19:51:43

  11. Selamın aleyküm sayfa vallaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  12. Isparta merkezden ben gaye. Slm web siteniz cidden dikkatimi çekti, saolun 14-02-2020 20:41:51

  13. Muş merkezden ben ziya. Merhaba sayfa cidden iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 19-02-2020 12:06:21

  14. Selam herkese sayfanız gerçekten çok hoşuma gitti, tebrikler

  15. İstanbul merkezden ben Gürbüz. Selam web siten vallaha ilgi uyandırıcı, saolun 21-02-2020 11:57:57

  16. Adıyaman merkezden ben Emine. selamun aleyküm paylaşımın inanki hayran edici, sağolun 23-02-2020 13:37:23

  17. Ankara merkezden ben doruk. Selamlar bu web sitesi gerçekten dikkat çekici, sağolun 24-02-2020 23:01:35

  18. Aksaray merkezden ben doruk. Merhaba herkese siten vallaha güzel, sağolun 26-02-2020 02:52:37

  19. elif yılmaz Reply

    Merhabalar sayfan inanki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  20. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, sağolun

  21. Bilecik merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web siten yeminle hayran edici, linkedinde paylaştım 06-03-2020 15:18:38

  22. Bayburt merkezden ben ziya. Selam herkese paylaşımın inanılmaz hoşuma gitti, teraziye tıkladım 12-03-2020 21:12:24

  23. Düzce merkezden ben ahmet. selamun aleyküm paylaşım harbiden hoşuma gitti, twitter da paylaştım 13-03-2020 06:44:26

  24. Burdur merkezden ben Gürbüz. Selamlar web siten inanılmaz hayran bıraktı, teraziye tıkladım 15-03-2020 04:30:00

  25. Nevşehir merkezden ben doruk. Selam herkese sayfanız cidden iyi, saolun 15-03-2020 16:31:59

  26. Edirne merkezden ben Emine. Selamın aleyküm sayfanız ciddiyim hayran bıraktı, tebrikler 17-03-2020 21:33:33

  27. Konya merkezden ben Emine. selamun aleyküm paylaşımın inanılmaz hayran edici, şukuladım 19-03-2020 05:08:05

  28. Selamın aleyküm web siten cidden dikkat çekici, teşekkürler

  29. Erzurum merkezden ben ali. Selam herkese web siteniz cidden hoşuma gitti, sağolun 23-03-2020 06:44:43

  30. Giresun merkezden ben ahmet. Merhaba siten valla ilgi uyandırıcı, saolun 23-03-2020 20:12:12

  31. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha billaha çok iyi, face de paylaştım

  32. Konya merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar paylaşım inanılmaz hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 29-03-2020 19:56:34

  33. Selamlar paylaşımın cidden hayran edici, teraziye tıkladım

  34. Kütahya merkezden ben ali. Selam sayfanız gerçekten dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 01-04-2020 01:15:13

  35. Merhaba herkese paylaşımınız gerçekten hayran edici, şukuladım

  36. selamun aleyküm web siten ciddiyim dikkatimi çekti, face de paylaştım

  37. Slm bu web sitesi süper ötesi çok iyi, twitter da paylaştım

  38. İzmir merkezden ben Aylin. Selam herkese web siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 07-04-2020 21:54:49

  39. Osmaniye merkezden ben Aylin. Selamlar web siten vallaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 09-04-2020 23:57:26

  40. Merhabalar paylaşımın inan ki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  41. elif yılmaz Reply

    Selam herkese sayfanız ciddiyim hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  42. Elazığ merkezden ben gaye. Mrb web siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, sağolun 17-04-2020 07:12:49

  43. selamun aleyküm sayfanız gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  44. Merhaba herkese paylaşımınız yeminle çok hoşuma gitti, sağolun

  45. Adana merkezden ben ali. selam arkadaşlar web siteniz gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 21-04-2020 13:23:17

  46. Ankara merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar siten süper ötesi mükemmel, facebookta paylaştım 21-04-2020 13:26:01

  47. selamun aleyküm paylaşımın vallaha hayran edici, face de paylaştım

  48. Bursa merkezden ben ali. Merhaba sayfa gerçekten çok güzel, saolun 23-04-2020 13:45:19

  49. Balıkesir merkezden ben gaye. Merhabalar sayfa inanki hayran bıraktı, şukuladım 23-04-2020 22:09:49

  50. Kocaeli merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar sayfa inanki çok güzel, teraziye tıkladım 24-04-2020 16:43:22

  51. Osmaniye merkezden ben ali. Merhaba paylaşım süper ötesi hayran edici, tebrikler 25-04-2020 10:05:18

  52. Merhaba herkese sayfan cidden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  53. Kırklareli merkezden ben ziya. Slm sayfan yeminle dikkatimi çekti, face de paylaştım 26-04-2020 11:10:04

  54. Sinop merkezden ben doruk. Mrb paylaşımınız ciddiyim mükemmel, sağolun 01-05-2020 14:54:21

  55. Bartın merkezden ben Aylin. Selamlar sayfa yeminle hayran bıraktı, sağolun 02-05-2020 11:44:23

  56. Samsun merkezden ben mehmet. Selam sayfanız ciddiyim iyi, sağolun 03-05-2020 09:30:18

  57. Çanakkale merkezden ben mehmet. Merhabalar web siteniz inanılmaz güzel, face de paylaştım 04-05-2020 18:47:36

  58. Ordu merkezden ben ahmet. Slm sayfan gerçekten ilgi uyandırıcı, şukuladım 04-05-2020 20:01:16

  59. Kütahya merkezden ben banu. Merhaba herkese paylaşım vallaha billaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 05-05-2020 07:59:40

  60. Niğde merkezden ben ahmet. Mrb paylaşımın yeminle dikkatimi çekti, sağolun 10-05-2020 20:10:51

  61. Ağrı merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşım vallaha billaha güzel, saolun 12-05-2020 09:55:47

  62. Karaman merkezden ben ziya. Merhaba herkese web siten cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım 13-05-2020 03:08:41

  63. Slm paylaşım harbiden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  64. Mersin merkezden ben ahmet. Selam web siten valla güzel, face de paylaştım 14-05-2020 11:02:19

  65. Erzurum merkezden ben banu. Selam herkese siten ciddiyim hoşuma gitti, sağolun 18-05-2020 12:22:47

  66. Denizli merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar paylaşımın inanılmaz ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 22-05-2020 09:02:35

  67. elif yılmaz Reply

    Selamlar paylaşımınız vallaha billaha çok iyi, twitter da paylaştım

  68. elif yılmaz Reply

    Samsun merkezden ben elif yılmaz. Merhaba paylaşımınız inanılmaz hayran edici, twitter da paylaştım 25-05-2020 11:52:53

  69. Trabzon merkezden ben mehmet. Merhabalar sayfan cidden iyi, sağolun 31-05-2020 01:45:32

  70. Slm siten cidden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  71. Diyarbakır merkezden ben Gürbüz. Merhabalar web siteniz süper ötesi güzel, saolun 07-06-2020 10:35:29

  72. Selamlar paylaşımın süper ötesi ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  73. Selam web sitesi vallaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  74. selam arkadaşlar sayfan yeminle çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  75. Selam bu web sitesi harbiden çok güzel, linkedinde paylaştım

  76. elif yılmaz Reply

    Merhabalar paylaşımınız inan ki iyi, twitter da paylaştım

  77. Manisa merkezden ben Aylin. selamun aleyküm siten vallaha billaha hayran edici, saolun 20-06-2020 03:34:48

  78. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  79. merhaba arkadaşlar bu web sitesi harbiden hayran edici, teraziye tıkladım

  80. Selamlar paylaşım gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  81. Sakarya merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar sayfanız ciddiyim hayran bıraktı, saolun 01-07-2020 16:03:08

  82. Slm sayfanız vallaha hayran edici, linkedinde paylaştım

  83. Isparta merkezden ben Aylin. selamun aleyküm paylaşımın vallaha hayran edici, teşekkürler 02-07-2020 03:36:02

  84. selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha güzel, facebookta paylaştım

  85. Selamlar web siten vallaha çok güzel, twitter da paylaştım

  86. Merhaba bu web sitesi valla hayran edici, linkedinde paylaştım

  87. Selam paylaşım gerçekten ilgi uyandırıcı, sağolun

  88. Selam herkese paylaşım cidden hayran bıraktı, sağolun

  89. Kilis merkezden ben ali. Selamın aleyküm web siten süper ötesi iyi, saolun 18-07-2020 09:25:43

  90. Merhaba sayfan gerçekten hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  91. Manisa merkezden ben ahmet. Mrb web sitesi harbiden çok güzel, facebookta paylaştım 18-07-2020 17:38:35

  92. elif yılmaz Reply

    Bayburt merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 24-07-2020 22:24:56

  93. selamun aleyküm sayfa valla çok güzel, linkedinde paylaştım

  94. Bilecik merkezden ben Emine. Merhaba herkese sayfanız harbiden hayran edici, sağolun 29-07-2020 20:18:24

  95. elif yılmaz Reply

    Sinop merkezden ben elif yılmaz. Selam web siten inan ki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 07-08-2020 01:32:46

  96. elif yılmaz Reply

    Mrb web sitesi ciddiyim hayran edici, facebookta paylaştım

  97. Merhaba paylaşım inan ki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  98. Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  99. Selamın aleyküm sayfan inanılmaz çok iyi, twitter da paylaştım

  100. İzmir merkezden ben Emine. Merhaba paylaşımın vallaha hayran edici, teşekkürler 12-08-2020 08:19:50

  101. Gürbüz Reply

    selamun aleyküm siteniz yeminle hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  102. Mersin merkezden ben banu. selam arkadaşlar web siten valla dikkat çekici, şukuladım 22-08-2020 15:11:26

  103. Aydın merkezden ben doruk. Merhabalar paylaşımın valla ilgi uyandırıcı, teşekkürler 25-08-2020 07:17:50

  104. Selamlar siten yeminle ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  105. İstanbul merkezden ben ziya. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha billaha mükemmel, teşekkürler 28-08-2020 14:53:40

  106. Adana merkezden ben ali. Merhaba herkese paylaşım gerçekten çok hoşuma gitti, teşekkürler 02-09-2020 19:30:24

  107. Selam web siteniz harbiden hayran bıraktı, teşekkürler

  108. Slm siteniz inanılmaz çok güzel, facebookta paylaştım

  109. Diyarbakır merkezden ben ahmet. Selam web siten yeminle hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 11-09-2020 02:32:24

  110. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  111. Gürbüz Reply

    Mersin merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm sayfan inanılmaz güzel, şukuladım 02-10-2020 11:44:25

  112. selam arkadaşlar bu web sitesi yeminle güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  113. Ağrı merkezden ben mehmet. Mrb web sitesi inan ki dikkat çekici, tebrikler 03-10-2020 22:22:07

  114. Merhaba herkese sayfanız yeminle dikkatimi çekti, teşekkürler

  115. Bu konu : ” Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? ” çok güzel. Selam web siteniz gerçekten güzel, teşekkürler , – 166

  116. Bu konu : ” Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? ” çok güzel. Merhaba siteniz yeminle hayran edici, saolun , memo – 205

  117. Bu konu : ” Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? ” çok güzel. Selam herkese paylaşımın gerçekten mükemmel, şukuladım , Aylin – 295

  118. Bu konu : ” Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? ” çok güzel. Selamlar sayfa yeminle dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , hatice – 199

  119. selam arkadaşlar web sitesi inanki ilgi uyandırıcı, saolun

  120. selam arkadaşlar paylaşımın inan ki dikkatimi çekti, sağolun

  121. Kırşehir dan kimler var. Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? . Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım , ahmet – 418

  122. Batman dan kimler var. Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? . Merhabalar web siteniz vallaha çok güzel, face de paylaştım , hatice – 67

  123. Merhaba herkese paylaşımın cidden güzel, facebookta paylaştım

  124. Kırşehir dan kimler var. Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? . merhaba arkadaşlar sayfanız valla güzel, tebrikler , gaye – 389

  125. Aksaray merkezden ben ali. Mrb web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 27-11-2020 17:35:39

  126. Bu konu : ” Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? ” çok güzel. Mrb siteniz valla dikkatimi çekti, teşekkürler , gaye – 134

  127. Bu konu : ” Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? ” çok güzel. Selam herkese sayfan süper ötesi dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , ziya – 455

  128. Kırıkkale merkezden ben hatice. Mrb web siten ciddiyim mükemmel, facebookta paylaştım 05-12-2020 15:22:09

  129. Hakkari merkezden ben hatice. Selam sayfan cidden dikkatimi çekti, saolun 06-12-2020 14:32:23

  130. Niğde merkezden ben memo. Merhaba siteniz inanki çok iyi, sosyal medyada paylaştım 06-12-2020 14:38:55

  131. Erzurum dan kimler var. Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? . Mrb sayfa vallaha billaha dikkat çekici, sağolun , mehmet – 393

  132. Balıkesir dan kimler var. Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? . Merhaba herkese paylaşımınız inan ki dikkatimi çekti, saolun , emin – 305

  133. Gürbüz Reply

    Gaziantep dan kimler var. Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? . Selam herkese web sitesi vallaha dikkatimi çekti, tebrikler , Gürbüz – 257

  134. Çanakkale dan kimler var. Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? . Selamın aleyküm web siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, teşekkürler , doruk – 37

  135. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? ” çok güzel. Mrb bu web sitesi harbiden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 316

  136. Bu konu : ” Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? ” çok güzel. Selam herkese sayfa yeminle mükemmel, twitter da paylaştım , gaye – 482

  137. Bu konu : ” Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? ” çok güzel. Merhabalar bu web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım , ali – 107

  138. Bu konu : ” Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? ” çok güzel. Selam herkese siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sağolun , Emine – 62

  139. Giresun merkezden ben Emine. Selam herkese web sitesi gerçekten çok iyi, facebookta paylaştım 26-12-2020 00:35:07

  140. Bu konu : ” Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? ” çok güzel. Selam web siten harbiden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 448

  141. selam arkadaşlar paylaşımınız gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım

  142. merhaba arkadaşlar web sitesi harbiden hoşuma gitti, saolun

  143. Selam web siten vallaha iyi, sosyal medyada paylaştım

  144. Çanakkale dan kimler var. Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? . selam arkadaşlar sayfan süper ötesi hayran bıraktı, saolun , mehmet – 394

  145. elif yılmaz Reply

    Adana dan kimler var. Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? . Merhaba herkese web sitesi gerçekten hoşuma gitti, şukuladım , elif yılmaz – 194

  146. Selamlar web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  147. Aksaray merkezden ben Emine. Selam sayfa inanılmaz çok güzel, teşekkürler 12-01-2021 09:41:45

  148. Bu konu : ” Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa vallaha mükemmel, teşekkürler , ali – 443

  149. Sivas merkezden ben ali. Mrb web sitesi vallaha billaha çok iyi, tebrikler 16-01-2021 06:16:55

  150. Mrb bu web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  151. selamun aleyküm siten gerçekten çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  152. Kırşehir dan kimler var. Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? . Selamlar siten vallaha hoşuma gitti, sağolun , mehmet – 227

  153. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm sayfan ciddiyim ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  154. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? ” çok güzel. Mrb paylaşımın vallaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 135

  155. Kahramanmaraş merkezden ben mehmet. Merhaba paylaşımınız gerçekten mükemmel, saolun 30-01-2021 07:01:18

  156. Iğdır dan kimler var. Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? . merhaba arkadaşlar sayfan inanılmaz dikkatimi çekti, teşekkürler , Hasan – 328

  157. Batman dan kimler var. Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? . Selamlar paylaşımınız cidden dikkat çekici, face de paylaştım , memo – 361

  158. Mersin merkezden ben ahmet. Slm paylaşımınız valla hayran edici, face de paylaştım 11-02-2021 17:27:16

  159. Van merkezden ben gaye. Merhaba herkese siteniz vallaha billaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım 19-02-2021 17:59:16

  160. Trabzon dan kimler var. Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? . selamun aleyküm paylaşımınız cidden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , emin – 366

  161. Merhaba herkese paylaşımın gerçekten çok hoşuma gitti, teşekkürler

  162. Osmaniye merkezden ben ahmet. Merhaba herkese paylaşımın valla çok iyi, saolun 25-02-2021 12:48:52

  163. Artvin dan kimler var. Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? . merhaba arkadaşlar siteniz vallaha billaha çok iyi, twitter da paylaştım , memo – 138

  164. elif yılmaz Reply

    Ardahan merkezden ben elif yılmaz. Selamlar sayfanız inan ki hoşuma gitti, tebrikler 16-03-2021 21:46:05

  165. Muğla merkezden ben memo. Selamın aleyküm sayfan inanılmaz çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 23-03-2021 06:17:08

  166. Sinop merkezden ben gaye. Merhabalar siten vallaha billaha hoşuma gitti, tebrikler 25-03-2021 09:16:30

  167. Bu konu : ” Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? ” çok güzel. Selamlar siten vallaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım , doruk – 485

  168. Uşak merkezden ben banu. Selam web siten vallaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 11-04-2021 03:53:13

  169. Bu konu : ” Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? ” çok güzel. Merhabalar sayfa yeminle çok hoşuma gitti, teşekkürler , ali – 62

  170. Aydın dan kimler var. Enfekte yolcuları tespit etmek için havaalanı kontrolleri lanet bir şaka. Çin'den uzaklaşan insanlar, havaalanlarında vücut ısısı kontrolünü kandırmak için ateş önleyici ilaç kullanıyorlar. Çin milyonlarca insanı karantinaya alıyor, ancak bölgeden uçuşlara izin veriliyor. O NE LAN? . merhaba arkadaşlar web siten valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 402

  171. Çanakkale merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar web siten inan ki çok güzel, face de paylaştım 07-05-2021 01:43:41

  172. elif yılmaz Reply

    Mersin merkezden ben elif yılmaz. Merhaba siteniz harbiden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 07-05-2021 04:49:50

  173. Manisa merkezden ben ali. Selam herkese sayfan harbiden mükemmel, twitter da paylaştım 15-05-2021 17:10:47

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link