Hepimizin bildiği gibi Jeffrey Epstein kendini öldürmedi. Öldürüldü ve Bill Clinton, George Stephanopoulos, Donald Trump, Katie Couric, Woody Allen, Harvey Weinstein, Rupert Murdoch, Michael Bloomberg, Richard Branson, Michael Jackson, Alec Baldwin ve Kennedys, Rockefellers gibi kişilerle güçlü bağlantıları vardı. , Rothschilds, Bill Gates, Kevin Spacey, Ünlü bilim adamları vs. Liste uzayıp gidiyor.

Ve her etkileşimi kaydettiği ve mahkemelerde paylaşmak üzere olduğu birçok kaydedilmiş kaseti olduğu söyleniyor, ancak bir şey söylemeden önce “sihirli bir şekilde” öldü. Paylaşmak istediği ama hükümet ona asla izin vermediği kasetlerde ne olabilirdi?

40 Comments

  1. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Epstein bir şey söylemeden önce CIA’nın kendisini susturmak istediğini ne biliyor olabilirdi? ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımınız inanki iyi, sağolun , Gürbüz – 115

  2. Elazığ dan kimler var. Epstein bir şey söylemeden önce CIA’nın kendisini susturmak istediğini ne biliyor olabilirdi? . Selamın aleyküm bu web sitesi süper ötesi iyi, tebrikler , Aylin – 380

  3. Merhabalar sayfa valla hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  4. Trabzon merkezden ben emin. Selam sayfa valla dikkat çekici, twitter da paylaştım 25-04-2021 22:05:50

  5. Çorum merkezden ben Hasan. Selam herkese web sitesi ciddiyim iyi, tebrikler 25-04-2021 22:05:53

  6. Antalya dan kimler var. Epstein bir şey söylemeden önce CIA’nın kendisini susturmak istediğini ne biliyor olabilirdi? . Selamlar sayfa cidden dikkat çekici, teşekkürler , – 375

  7. Kırşehir dan kimler var. Epstein bir şey söylemeden önce CIA’nın kendisini susturmak istediğini ne biliyor olabilirdi? . Selamlar web siteniz valla hoşuma gitti, teşekkürler , banu – 311

  8. Van merkezden ben memo. Mrb sayfa harbiden mükemmel, saolun 25-04-2021 22:06:00

  9. Bayburt merkezden ben . Merhaba paylaşım cidden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 25-04-2021 22:06:03

  10. Yalova merkezden ben . selam arkadaşlar web siten inanılmaz çok iyi, şukuladım 25-04-2021 22:06:05

  11. Bu konu : ” Epstein bir şey söylemeden önce CIA’nın kendisini susturmak istediğini ne biliyor olabilirdi? ” çok güzel. selamun aleyküm web sitesi inan ki güzel, tebrikler , ahmet – 270

  12. Hatay dan kimler var. Epstein bir şey söylemeden önce CIA’nın kendisini susturmak istediğini ne biliyor olabilirdi? . Slm paylaşım yeminle dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , Aylin – 46

  13. Edirne merkezden ben memo. Selam web siten süper ötesi hayran edici, linkedinde paylaştım 26-04-2021 01:18:56

  14. Manisa dan kimler var. Epstein bir şey söylemeden önce CIA’nın kendisini susturmak istediğini ne biliyor olabilirdi? . selamun aleyküm sayfa valla hayran edici, saolun , ali – 326

  15. Antalya merkezden ben emin. Merhaba paylaşım inanki güzel, tebrikler 29-04-2021 06:51:33

  16. Burdur merkezden ben Hasan. Merhaba web sitesi inanki güzel, tebrikler 01-05-2021 14:02:15

  17. Gürbüz Reply

    Bingöl dan kimler var. Epstein bir şey söylemeden önce CIA’nın kendisini susturmak istediğini ne biliyor olabilirdi? . Selam sayfanız harbiden dikkatimi çekti, şukuladım , Gürbüz – 471

  18. elif yılmaz Reply

    Artvin merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese paylaşımın gerçekten hoşuma gitti, şukuladım 03-05-2021 12:19:25

  19. elif yılmaz Reply

    Bitlis dan kimler var. Epstein bir şey söylemeden önce CIA’nın kendisini susturmak istediğini ne biliyor olabilirdi? . Selam paylaşım süper ötesi çok iyi, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 251

  20. Selamlar siten harbiden çok iyi, linkedinde paylaştım

  21. Bu konu : ” Epstein bir şey söylemeden önce CIA’nın kendisini susturmak istediğini ne biliyor olabilirdi? ” çok güzel. Selam herkese sayfanız yeminle iyi, tebrikler , ali – 191

  22. Kırşehir merkezden ben banu. Merhaba herkese web siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım 07-05-2021 13:09:39

  23. elif yılmaz Reply

    Kars merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar siten vallaha billaha çok güzel, saolun 13-05-2021 05:21:12

  24. Kırıkkale merkezden ben doruk. Selamın aleyküm sayfan vallaha çok güzel, şukuladım 17-05-2021 00:47:54

  25. merhaba arkadaşlar paylaşım süper ötesi çok iyi, sağolun

  26. Hakkari merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz mükemmel, şukuladım 20-05-2021 18:56:03

  27. İstanbul merkezden ben doruk. Merhaba sayfan ciddiyim mükemmel, şukuladım 03-06-2021 20:16:58

  28. selam arkadaşlar web sitesi gerçekten hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  29. Ordu merkezden ben Aylin. Slm siteniz cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 17-06-2021 15:10:13

  30. Selam herkese siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  31. İzmir dan kimler var. Epstein bir şey söylemeden önce CIA’nın kendisini susturmak istediğini ne biliyor olabilirdi? . merhaba arkadaşlar sayfan inan ki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 166

  32. Selamın aleyküm web sitesi inan ki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  33. Bu konu : ” Epstein bir şey söylemeden önce CIA’nın kendisini susturmak istediğini ne biliyor olabilirdi? ” çok güzel. Selam herkese sayfanız cidden çok iyi, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 500

  34. Ankara merkezden ben mehmet. Merhaba siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, saolun 08-07-2021 03:13:51

  35. Batman dan kimler var. Epstein bir şey söylemeden önce CIA’nın kendisini susturmak istediğini ne biliyor olabilirdi? . Selamlar sayfanız inan ki iyi, twitter da paylaştım , ali – 422

  36. Kırşehir dan kimler var. Epstein bir şey söylemeden önce CIA’nın kendisini susturmak istediğini ne biliyor olabilirdi? . Merhabalar siten inanki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , Aylin – 279

  37. Antalya merkezden ben hatice. selam arkadaşlar siten inanki hoşuma gitti, facebookta paylaştım 15-07-2021 10:44:51

  38. Bu konu : ” Epstein bir şey söylemeden önce CIA’nın kendisini susturmak istediğini ne biliyor olabilirdi? ” çok güzel. Mrb sayfan harbiden dikkat çekici, twitter da paylaştım , hatice – 99

  39. Kütahya merkezden ben mehmet. Merhaba herkese bu web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 24-07-2021 07:42:56

  40. Hakkari dan kimler var. Epstein bir şey söylemeden önce CIA’nın kendisini susturmak istediğini ne biliyor olabilirdi? . selamun aleyküm siten ciddiyim iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 199

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link