Kategoriler
Genel

Epstein’ı otopsi eden aynı doktor, George Floyd’u otopsi eden doktorla aynıydı.

Avukat Cuma günü yaptığı açıklamada, “Daha önce Jeffrey Epstein’ın bağımsız otopsisini yapan Dr. Michael Baden, ailenin Floyd’un cesedini devletten geri almasının ardından sınavı yapacaklarını söyledi. https://nypost.com/2020/05/29/ex-nyc-medical-examiner-to-perform-autopsy-on-george-floyd/?utm_source=reddit.com

Ayrıca George Floyd’un Avukatı Ben Crump’a bakın .. bir şeyler doğru değil .. bu bir tesadüfden fazlası olmalı ..

EDIT: Tüm Pixar filmlerinin aynı Evren’de bulunduğuna inanıyor musunuz? – Canavarlar Inc. (Enerji olarak kullanmak için çocukların çığlıklarını çalan canavarlar (adrenoküler))

“Epstein’ı otopsi eden aynı doktor, George Floyd’u otopsi eden doktorla aynıydı.” için 39 yanıt

Karabük merkezden ben banu. selam arkadaşlar sayfan harbiden dikkatimi çekti, teşekkürler 06-06-2020 01:12:33

Kırıkkale merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar sayfa ciddiyim çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 09-06-2020 16:11:15

Zonguldak merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz dikkatimi çekti, saolun 27-06-2020 07:22:28

Malatya merkezden ben ziya. Merhaba herkese paylaşım gerçekten dikkat çekici, tebrikler 28-06-2020 13:41:43

Batman merkezden ben doruk. Merhaba paylaşımınız cidden çok iyi, facebookta paylaştım 30-06-2020 21:43:51

Uşak merkezden ben elif yılmaz. Selam sayfa valla dikkat çekici, saolun 01-07-2020 13:20:37

Edirne merkezden ben ali. Merhaba herkese sayfa inanılmaz hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 09-07-2020 02:08:38

Trabzon merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm paylaşımınız inanılmaz güzel, sosyal medyada paylaştım 15-07-2020 12:42:24

Manisa merkezden ben Emine. Merhaba herkese sayfa cidden dikkatimi çekti, şukuladım 18-07-2020 13:01:36

Ağrı merkezden ben mehmet. Slm web sitesi inanki hayran edici, twitter da paylaştım 21-07-2020 15:35:16

Rize merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inan ki hoşuma gitti, twitter da paylaştım 24-07-2020 07:37:30

Aydın merkezden ben ali. Selam herkese siteniz süper ötesi çok iyi, twitter da paylaştım 30-07-2020 09:05:29

Adana merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfa inanki çok güzel, twitter da paylaştım 08-08-2020 05:18:07

Kocaeli merkezden ben Gürbüz. Slm sayfan süper ötesi dikkat çekici, facebookta paylaştım 11-08-2020 13:52:21

Osmaniye merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar paylaşımın cidden hoşuma gitti, teraziye tıkladım 16-08-2020 17:25:18

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir