Her şeyden önce, Joe Biden’ın 81 milyon oy almasına imkan yok. Bu tam bir saçmalık. Ayrıca, ona oy verenler bunu sadece Trump’a karşı oy kullanmak için yaptılar. TV Kapsamı (Olumlu ve Olumsuz), İnternet Sansürü ve silme işlevinin aşırı kullanımı ve Gazete Önyargısı ve basın tarafından basılan bir miktar Sarı Dedikodu karşılaştırdığınızda üçlü ışın dengesi, Bidens’ın lehine inanılmaz derecede eğildi.

İşte net bir problemi gösterecek istatistikler:

Aday başına Toplam Etkinlik ve Konuşma Katılımı (Belki son 20 yıl)

Tel a vizyonunda canidate başına Toplam Ekran Süresi (Ayrıca Uygun – Olumsuz)

Biden’ı korumak için toplam sansür miktarı: (Toplam makale, video, vb.)

Ve son olarak Koronavirüs. Ya hikaye Joe Bidens’ın oğlu için Çin’deki iş anlaşmaları değilse? Ya bu planlanmış bir dikkat dağıtma olsaydı, Biden Çin ile Biden’ın Korku faktörünü zorlamak ve Trump’ın yetersiz görünmesini sağlamak için Bullshit Virus kartını çekmesi için bir anlaşma yapabilseydi.

Demokrat parti, Çin kuralına çok benziyor ve ortak hedef kontrol. Gücün tadına varırlar ve onları kendileri veremeyen insanlar için giderek daha fazla karar vermeleri gerektiğini düşünürler.

Sadece bazı düşünceler.

Author

23 Comments

  1. Bu konu : ” Etkinlikler / TV Saati vb.İçin Seçim İstatistikleri ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız ciddiyim güzel, facebookta paylaştım , emin – 357

  2. Bu konu : ” Etkinlikler / TV Saati vb.İçin Seçim İstatistikleri ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımınız valla hayran edici, tebrikler , memo – 213

  3. Batman dan kimler var. Etkinlikler / TV Saati vb.İçin Seçim İstatistikleri . Selamın aleyküm web siten ciddiyim iyi, linkedinde paylaştım , doruk – 162

  4. Uşak merkezden ben ali. Selam web siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, saolun 15-02-2021 10:22:13

  5. Afyon dan kimler var. Etkinlikler / TV Saati vb.İçin Seçim İstatistikleri . Slm sayfa valla dikkatimi çekti, tebrikler , ziya – 328

  6. Adana dan kimler var. Etkinlikler / TV Saati vb.İçin Seçim İstatistikleri . Merhaba siteniz cidden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , emin – 82

  7. Bu konu : ” Etkinlikler / TV Saati vb.İçin Seçim İstatistikleri ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın harbiden çok iyi, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 141

  8. elif yılmaz Reply

    Gümüşhane dan kimler var. Etkinlikler / TV Saati vb.İçin Seçim İstatistikleri . Selamın aleyküm web siteniz vallaha dikkat çekici, face de paylaştım , elif yılmaz – 144

  9. Giresun dan kimler var. Etkinlikler / TV Saati vb.İçin Seçim İstatistikleri . Selamın aleyküm siteniz valla çok güzel, twitter da paylaştım , ali – 89

  10. Bartın dan kimler var. Etkinlikler / TV Saati vb.İçin Seçim İstatistikleri . Mrb sayfa inanılmaz hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , – 354

  11. Bu konu : ” Etkinlikler / TV Saati vb.İçin Seçim İstatistikleri ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız süper ötesi çok iyi, face de paylaştım , – 471

  12. Slm paylaşım süper ötesi hoşuma gitti, tebrikler

  13. Bu konu : ” Etkinlikler / TV Saati vb.İçin Seçim İstatistikleri ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım inan ki dikkatimi çekti, saolun , memo – 6

  14. Bursa merkezden ben ali. Merhaba web sitesi cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 12-03-2021 11:24:21

  15. elif yılmaz Reply

    Osmaniye dan kimler var. Etkinlikler / TV Saati vb.İçin Seçim İstatistikleri . Merhabalar web sitesi inan ki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 422

  16. Gürbüz Reply

    Zonguldak dan kimler var. Etkinlikler / TV Saati vb.İçin Seçim İstatistikleri . Selam herkese web sitesi ciddiyim çok güzel, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 100

  17. Bu konu : ” Etkinlikler / TV Saati vb.İçin Seçim İstatistikleri ” çok güzel. Selamın aleyküm bu web sitesi gerçekten güzel, sosyal medyada paylaştım , ali – 431

  18. Muğla merkezden ben memo. Merhaba herkese paylaşımınız inanki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 08-04-2021 05:28:26

  19. elif yılmaz Reply

    Konya merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese paylaşım harbiden mükemmel, saolun 10-04-2021 11:10:53

  20. Mrb sayfa cidden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link