Alex Jones ve onun gey kurbağa konuşmasıyla ilgili komik olan şey, bir miktar doğruluk payı vardı. Güçlü bir herbisit olan atrazin üreten şirket tarafından bu konu hakkında konuşmak için para alsa şaşırmam. Bay Jones dokunduğu her şeyi yasallaştırıyor ve atrazine üreten şirket Syngenta, kimyasalın çevreye ve canlı organizmalara ne kadar zararlı olduğunu örtmek için milyonlarca dolar harcadı.

Açık olmak gerekirse, atrazine “kurbağaları eşcinsel yapmaz”. Ancak, neden olduğu görüldü hermafroditizm kurbağalarda ve hatta iribaşlarda cinsiyet değişikliği.

Bağlantı, Kaliforniya Üniversitesi Berkely sayfasında medya ilişkileri sorumlusu tarafından yazılan bir makaledir. Gelişimsel endokrinolog Tyrone B. Hayes’in araştırmasını parçalara ayırır. Ne yazık ki Syngenta, orijinal araştırması Syngenta tarafından finanse edildikten sonra Hayes’in kariyerini temelde mahvetti. Bulgularını kurumsal gündemlerine uyacak şekilde değiştirmeyi reddetti ve gerçekten ona bağlı kaldılar.

Hayes, akan suda yaşamadığımız ve atrazinin dokuda birikmediğinden, atrazinin insan hormonu seviyeleri üzerinde güçlü bir etkisi olacağından şüphe ediyor. Atrazine 80 farklı ülkede 40 yılı aşkın süredir kullanılmaktadır ve tüm ABD mısır ekinlerinin 2 / 3’ünde kullanılmaktadır. EPA, atrazin seviyelerinin 3 ppb’de (milyarda parça) olmasına izin verirken, Hayes kurbağalarda .1 ppb’ye kadar düşük seviyelerde hermafroditizm göstermiştir. Hayes, bunun ana faktör olabileceğine inanıyor. küresel amfibi düşüşü 1960’lardan beri görülüyor. Fransa, İtalya, Almanya, İsveç ve Norveç atrazin kullanımını yasakladı.

Haber klibi Syngenta ve Hayes’in araştırmalarını gömme çabaları hakkında daha fazla ayrıntı veriyor.

New Yorker makalesi Syngenta aleyhine açılan toplu dava davasını anlatıyor.

Author

21 Comments

  1. Slm siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  2. İzmir merkezden ben ziya. Selam siteniz valla iyi, facebookta paylaştım 23-01-2021 06:09:14

  3. Bu konu : ” Eşcinsel kurbağalar mı? Hayır, ancak popüler herbisit Atrazin kurbağalarda hermafroditizme neden olur ve üretici Syngenta bunu gizlemek için çok çalıştı. ” çok güzel. Mrb siteniz ciddiyim güzel, face de paylaştım , – 360

  4. Bu konu : ” Eşcinsel kurbağalar mı? Hayır, ancak popüler herbisit Atrazin kurbağalarda hermafroditizme neden olur ve üretici Syngenta bunu gizlemek için çok çalıştı. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan ciddiyim hayran edici, twitter da paylaştım , ali – 104

  5. Bu konu : ” Eşcinsel kurbağalar mı? Hayır, ancak popüler herbisit Atrazin kurbağalarda hermafroditizme neden olur ve üretici Syngenta bunu gizlemek için çok çalıştı. ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz süper ötesi mükemmel, teraziye tıkladım , Hasan – 279

  6. Bu konu : ” Eşcinsel kurbağalar mı? Hayır, ancak popüler herbisit Atrazin kurbağalarda hermafroditizme neden olur ve üretici Syngenta bunu gizlemek için çok çalıştı. ” çok güzel. Mrb web siten süper ötesi çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , memo – 278

  7. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Eşcinsel kurbağalar mı? Hayır, ancak popüler herbisit Atrazin kurbağalarda hermafroditizme neden olur ve üretici Syngenta bunu gizlemek için çok çalıştı. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa vallaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 131

  8. Bu konu : ” Eşcinsel kurbağalar mı? Hayır, ancak popüler herbisit Atrazin kurbağalarda hermafroditizme neden olur ve üretici Syngenta bunu gizlemek için çok çalıştı. ” çok güzel. Selam web siteniz inanki dikkat çekici, tebrikler , ziya – 184

  9. Karaman dan kimler var. Eşcinsel kurbağalar mı? Hayır, ancak popüler herbisit Atrazin kurbağalarda hermafroditizme neden olur ve üretici Syngenta bunu gizlemek için çok çalıştı. . Selamlar sayfa harbiden hayran bıraktı, tebrikler , ali – 260

  10. Merhaba herkese paylaşımınız cidden çok iyi, linkedinde paylaştım

  11. Niğde dan kimler var. Eşcinsel kurbağalar mı? Hayır, ancak popüler herbisit Atrazin kurbağalarda hermafroditizme neden olur ve üretici Syngenta bunu gizlemek için çok çalıştı. . Selam web sitesi cidden hayran bıraktı, tebrikler , banu – 456

  12. Hakkari merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar siten valla iyi, sosyal medyada paylaştım 18-02-2021 01:25:39

  13. selamun aleyküm sayfa vallaha billaha çok iyi, saolun

  14. Diyarbakır dan kimler var. Eşcinsel kurbağalar mı? Hayır, ancak popüler herbisit Atrazin kurbağalarda hermafroditizme neden olur ve üretici Syngenta bunu gizlemek için çok çalıştı. . Selam web siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , emin – 476

  15. Eskişehir merkezden ben Emine. selam arkadaşlar sayfa cidden güzel, facebookta paylaştım 29-03-2021 15:35:11

  16. Karabük dan kimler var. Eşcinsel kurbağalar mı? Hayır, ancak popüler herbisit Atrazin kurbağalarda hermafroditizme neden olur ve üretici Syngenta bunu gizlemek için çok çalıştı. . Merhaba herkese siteniz vallaha billaha dikkat çekici, tebrikler , gaye – 456

  17. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Eşcinsel kurbağalar mı? Hayır, ancak popüler herbisit Atrazin kurbağalarda hermafroditizme neden olur ve üretici Syngenta bunu gizlemek için çok çalıştı. ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımın inan ki güzel, face de paylaştım , elif yılmaz – 43

  18. Bu konu : ” Eşcinsel kurbağalar mı? Hayır, ancak popüler herbisit Atrazin kurbağalarda hermafroditizme neden olur ve üretici Syngenta bunu gizlemek için çok çalıştı. ” çok güzel. Mrb sayfanız ciddiyim iyi, linkedinde paylaştım , mehmet – 63

  19. Merhabalar paylaşımın inanki çok hoşuma gitti, şukuladım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link